Pagina's

zondag 24 april 2022

Stempel op reis - Altenew - Wild & Free

 

Er is weer een stempel op reis geweest. Deze keer was het deze heerlijke bloemenstempel van Danielle:


Ik wilde voor mijn kaart een cluster van deze bloemen stempelen maar had geen zin om voor elke bloem een masker te knippen. Wat ik toen gedaan heb is de bloemen gewoon over elkaar heen gestempeld met versamark en daarna bestrooid met embossingpoeder. De lijnen van de overlappende bloemen heb ik toen gewoon met een kwastje weggeveegd voordat ik het poeder liet smelten waardoor de lijnen niet geembost werden. Na het kleuren met mijn potloden zag je er niets meer van. 

Dit kaartje is voor Ank. Ik las op haar blog te laat dat ze jarig was geweest maar ook 'te laat kaartjes' zijn leuk om te krijgen toch?! Op het moment dat jullie deze post lezen is het kaartje al lang op bestemming en kan ik het hier dus gewoon laten zien. 


Stempels: Wild & Free - Altenew, Bitty Buzzwords - Honey Bee, Inside birthday greetings - Avery Elle
Stanzen: Bitty Buzzwords - Honey Bee, Diagonal stitched rectangles - Pinkfresh
Inkt:  Versafine onyx black, Versamark - Tsukineko
Papier:  Hugs & kisses - Honeybee, Desert storm, Solar white - Neenah, Vellum - SU
Verder: Hugs & kisses gem stickers, Envelop - Honeybee

De andere kaarten van ons reisgezelschap zijn op Insta te bewonderen. Zijn jullie net zo benieuwd als ik? hieronder vind je de linkjes.


Groetjes!! Nicole

15 opmerkingen:

Daphne zei

Wat een goed idee is dat nou toch weer!!
Heel mooi gekleurd, ik wil dat ik nog steeds eens proberen, Kleuren op kraft.
Heb je het uitgeknipt?? Zo netjes ziet het eruit. Wauw.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de fleurige bloemen en leuke kleurtjes goed idee om het zo te stempelen ga ik onthouden
groetjes ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Prachtig deze mooie bloemenexplosie Nicole. Heel slim om op deze manier met de embossing te werk te gaan. Je ziet er niets meer van. Ik dacht eerst dat je ook losse takjes op het groene papier gestempeld had maar zag dat het dessinpapier was. Ik weet zeker dat het je meteen vergeven is dat deze mooie kaart iets later arriveerde ;P
Lieve groetjes Miranda

Angélique zei

Het is een prachtige kaart, heel fleurig en vrolijk. Helemaal niet erg om zo'n mooie te laat kaart te krijgen.

Gerrina zei

Wat een mooie zachte kleuren zo! En leuk al die verschillende bloemen! Fijn weekend verder!

nicolevb zei

Wat een mooie kleurexplosie
En wat slim om zo de bloemen te stempelen en weer uit te vegen
en jeetje heb je dat met de hand uitgeknipt...wat netjes

Het is weer een hele mooie kaart geworden waar de ontvanger zeker blij mee is geweest ook al was hij een beetje aan de late kant
Maar dan duurt het feestegevoel alleen maar langer en dat is natuurlijk altijd leuk

Rhodé zei

Prachtig kaartje! Dat heb je slim gedaan met het kwastje en de embossingpoeder. Met zo'n bloemenset kun je echt van alles maken. Leuk!Ik ben eigenlijk wel benieuwd met welke potloden je gekleurd hebt.

Margreet zei

Wat een supermooie bloemenkaart en wat een goed idee van dat over elkaar stempelen en wegvegen.
xxx Margreet

Marja Sch zei

Dit zijn idd hele leuke stempels en wat een leuke oplossing heb je verzonnen om ze zo te stempelen. Heerlijke vrolijke kleuren. Het is een prachtige kaart geworden. Groetjes Marja

Ina ( Frysk Famke ) zei

Prachtig Nicole,

Hele mooie lay-out en kleuren.

Groetnis fan Ina

Els zei

Wat een prachtige bloemen kaart heb je voor Ank gemaakt.
En wat een super goed idee om de bloemenstempels op deze manier te gebruiken.
Groetjes, Els

Marfien zei

Mooi vrolijk kaartje, leuke stempels zijn dit

Ellen zei

Schitterend!
Groetjes Ellen

Kekke Kaarten zei

Ik vind je kaartje geweldig, deze ga ik vast eens ' liften' . Het 'masken' vind ik ook vaak een tijdrovend klusje dus dan gaan de plaatjes bij mij vaak over elkaar geplakt worden. Dit heb je dus slim opgelost en er is inderdaad niets van te zien. Ook vind ik het mooi dat je vellum over de 'hugs' heb gedaan, dat geeft een mooi zacht effect.
Groetjes, Gerjon

Nancy zei

Hey Nicole,

Wow, wat heb jij een super mooie kaart gemaakt met die stempelset. En bij deze hebben we weer iets bijgeleerd over het embossen en stempels over elkaar stempelen... top! Mooi papier en mooie compositie. Leuk ook hoe je de woordstans er uit haalde en de tekst opkleefde...

Liefs,
Nancy