Pagina's

zondag 10 april 2022

Seizoenen Schets 3 - Lente

Hoi bloggers! Vandaag is het 10 april en ben ik jarig. Gisteravond zijn we met Bram en Sverre luxe uit eten geweest en volgende week zondag vieren we met de hele familie pasen in een lunchrestaurant dus vandaag heb ik verder niets gepland. Ik heb gebak in huis gehaald, de wijn staat koud en ik zie wel wie er aan komt waaien. 
Het is vandaag ook weer tijd voor onze driemaandelijkse seizoenen schets. Het seizoen is natuurlijk Lente en de schets heeft Gerjon uitgekozen.. Deze is het geworden.

Leuk toch? Ik heb er een shakertje van gemaakt. In vrolijke kleurtjes met bloemetjes en bijtjes. Ik hoop dan ook dat deze dag net zo zonnig wordt als mijn kaartje..



De binnenkant:

Stempels: Love bugs - Reverse Confetti, Bitty Buzzwords - Honey Bee
Stanzen: Love bugs - Reverse Confetti,  XXL41 - Crealies, gras - Lawn Fawn, Fishtail sentiments strip - MFT, Buzz words - Honey Bee
Inkt: Versafine Onyx black - Tsukineko 
Papier:  Whisper white - Neenah, Coastal cabana - SU!, Lemon Drop - MFT, Spring flling - Echo Park, Spring whimsy - MFT
Verder: Ice white circles confetti, Glitter drops Aquatic mist - Nuvo, Deco hearts sprinkletz - Button Galore

Een 'zomaar' kaartje komt altijd van pas dus deze gaat in mijn kaartenbak voor de voorraad. Ik ben natuurlijk super nieuwsgierig naar de lentekaartjes van mijn blogdinnen, hoppen jullie mee? Op 10 Juli zijn we er weer met een nieuwe schets en dan natuurlijk in zomer thema. 

Gerjon - Kekke kaarten
Nicole - Pluk de dag

Vorige week zaterdag zijn Gerjon en ik samen naar de Art Specially geweest. Hoewel ik het jammer vond dat bepaalde winkels er niet stonden moet ik zeggen dat alles weer perfect geregeld was. We werden vanaf het station naar de beurshal gebracht met het speciale Art Specially vervoer. Bij binnenkomst kregen we een potje WOW embossingpoeder en een stapel gedrukte workshop beschrijvingen. De garderobe was gratis en de stands stonden ver uit elkaar zodat het nergens dringen was. Bijna elke stand had een demonstratie en vaak ook een aantal goede beursaanbiedingen, zo waren bij De Duif de copics en navullingen elke vijfde gratis. We hebben dan ook heerlijk geshopt.. hieronder mijn buit! 

Groetjes en een zonnige zondag! 

Nicole

19 opmerkingen:

Irene zei

HAPPY BDAY Nicole, je hebt jezelf al een super cadeau gegeven zie ik onderaan je post, gave spullen voor nog méér toffe kaartjes!
Fijne dag, XxIrene

Creaellenknutselsite zei

van harte gefeliciteerd met je verjaardag, wat een mooi kaartje heb je gemaakt, met de vrolijke gele kleurtjes en details leuke sketch heb je gebruikt
wat een gave spulletjes heb je gekocht daar kun je weer lekker mee vooruit
een fijne dag
groetjes ellen

Kekke Kaarten zei

Allereerst natuurlijk HaPPy BiRThDaY Nicole!! Dat dit nieuwe levensjaar je maar weer veel moois mag brengen! Wat heb je een super leuke kaart gemaakt met deze schets. De kleurtjes zijn echt lentefris en leuk dat je de twee rondjes hebt vervangen door de bijtjes, slim bedacht weer. Het shaker idee hadden we alle drie in ons hoofd, leuk om te zien :-))
Ik wens je een hele gezellige dag toe, de zon schijnt al voor jou! Groetjes, Gerjon

Angélique zei

Hartelijk gefeliciteerd! De zon is alvast aanwezig op je feestje (hier dan, ik weet niet hoe dat bij jou is), fijne verjaardag.
Je kaart is al net zo feestelijk, heel vrolijk.
Met je geweldige aankopen kun je nog veel meer leuke kaarten maken, superleuk!

Holly zei

Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag Nicole..zonnetje schijnt al..hoop zo dat je hele fijn en gezellige dag hebt!
Leuk dat je gisteren uit eten bent geweest en volgende week nog een gezellige lunch met de familie..
Heel lief kaartje en lieve kleurtjes..
Mooi AS buit!! is altijd zo leuk om te zien....
Liefs Holly.

Daphne zei

Altijd iets om vrolijk van te worden, zo'n shaker card.
Leuke tekstjes bij de bijtjes 🥰.
Zooooooooo, wat heb jij goed ingekocht!!
Gefeliciteerd met je verjaardag en geniet vandaag.

Je@net zei

Hé birthdaygirl, gefeliciteerd met je verjaardag!
Fijne dag gewenst en wat een mooie buit. Geniet ervan.
Dat worden vast weer veel mooie kaartjes waar wij van kunnen mee genieten.
Kaartje dat je vandaag laat zien is ook al zo'n beauty!

Ellen zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een leuke dag gewenst…met taart en wijn! 🥳 Verrassing dus wie er komt!
Je kaart is weer een toppertje…superlief met die bijtjes!
Je hebt flink gescoord zie ik…leuke spulletje, kun je weer vooruit!
Groetjes Ellen

Scraptastisch zei

Van Harte met je verjaardag Nicole en zal na het lekkere etentje gister vandaag vast niet zonder taart eters voorbij gaan! Je hebt weer een prachtige lente frisse kaart gemaakt Nicole! Heerlijk dat het zo'n mooie dag is geweest bij AS en gaan wij weer heel veel moois van zien! Proost en fijne verjaardag verder,
xx Gerie

nicolevb zei

Wooohooo Gefeliciteetd met je verjaardag 🥳🎶
Je kunt nooit genoeg felicitaties ontvangen😄

En wat grappig dat we alledrie kaarten met shakers hebben gemaakt en dan nog zo veel verschillend....
Wat leuk gevonden dat je de cirkels vervangen met bijtjes
Het is weer een beauty met echte lentekleurtjes 🐝🌼

Rhodé zei

Allereerst van harte gefeliciteerd, Nicole! Ik hoop met je mee dat de zon vandaag schijnt.
Je kaart is supergaaf. Ik ga dit idee misschien wel gebruiken. Er liggen hier nog leuke bijtjes...
En wat een goeie slag heb jij geslagen op de beurs. Jij hoeft je voorlopig niet te vervelen! Geniet van deze dag.

Gerrina zei

Als 1e: Hartelijk gefeliciteerd!!
Hoop dat je een heerlijke dag hebt!
Wat een heerlijke vrolijke lente kaart! Ik zie overal bijtjes verschijnen en ik moet zeggen dat vind ik op de kaarten heel leuk (in het eggie liever wat minder...)
Fijne verjaardag!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Nicole. Als het goed is heb je mijn kaart ontvangen. Hier schijnt regelmatig het zonnetje dus ik hoop bij jullie ook? Je kaart is superleuk geworden, mooi die frisse voorjaarskleuren en ook de binnenkant is weer een plaatje. Fijn dat je zo genoten hebt op de AS en je hebt goed geshopt hihi. Ben benieuwd naar al het moois dat voorbij gaat komen.
Fijne dag nog.
Lieve groetjes Miranda

Danielle zei

Ook hier: gefeliciteerd Nicole! Hier heeft het zonnetje goed geschenen, ik hoop bij jou ook. Wat laat je weer een toffe kaart zien, gaaf is jouw uitwerking van de schets! En wat heb je leuke aankopen gedaan op de Art Specially, heerlijk! Fijn, zo’n luxe etentje, dat is pas genieten! Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad vandaag. Fijne avond nog!

Els zei

Een dag later maar alsnog van harte gefeliciteerd.
Je heb een super leuke vrolijke lentekaart gemaakt met deze bijtjes en de sketch. Ook je binnenkant ziet er weer super tof uit.
En wat heb je veel leuke spulletjes gekocht op de beurs. Hopelijk heb je toen geen last gehad dat de treinen niet rijden.
Veel plezier met je nieuwe aanwinst en groetjes, Els

GerJanne zei

Oh Nicole, was jij er ook? Wat jammer dat ik het niet wist, had je graag even in het echt gezien en gesproken. Je hebt mooie dingen gekocht! Wauw zeg!
Je kaartje is ontzettend leuk! ZO fris en lente achtig. Enig..

Ina ( Frysk Famke ) zei

Better let as net...van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Wat lees ik nu was je ook op de AS op zaterdag. Jammer dat ik je
gemist hebt...GerJanne heb ik wel gezien en gesproken. Gave buit heb je gescoord.

Vergeet ik bijna je kaartje, wat is hij gaaf.Mooie frisse kleuren,
past echt bij de lente.

Groetjes Ina

Marjan zei

Wat een mooie lente shakerkaart ook bij jou, zo leuk dat jullie alledrie dat ideetje hadden. schattige bijtjes!
Je buit ziet er goed uit, veel plezier ermee! Ik ben niet geweest, kwam niet zo goed uit.

Cornelie zei

Kom ook even bij jou hoppen, beetje laat, maar niet minder goed bedoeld. Heerlijk frisse uitwerking van de schets en ook een shakerkaartje. Is het besmettelijk ;-)) Nu nog even bij andere Nicole langs.
Fijne dag! X