Pagina's

vrijdag 13 mei 2022

Post met Femminde - Boomstammetjes

Het was even rustig op mijn blog want we zijn de badkamer aan het verbouwen en om uit de rommel te hebben we een weekje in een huisje in Friesland gezeten. Even lekker uitwaaien tussen de bootjes, heerlijk. Nu nog maar een paar dagen voor de badkamer klaar is, we hebben een tijdelijke douche in de tuin laten plaatsen dus we blijven gelukkig wel fris hier ;-)

Maar vandaag ben ik er weer met een duo post met Femminde. Ik kreeg voor mijn verjaardag van Femminde een prachtig kaartje en ze had in het envelopje er hele leuke boomstamstansjes bij gestopt. Ik kende ze al van de Greetery maar omdat het verzenden uit de US zo vreselijk duur is is het bij kijken gebleven. Je kunt immers niet alles hebben hè. Jullie begrijpen dat ik dus heel blij verrast was met deze stammetjes. 
Toen ik haar mailde om te bedanken besloten we samen een duopost te doen. Vandaag dus deze stansjes op mijn blog en op het blog van Femminde

                    

Ze mailde me ook bovenstaande inspiratie foto met lieve zoete lentekleurtjes... 


De binnenkant:

Stempels: All lined up - MFT, Budding beauties spring, Budding beauties autumn, Robin & wren - The Greetery
Stanzen: Yana's layered script sentiments - Spellbinders, Stitched fishtail flag stax - MFT, Wood slices - The Greetery
Papier:  Soft sky, Whisper white - SU!, Tiny check brights - MFT
Verder: Knoopje

Ik had ook nog een boekenlegger gemaakt maar die was ik vergeten te fotograferen. Toen ik dat dus alsnog wilde doen kon ik hem niet meer vinden. Ik vrees dat hij in het biebboek is blijven zitten dat ik inmiddels terug heb gebracht.. dat overkomt me namelijk wel vaker.. Maar enfin, daar hebben jullie hier natuurlijk niets aan. Het is hooguit een leuke verassing voor degene die het boek gaat lenen in de bibliotheek... 

Ik ben natuurlijk superbenieuwd naar het kaartje van Femminde. Kijken jullie ook mee? Ze heeft vast weer een hele berg prachtige kaartjes gemaakt! (KLIK)

Groetjes!!
Nicole

15 opmerkingen:

Marjolein zei

Hele mooie kaart! Mooi kleurenpalet en supergave stempeltjes. Groetjes Marjolein

Femminde zei

Sorry dat ik een beetje later was. Ik dacht werkelijk dat ik hem al lang gepland had.
Fijn dat je zo'n heerlijke uitwaaivakantie hebt gehad. En ja hopelijk is jullie badkamer gauw klaar. Dat gerommel is maar niets. Maar dan heb je straks ook wat. En verstandig om een tijdelijke douche te laten plaatsen. Dan hoef je niet op afspraak elders te douchen.
En wat een prachtig kaartje weer!! Die tulpen met besjes zijn er prachtig bij. En zo leuk om te zien dat jij zo'n boomstammetje weer heel anders gebruikt dan ik. Dat vind ik ook het leuke aan deze uitdagingen.
En jammer van je boekenlegger. Heb je nog een excuus om weer eens een nieuwe te maken. Hopelijk is de nieuwe eigenaar er blij mee.
Fijne dag!! En ik vond het super om samen met je te posten.
Groeten van Femminde

Scraptastisch zei

Je hebt Femminde vast op een idee gebracht om zo de boomschorsjes te gebruiken met de verjaardagstekst erop en er omheen de prachtige gestempelde bloemetjes! Ze zaten ook in mijn verjaardagspost en ben ook weg van deze Greetery lijn. Een top kaartje heb je ermee gemaakt Nicole! Succes met de badkamer verder,
xx Gerie

Daphne zei

Dat zijn leuke verrassingen!!
Wat een mooie kaart heb je gemaakt, de inspiratie foto is prachtig van kleur en jij hebt het helemaal goed bijpassend gemaakt.
Ik word er helemaal blij van.
Haha die boekenlegger....... ik hoop dat iemand hem gevonden heeft en er dan ook blij van wordt

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat is het weer een plaatje, ik houd van deze kleurtjes en van vogeltjes dus nogmaals wauw. Slim opgelost om even uit huis te zijn om even weg van de rommel te zijn. Zal vast mooi worden Nicole. Wat jammer van je boekenlegger maar als hij net zo mooi is als je kaart zal er iemand heel blij mee zijn hihi.
Succes met de verbouwing.
Lieve groetjes Miranda

Angélique zei

Dat boomstammetje is supergaaf! Maar inderdaad, we kunnen niet alles hebben, haha.
Je hebt er een heel mooie kaart mee gemaakt waarbij je ook de binnenkant weer niet bent vergeten.
Goed gepland om deze week een weekje weg te zijn en niet in de rotzooi van de verbouwing te zitten. Ik krijg in het najaar een complete renovatie van het huis voor mijn kiezen, inclusief nieuwe badkamer, ik zie er best tegenop.

Gerrina zei

Zo is een boomstammetje wel heel erg mooi op een kaart! Groetjes, Gerrina

GerJanne zei

Hoi Nicole,
het is ene heel leuk en mooi kaartje geworden. Gaaf die boomschors. Femminde maakt ze ook zelf nu, zag ik. De binnenkant is ook heel mooi.
Wel fijn een nieuwe badkamer! Wij hebben 4 jaar geleden alles vernieuwd en ik geniet er nog elke dag van.
En wat hadden wij ene mazzel. Onze buren waren op vakantie en wij konden hun huis gebruiken om te badderen en douchen.
Jammer van je boekenlegger. Maar net wat je schrijft: iemand die het biebboek leent is er vast wel blij mee!

Anoniem zei

Wat een gedoe met Blogger, zeg. Volgens mij lukt het nu alleen om anoniem te reageren.
Heerlijk dat je even een weekje de rommel kon ontvluchten. Wat zal het lekker zijn als de badkamer straks klaar is!
Je hebt een tof kaartje gemaakt. Echt een 'Greetery-kaartje'. Mooie kleuren!

Anoniem zei

Vergeet ik nog m'n naam erbij te zetten: dom! Groetjes, Rhodé

Els zei

Wat heerlijk om een weekje in Friesland te zijn en zeker met dit mooie weer.
Een super leuke kaart heb je met de boomstansje van Femminde gemaakt en prachtig met deze kleuren. Je binnenkant vind ik ook weer super leuk.
Heel erg jammer dat je geen foto hebt gemaakt van de boekenlegger en in het biebboek is blijven liggen.
Groetjes, Els

Kekke Kaarten zei

Wat een leuk idee dat ze stansjes bij haar kaart heeft gevoegd. En jij wist er weer raad mee ;-) Wat een mooie frisse lentekaart is het geworden, ook super leuk dat je de binnenkant helemaal gestempeld hebt. Dit idee ga ik vast eens van je 'liften' :-)....en die boekenlegger, jammer dat wij hem niet kunnen bewonderen maar hij heeft vast een goed nieuw thuis gevonden (heb jij weer een reden om een nieuwe te maken haha).
Fijn weekend, groetjes, Gerjon

Holly zei

Bofkont!! Ik vond die stammetjes ook zo mooi...zo balen he dat het te duur is om ye bestellen bij Betsy..zou zoveel willen van haar design....
Wat een super mooie kaart is het geworden! zo leuk met die kleurtjes...en vogeltje....en lay out met die banners! Super jammer van je boeklegger!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de zachte kleurtjes en leuke details
groetjes ellen

lostinpaper zei

So beautiful Nicole!