Pagina's

zaterdag 23 april 2022

Swap Saturday #2022 pakket 2/1

Cornelie en ik zijn weer aan de slag geweest voor onze Saturday Swap. Het is alweer het tweede pakket dit jaar. Ik had de dankbare taak het samen te stellen en ben dus op de Art Specially op zoek gegaan naar leuke lentespulletjes. Bij De Duif vond ik een vrolijk bloemenstempeltje van Pretty Pink Posh. Een merk waarvan ik weet dat het niet bij Cloud9 te koop is en daarom naar ik hoop des te verrassender voor Cornelie. Het thema wat ik voor onze eerste blogpost verzon is.. 

Lente!

Met deze lieve lentekleurtjes en bloemetjes is dat natuurlijk een inkoppertje. Ik heb een shaker kaartje gemaakt en een verjaardagskaartje voor de voorraad. Het lintje zat om de SU catalogus bij mijn bestelling van Yvonne. Ik was toen net met dit kaartje bezig en het was precies wat ik nodig had! 



omdat ik in het pakket nog wat lekkere paaseitjes had gestopt heb ik daar ook nog wat leuke doosjes voor gemaakt, het modelletje heb ik ergens op YouTube gevonden. 


Hieronder nog een foto van het pakket. Het papier is een ouder blokje van MFT en heeft bijna dezelfde bloemetjes als de stempelset, de stansjes komen van de Action. 
Ik ben natuurlijk weer super benieuwd wat Cornelie met deze spulletjes gemaakt heeft. Hoppen jullie mee? KLIK

Bedankt voor je bezoekje en een heel fijn weekend!

Nicole

14 opmerkingen:

Gerrina zei

Wat een leuk pakket! En wat een frisse lente kaarten zijn het geworden! Gaaf dat er iets in de brievenbus valt dat precies het stukje is om een kaart helemaal mooi ag te maken; past zo goed! Geniet van het zonnetje en fijn weekend!

Daphne zei

Wat een mooi pakket.
Je maakte een 2 hele leuke kaartjes mee, natuurlijk ook weer een shakercard, blijf ze mooi vinden en ze lukken altijd zo goed bij jou.
De kans vind ik mooi.
Ook de weggevertjes heb je leuk versierd, dat zijn altijd van die leuke dingen om te krijgen.

Angélique zei

Je hebt 2 heel leuke lentefrisse kaarten gemaakt en ook de doosjes zijn superleuk.
Het pakket heb je weer mooi samengesteld.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de mooie stempel en de frisse kleurtjes op en top lente
leuk pakket is het geworden ga ook even kijken wat cornelie er mee heeft gemaakt
groetjes ellen

Rhodé zei

Ik had al een vermoeden dat jij met de krans aan de slag was gegaan. Leuk dat je bij het ene kaartje delen van de kransen gebruikt hebt. Het pakket heb je goed samengesteld. Ik ben wel benieuwd wat jullie met de stansen gaan doen.
Geniet van het mooie weer, dit weekend!

Marfien zei

leuke vrolijke frisse kaartjes, mooi pakket.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat heb je een mooi pakket samengesteld Nicole. Een feestje om in de brievenbus te vinden. Je hebt twee mooie kaarten met die bloemetjeskrans gemaakt. Leuk om hem op die ene kaart in stukjes te gebruiken. Die doosjes zijn ook schattig, lieve kleurtjes en leuk model. Het was weer een feestje om "op visite te komen".
Lieve groetjes Miranda

Holly zei

Wat een lief pakket en kaartjes en cadeauverpakkingen hebben jullie beide gemaakt!

Ellen zei

Dit ziet er supergaaf uit…top!
Groetjes Ellen

GerJanne zei

Wat een leuke kaarten zijn het met die mooie bloemenstempel. En die enig doosjes zijn tof zeg. Je schudkaart vind ik ook prachtig. Je hebt trouwens een supermooi pakket bij elkaar gezocht.

nicolevb zei

Weer een hele andere stijl en kaart als Cornelie...
Zo leuk
En wat een leuk pakket heb je samengesteld...
en dan die doosjes ook al zo een leuk paasgeschenk
Mooie gedaan

lostinpaper zei

You have totally rocked this Nicole!

Cornelie zei

Ja, daar is ze dan eindelijk!! 😄
Jij hebt ook al zoveel gemaakt en super leuk met de kransen. Mooie en frisse kaartjes.
De snoepdoosjes zijn te schattig, wat een leuk modelletje 😍

Kekke Kaarten zei

Wat heb je ontzettend leuke dingen gemaakt met het pakket. De krans is prachtig en jij weet hem natuurlijk weer op een veelzijdige manier te gebruiken ;-) Ook de doosjes zijn super cute en de kleurtjes passen gezellig bij het Lente thema.
Groetjes, Gerjon