Pagina's

zondag 9 april 2023

Dutch Card Lovers Challenge 371

Ja hoor daar is hij weer. De nieuwe Dutch Card Lovers challenge! Deze keer heb ik hem zelf mogen verzinnen en aangezien ik morgen jarig ben wil ik graag vrolijke zonnige kaarten zien. De opdracht luidt dan ook;

Maak een kaart met gele bloemen

Ik weet zeker dat dat niet moeilijk is! Ik verwacht dan ook superveel inzendingen. De kaart die ik zelf heb gemaakt is met een stans en restjes geel papier in verschillende tinten geel en groen. Voor de achtergrond heb ik donkerblauw gekozen omdat je dan zo een lekker contrast met het geel krijgt. 


Aan de binnenkant ook een gele bloem. 

Stanzen: Picked posies - Conconrd & 9th, Yana's layered scripts - Spellbinders
Embossing folder: Vine Canopy - SSS
Papier:  Basic white , Night of navy,- SU!, Diverse scraps
Verder: Donkerblauwe jewels

De bloemen doen me een beetje aan boterbloemjes denken. Wij liepen vroeger naar de basisschool langs een groot veld margrietjes en boterbloemen. We likten altijd aan de blaadjes omdat we dachten dat die naar boter zouden smaken. Waarschijnlijk is het alleen hondenplas en vogelpoep wat we proefden.. maar daar wil ik nu niet te lang meer over nadenken!

Ik kijk uit naar alle mooie bloemenkaarten die voorbij gaan komen. Natuurlijk kom ik bij iedereen weer even langs.  Meedoen kan tot en met vrijdag 28 April.  Op het blog van DCL vind je alle voorbeelden van het design team. Hier kun je ook je kaartje linken.  Klik op het logo hieronder voor alle details en voorbeelden. 

Groetjes en succes!

Nicole

18 opmerkingen:

Rhodé zei

Leuk gekozen, die gele bloemen! Ik dacht dat de stansen van Spellbinders waren. Maar dankzij je handige materialenlijst zie ik dat ze van een ander merk zijn. Ze zijn echt prachtig!

Marjan zei

Heel mooie en zeer sprekende kaart, goede keus dat blauw als achtergrond en wat een mooie bloemen en embossingfolder Nicole!

!neke zei

Geweldig met die blauwe achtergrond !!!!
Fijne Pasen
groeten Ineke

Angélique zei

Wat een mooie zonnige kaart, heel mooi gemaakt.
Haha, dat verhaal over de boterbloemetjes!
Alvast gefeliciteerd, bij deze wens ik je een heel fijne verjaardag.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooi contrast inderdaad met dat donkerblauw. Prachtige stansen heb je gebruikt en heel vrolijk met dat zonnige geel. Een hele mooie kaart en een leuke challenge heb je bedacht Nicole. Een hele fijne verjaardag morgen op tweede paasdag en als het goed is heb je mijn felicitatie-kaart al binnen. Geniet van jouw dag.
Lieve groetjes Miranda

Scraptastisch zei

Hele mooie stansen Nicole en ze staan prachtig op je donkerblauwe achtergrond! Alvast van harte gefeliciteerd en een hele gezellige verjaardag morgen. 🥳🎂🥂
paasgroetjes van Gerie

Holly zei

lekkere vrolijke zonnige kaart...wat een verhaal dat je aan de bloemen likte..(: ...In je pakje voor morgen zit ook een zonnige kaart ..

Els zei

Een mooie kaart en de achtergrond vind ik heel mooi met deze vrolijke bloemen. en ook je binnenkant zoet er weer heel mooi uit.
Groetjes, Els

Daphne zei

Allereerst gefeliciteerd met je verjaardag.
Ik heb je niet op mijn kalender staan, zo dom🙈.
We hebben destijds wel adressen uitgewisseld, voor een Kerst kaart, maar ik heb je verjaardag toen niet opgeschreven. Ga ik nu meteen doen!!
Leuke challenge, ik word ook altijd blij van geel, of gele bloemen, vooral in het voorjaar.
Je maakte een hele mooie kaart, heb je die aan jezelf gegeven, haha.
Fijne dag en geniet ervan!!

Kaartenkraam zei

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!
Wat een heerlijke fleurige kaart. Mij doen de bloemen aan goudsbloemen denken maar dat komt ook door de gele kleur natuurlijk.

groetjes van Ank

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een hele mooie kaart Nicole! Door het blauw knalt je kaartje van het scherm ;) Hele leuke challenge, leuk om te maken! x

Femminde zei

Oh deze is echt heel gaaf!! Het knalt van het scherm met die blauwe achtergrond. En zo'n toffe binnenkant. En ja het verhaal van die boterbloemen.
Als wij naar school fietsten dan haalden we de bloemen uit de smeerwortel en de onderkant was dan zo zoet. Ik denk een beter idee dan jullie met de boterbloemen. Maar het is een leuk verhaal.
Geniet nog even van je verjaardag (nog van harte!!, ik hoop dat de postbode al iets bij je bezorgd heeft en anders hopelijk morgen ) en fijne week!!
Groeten van Femminde

Ellen zei

Fantastische kaart Nicole en het geel steekt ook nog eens zo mooi af tegen de donkere bewerkte achtergrond. Groetjes Ellen

Anoniem zei

Wat een plaatje Nicole! Nog van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat je een heel fijne verjaardag hebt gehad. We hebben een beetje zon gezien dit weekend, nu op naar meer…. En anders hebben we altijd de vrolijke kaartjes voor deze challenge nog!

Danielle zei

Ik heb anoniem gereageerd zie ik, ik ben het! 👋🏼

karin zei

Nog proficiat met je verjaardag.
Schitterend kaartje heb je gemaakt. Heel mooi die gele bloemen op de blauwe achtergrond.
Groetjes,
Karin

Kekke Kaarten zei

Wow, wat een mooi contrast, je kaart spat van het scherm af. De combinatie met de embossing folder vind ik erg mooi en doordat die in het donkerblauw is, is het zeker niet te druk. Fijn weekend, groetjes Gerjon

nicolevb zei

Oh wat een mooi kaart
Geweldig mooi die blauwe geemboste achtergrond
en die bloemen dies zijn geweldig.
Ehhh ik hoop dat het geen hondenplas was wat je geproefd hebt haha Hilarisch
Ik wreef vroeger altijd over de blaadjes omdat ze zacht waren