Pagina's

donderdag 6 april 2023

Tony's

Een paar weken geleden ben ik met Gerjon naar de Knots geweest en daar zag ik een stans van Carlijn om Tony's repen in te verpakken. Perfect voor mij want ik geef vaak Tony's repen weg in combinatie met een cadeaukaart. Voor de verjaardag van mijn zus Chantal vandaag gebruikte ik deze stans in combinatie met dit leuke oude stempeltje van Art Impressions, de cadeaukaart die er bij zit is namelijk een bioskoopbon. 


Stempels: At the movies - AI, Door dik en dun - SU!
Stanzen:  Doosje Tony reep - Carlijn design
Inkt: Versamark, Memento tuxedo black - Tsukineko
Papier: Cotton candy - MFT, Poppy parade - SU, Neenah solar white
Verder: Copic markers, Glossy accent

Lieve groetjes!

Nicole

12 opmerkingen:

Els zei

Wat een super leuk doosje heb je voor deze heerlijke chocolade gemaakt en je zus zal er heel blij mee zijn. Heel leuk met de 4 smikkelende dames.
Lijkt mij handig zo'n stans, maar moet je daar ook een A 4 stansapparaat voor hebben?
Groetjes, Els

GerJanne zei

Wat een enige wikkel is het zo. EN in combinatie met de bon voor de bios helemaal geweldig! Heel leuk idee om het zo te doen.
Je zus is er vast blij mee...

Rhodé zei

Wat een geweldige stempel! Zo'n stans voor de repen is handig. En doordat je er steeds iets anders op kunt maken blijft het origineel. Van deze aankoop ga je vast geen spijt krijgen. Is die beurs trouwens de moeite om 2 uur voor te rijden?

!neke zei

Heel erg leuk !!!!!
De stempel is ook top !
Groeten Ineke

Daphne zei

Ik zag het plaatje en dacht, die heeft vast en bioscoop bon weg gegeven😊
Heel héél erg leuk bedacht om het zo te doen.

Angélique zei

Haha, geweldig die stempel, zeker in combinatie met een bioscoopbon. Je hebt hem ook heel mooi ingekleurd. Het is een leuk cadeau zo. Gefeliciteerd met je zus.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Superleuk met deze mooi ingekleurde afbeelding erop Nicole. Ik kan de popcorn haast ruiken hihi. Allemaal een 3d brilletje op, ben benieuwd welke film er bekeken wordt. Gefeliciteerd met de verjaardag van je zus, jullie zijn dicht bij elkaar jarig. Houdt de brievenbus maar in de gaten LOL.
Lieve groetjes Miranda

Yvonne zei

Wat een leuk idee om de reep zo te verpakken.
En het past perfect bij een bioscoop-bon.
Zo is het net wat gezelliger geven.
Groetjes, Yvonne.

Kekke Kaarten zei

Gefeliciteerd met je zus! Wat is het doosje leuk geworden. Goed bedacht met de stempel in combinatie met de bioscoopbon (die ga ik even onthouden ;-) Gaaf ook het doosje zelf in rood.
Groetjes, Gerjon

nicolevb zei

Oja die stans is geweldig
Maar wat past die stempel er perfect bij
Ik zie jullie drieën ook wel zo zitten met popcorn haha
Gefeliciteerd met je zus

Holly zei

Super Super leuk cadeau zo!! ben weg er van zo komisch!

Gina zei

Grappige digi en mooi ingekleurd! Heel leuke kaart! Groetjes, Gina