Pagina's

zaterdag 22 april 2023

Swap Saturday #2023 pakket 1/3

Vandaag laatste Swap met dit superleuke pakket van Cornelie . De uitdaging die ze bedacht voor ons is;

Gebruik kleur op een donkere achtergrond..

Oei.. die moest dus even echt uit mijn tenen komen. Ik wilde een achtergrond a la Keith Haring maken met mijn Posca stiften maar die bleken het op het zwarte papier niet echt te doen. Ik heb toen mijn Prismacolor potloden erbij gepakt en dat ging beter. De stempels heb ik met embossing poeder gedaan en daarna ben ik gewoon een beetje gaan doedelen met mijn potloden in retro kleurtjes.   


Ben ik echt blij met het resultaat? Niet echt om eerlijk te zijn.. de kleuren waren in mijn hoofd veel feller en sprekender en de totale layout is ook nog niet helemaal naar mijn zin. Helaas had ik geen tijd (en inspiratie..) meer voor een andere kaart. En hoewel het resultaat misschien niet helemaal is wat ik bedacht had ben ik toch weer een middagje lekker bezig geweest en heb ik weer wat nieuws uitgeprobeerd. Dat is ook wat waard toch? 

Stempels: Sweet treats - MFT
Stans: Birthday - SSS
Inkt: Versafine Clair nocture, Versamark - Tsukineko

Papier: Neenah solar white, Basic black, Just Jade, Orchid oasis - SU!, 
Verder:  Jewel drops Key lime - Nuvo, Prismacolor pencils, witte gelpen

Bij het opruimen kwam ik de leuke stickertjes en nog wat ingekleurde afbeeldingen tegen. Daar heb ik toen snel ook nog een kaartje mee gemaakt;




Stempels: Sweet treats - MFT
Stans: Avec via Action
Inkt: Versafine Clair nocture Tsukineko

Papier: Crumb cake,, Basic white - SU!, 
Verder:  Drops Dark walnut - Nuvo, Stickers 

Met het pakket ben ik nog lang niet uitgespeeld want ik heb nog wat leuke ideetjes voor dit toffe stempelsetje. Hieronder zie je het hele pakket nog een keer en een overzicht van alles wat ik er tot dusver mee gemaakt heb. Superbenieuwd de kaart van Cornelie dus ik ga snel bij haar kijken..  KLIK 



 

Volgende keer zijn we er weer met een nieuw pakket, ik hoop dat je dan weer gezellig komt kijken!
Groetjes & een heel fijn weekend!

Nicole 









12 opmerkingen:

Cornelie zei

Niet tevreden? Hoe dan? Echt vet gaaf gedaan, wauw!!
Ik had een beetje hetzelfde, zal dat komen door het zwart? Wij gebruiken vaak en veel wit. In mijn hoofd was het ook brighter dan het uiteindelijke resultaat. Maar hé, we hebben onszelf uitgedaagd 😃
Maar nogmaals, ik vind je kaart geweldig!!💙😘

Angélique zei

Ik vind je kaart juist supergaaf! Dat heb je heel cool gedaan met die kleuren en de opvulling van de tussenruimtes. Heel leuk ook dat je een schuin stuk hebt afgesneden en aan de binnenkant hebt geplakt.
Ook de tweede kaart is heel leuk, lekker zoet.

!neke zei

Wat een gave kaart is dat geworden op die donkere achtergrond !
Groeten Ineke

Rhodé zei

Wat een supergave kaarten! Ik snap niet dat je niet tevreden bent over je eerste kaart. Het is erg leuk dat je het ijsje er nog op hebt gelegd. Dat maakt precies dat het helemaal af is.
En je tweede kaartje ook al zo leuk. Ik snap niet dat je dat zo leuk voor elkaar kunt krijgen. Petje af, hoor!

Kekke Kaarten zei

Ondanks dat ik niet van paars houd vind ik het wel prachtig uitkomen op deze kaart. Wat een ontzettend leuk idee met het 'doodlen' Het is echt weer eens een heel ander kaartje geworden. Heel erg origineel! Dus, je mag tevreden zijn ;-) .... Ook je tweede kaartje vind ik super leuk. Wat houd ik toch van al dat lekkers (ook op een kaartje hahaha).
Groetjes, Gerjon

Marjan zei

Ik hou wel van paars en ik vind dat je hierover heel tevreden mag zijn, sowieso is op donker papier het bereiken van sprekende kleuren best lastig en toch is dat je goed gelukt! Leuk idee dat doodlen!!
Ook het tweede lekker snoepige kaartje is enig, erg leuk en vrolijk!!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel anders dan je normaal maakt maar zeker wel goed gelukt Nicole. Gaaf tegen die donkere achtergrond. Het tweede exemplaar is meer " jouw stijl" en weer heel cute.
Lieve groetjes Miranda

Daphne zei

Wat leuk is dit nou toch weer.
Kleur op zwart, hoe verzinnen julie het?!
Heel had, zoals jij het gedaan hebt en het stukje wat er aan de voorkant af is aan de binnenkant verwerkt hebt.
Het was ook wel een heel leuk pakket, die ga je vast nog vaker gebruiken.

Femminde zei

Ja soms wordt het anders dan je hoopt. Maar het is wel een tof kaartje geworden. Misschien moet je wachten met versturen totdat het herfst is en nu eerst zomerse kaartjes maken. Die onderste is wel lekker zomers.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

nicolevb zei

Zo dat is uit comfortzone maar zo goed gelukt
Ik hou ook van keith harring maar ik weet dat jij daar heel veel van hield (hou) vroeger

Wat maken jullie beide toch mooi originele kaartjes met jullie pakket
Erg mooi en inspirerend

Nancy zei

Hey Nicole,
Wat een super leuke zwarte kaart maakte je! Het was een uitdaging maar het resultaat is echt mooi! Leuk hoe je ze onderaan schuin afsneed en dit stukje in de binnenkant kleefde...
Ook de tweede is tof, lekker zomers...
En zo is het hele pakket opgeruimd geraakt, mooi zo!
Liefs,
Nancy

Ina ( Frysk Famke ) zei

Zo zie je maar weer hoe kritisch we op
ons zelf zijn qua maasksels in ieder geval.
En ook dat smaken verschillen Nicole.

Ik vind hem juist superleuk! Ook je tweede
kaartje is mooi geworden.

Groet Ina