Pagina's

dinsdag 12 april 2022

Liftchallenge #169

Hallo bloggers! Vandaag weer een lift challenge uit de categorie 'Lift van een lift". Deze keer komt hij van Rhodé die een kaart van Keisha Charles gelift heeft. 

Lift van een Lift !

De kaart bestaat uit reepjes cardstock waar bloemen op gestempeld zijn. Het is helemaal geen moeilijke kaart. Het meeste werk is eigenlijk het uitkiezen van de kleuren en de stempel die je gaat gebruiken. Als je die keuze eenmaal gemaakt hebt is het verder zo gepiept! 

kaart van Keisha;


Kaart van Rhodé

Ik koos voor een groot bloemencluster die mooi als focal point op deze kaart dienst kon doen en voor wat donkere kleuren zodat het wit van de lijnen mooi afsteekt. Het tekstje is een heel oud labelsetje met een pons dat ik bij het opruimen tegen kwam. Ik heb deze in twee keer gestempeld en gedeeltelijk uitgeknipt in groen zodat die kleur nog een keertje terug komt op mijn kaart. 



De reepjes cardstock had ik op een stukje kopieer papier gelijmd. Omdat ik het vlak iets kleiner had gesneden had ik no een mooi reepje over voor in de binnenkant. De envelop komt van de Action. Ik vond daar doosjes met 20 gekleurde kaarten en bijpassende enveloppen voor maar €1,50... (rennen dus!)

Stempels: Sketched flowers - SSS, Tag Talk - SU, Inside birthday greetings - Avery Elle.
Stanzen: Pons tag - SU!
Inkt: Versafine onyx black, Versamark - Tsukineko, Gumdrop green - MFT
Papier: Solar white - Neenah, Divers gekleurd cardstock
Verder: Sequins

Je kunt meedoen tot en met vrijdag 13 mei. Hiervoor kun je je kaartje linken op het Liftchallengeblog waar je ook de prachtige voorbeelden van Marjan en Cornelie kunt bewonderen en natuurlijk is er weer een leuke prijs te winnen.
O
p maandag 16 mei laten we weten wie er gewonnen heeft.


Succes!!
Nicole

16 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje voor de nieuwe challenge mooie bloemenstempel heb je gebruikt ga me er ook eens over buigen
groetjes ellen

Marjan zei

Mooie stempel heb je gebruikt inderdaad en mooie kleurtjes ook! Gaaf die binnenzijde met alle kleine stukjes! Gave lift, Nicole!

Cornelie zei

Prachtige kleuren en idd de stempel komt zo mooi uit! Een plaatje zogezegd ;-)
Fijne dag, ik hoop dat je ook nog een beetje van het weer kunt genieten! X

Diny zei

Prachtige liftkaart Nicole....wat heb je mooie kleuren gebruikt!
Groetjes Diny

Angélique zei

Ik vind hem prachtig, je hebt een heel mooie stempel en mooie kleuren gekozen.

Daphne zei

Oh leuk.
Ik zit nu een broodje te eten in de tuin maar ren zo naar binnen om gelijk een mooie stempel uit te zoeken zie voor deze challenge geschikt is.
Jouw voorbeeld vind ik heel mooi.

Gerrina zei

Mooi die frisse kleuren en wat een leuke variatie op de liftkaart! Groetjes, Gerrina

Colien zei

Heerlijk kleurrijke kaart en wat een gave bloemen, mooi!
grtz Colien

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie manier ook om restjes te verwerken, jij hebt mooie kleurtjes bij elkaar gecombineerd Nicole. Gaaf met die grote stempel en ook de binnenkant is weer leuk. Ik ga eens tussen mijn stempels snuffelen.
Lieve groetjes Miranda

Marfien zei

Mooie lift van een lift van een . . .
leuke kleuren bij elkaar, past het stempel goed bij
De lentekaart is ook al zo mooi daar gaan we meer van zien als ik naar je aankopen kijk
AS ging voor mij dit jaar niet, heb maar wat leuke stempels besteld, komen morgen binnen . . .

GerJanne zei

Heel mooie kaart. Lift van een lift. Hahaha, echt leuk. Erg leuke challenge!

Marja Sch zei

Wat een leuk idee om op deze manier een kaart te maken. Moet ik toch ook eens proberen. Restjes papier genoeg zou ik zo denken. Groetjes Marja

Holly zei

Prachtige kleuren en kaart!

Rhodé zei

Het meeste werk zit inderdaad in het uitzoeken van de papiertjes. Jouw kaart is erg mooi geworden. Leuk hoe je overal wat wit gelaten hebt, behalve aan de linkerkant.

Femminde zei

Oh dat is een toffe lift zeg!! Mooie kleurtjes ook.
Mijn lift is mislukt. Hoop dat ik nog tijd heb voor een nieuwe.
Fijne zonnige paasdagen verder!!
Groeten van Femminde

Kekke Kaarten zei

ik vind de combinatie van kleuren prachtig en wat past de stempel mooi in het geheel. Heel mooi gedaan Nicole!
Groetjes, Gerjon