Pagina's

dinsdag 4 april 2023

Liftchallenge #178

Vandaag zijn we er weer met een nieuwe lift. Vorige maand was ik een beetje in war en kwam ik al op maandag met mijn spoiler.. deze keer heb ik netjes gewacht. De lift is verzonnen door Cornelie en dit is de bedoeling:

Stempelen in een vorm

Maak een mask in de vorm die jij leuk vind. Stempel in deze vorm met bloemen, vlinders, ijsjes etc. Wanneer je het mask weg haalt die het resultaat. Je kunt zowel de buitenkant als de binnenkant van het mask gebruiken. Zie hieronder de voorbeeldkaart.


Ik heb zowel de buitenkant als de binnenkant van mijn mask gebruikt. Gestempeld met bloemen in lieve roze en rode tinten. Omdat ik bang was dat de hartvorm een beetje weg zou vallen heb ik heel licht wat inkt geblend op de randen. Omdat de stans waarmee ik het mask gemaakt had een stikrandje had kwam er wat zwarte inkt doorheen en zag je allemaal zwarte stipjes. Ik heb toen maar met zwarte inkt gespetterd zodat dat niet meer opviel en eigenlijk vind ik dat wel leuk geworden. Daarna beide kaartjes afgemaakt met teksten, stansjes en  Nuvo drops. 





Beide paneeltjes heb ik op een gekleurde basiskaart gelijmd. Ik vind dat altijd wel een leuk effect geven. Voor de binnenkant heb ik weer mijn Stacked greetings stempel gebruikt en nog wat bloemetjes die ik over had. De enveloppen komen van de Action.

Stempels: XL stacked greetings, Blooming meadow - SSS
Stanzen: Blooming meadow - SSS, Stitched heart stax - Lawn Fawn
Inkt: Memento tuxedo black Tsukineko, Apricot, Guave, Wild rose - Lawn Fawn
Papier: Basic white, Calypso coral, - SU!, Apricot - Lawn Fawn
Verder: Jewel drops Strawberry - Nuvo

Ik vond het een superleuk techniekje om uit te proberen dus ik hoop dat jullie er ook veel plezier aan beleven. Meedoen kan tot en met vrijdag 28 April Hiervoor kun je je kaartje linken op het Liftchallengeblog waar je ook de prachtige voorbeelden van Marjan en  Cornelie kunt vinden. De winnaar mag een leuke prijs op onze prijzenpagina uitzoeken. 

Succes allemaal!

Nicole

15 opmerkingen:

Els zei

Wat weer een leuke challenge en wat heb je prachtige kaarten gemaakt.
Groetjes, Els

Sarah zei

Wat zijn ze weer tot in de puntjes verzorgd en zo mooi!

Daphne zei

Mooi hoor.
Ik zag de spetters al en dacht dat je dat bewust had gedaan, maar nu lees ik dat er een rede voor was (wel bewust, maar eerst niet het plan)
Wat leuk dat jij zowel een voorbeeld laat zien met het positief, als ook het negatief.
Ze zijn heel bekijk, beide.

Daphne zei

Ze zijn heel VROLIJK, beide bedoel ik.

Colien zei

Prachtige kaarten heb je gemaakt, mooi stempelwerk!
grtz Colien

Kaartenkraam zei

Wow wat een mooie kaarten, allebei heel gaaf!

groetjes van Ank

Marjan zei

Ik vind je kaarten allebei prachtig, maar dat vind ik eigenlijk van al jouw kaarten! Leuk om te lezen waarom je voor de spetters koos, staat er goed bij. Echt gave stempels ook!

Rhodé zei

Wat zien je kaartjes er leuk uit! Echt een toffe lift. Ook de kleurtjes die je hebt gekozen zijn zo mooi.

Angélique zei

Je hebt prachtige kaarten gemaakt, Nicole. Het zijn duidelijke voorbeelden en heel mooie kaarten waar je zichtbaar met liefde aan hebt gewerkt.

GerJanne zei

Wat een gave challenge weer! Ik vind je kaartje heel leuk en goed opgelost met die zwarte spetters! Staat heel leuk! Ik ga eens diep nadenken!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat heb jij deze leuke challenge mooi vorm gegeven Nicole, ik word helemaal blij bij het kijken naar deze beauties. Mooie stempels, vrolijke kleuren en weer tip-top afgewerkt. Leuke enveloppen heb je gevonden, die maken het feestje compleet.
Lieve groetjes Miranda

Nancy zei

Hey Nicole,
Vrolijke kaarten, leuke opdracht!
Liefs,
Nancy

~amy~ zei

beautiful!

!neke zei

Heel gaaf!!!!
Groeten Ineke

Holly zei

Super leuke kaarten geworden..en techniek!