Pagina's

zaterdag 13 maart 2021

Swap Saturday

Het is vandaag alweer de laatste Swap met dit leuke pakket van Cornelie. Gelukkig heb ik nog wat van het papier over en de stempeltjes natuurlijk dus ook na deze Swap kan ik eer nog lekker meer aan de gang. De uitdaging die Cornelie voor vandaag heeft verzonnen luidt; Colorful + schets. Dit is de schets;

Ik wilde eerst een shaker maken omdat in het pakket ook nog heel leuk shakermateriaal zat maar toen kwam ik een gouden frame tegen dat nog op mijn bureau lag. Het frame is van chipboard en daarom vrij dik. Als ik daar ook nog dubbeltape onder zou doen om een shaker te maken zou mijn kaart veel te dik worden dus ik besloot om het shakermateriaal er gewoon in te lijmen. 



Aan de binnenkant heb ik het papier en de envelopjes nog een keer terug laten komen en de bijpassende enveloppe komt van de Action, die had ik nog liggen en paste er perfect bij. 


Ook zo benieuwd wat Cornelie gemaakt heeft? Ik wel! (
KLIK)

Morgen ben ik er weer met de nieuwe DCL challenge, fijn weekend!

Nicole 



13 opmerkingen:

Els zei

Wat een en super mooie kaart heb je gemaakt en de sketch heb je zo leuk gebruikt met de speelse envelopjes.
Hoe bedenk je het toch om de binnenkant zo leuk en passend bij de voorkant te maken. Echt leuk!
Fijn weekeinde en groetjes, Els

Daphne zei

Nou, deze is zeker "colorful".
En dan dat goud erbij, past echt heel mooi.
Leuke oplossing, om de Shakers op te pakken ipv te laten shaken 😁.
Het is een kaart om vrolijk van te worden.

Cornelie zei

O, echt heerlijk colorful!! en ook gewoon de schets! Woehoe ;-)) Knalt van je scherm af. Mooi met het zwart erbij en vlopjes vind ik altijd tof op een kaart. Gaaf effect al die shaker rondjes op te plakken. Heel tof.
Ik had een ander idee in mijn hoofd met dit thema, dat is het uiteindelijk niet geworden...wie weet maak ik deze nog wel een keer.
Ik zie je morgen, gezellig!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een gave kaart met die leuke kleurtjes Nicole. Leuk idee om dat schudmateriaal vast te lijmen (ik vind het net snoepjes). Ook de binnenkant is weer een plaatje, perfect.
Lieve groetjes Miranda

Marijke zei

Een mooi en vrolijk kaartje! Leuk al die vrolijke "snoepjes" erbij! Groetjes Marijke.

Dotty Jo zei

Always love your cards! Jo x

Margreet zei

Wat heb je de schets leuk verwerkt, Nicole. Goed idee om het schudmateriaal op te plakken. Het is ook gaaf DP en natuurlijk een leuke binnenkant.
xxx Margreet

Colien zei

Heerlijk, zo'n vrolijk kaartje!
grtz Colien

!neke zei

Mooie vrolijke kaart !!!!
Leuk het shaker materiaal erin geplakt !
groeten Ineke

Rhodé zei

Superleuke kaart! Heel vrolijk. Leuk hoe je de vierkantjes van de schets vervangen hebt door de speelse envelopjes. Top! Geniet nog verder van je weekend!

Sarah zei

Je maakte van de schets iets heel eigen. Super tof! En heel kleurrijk!

Gerrina zei

Die is heel anders geworden als dat ik had gedacht met dit pakket en de schets... Mooie kaart; gave vrolijke kleuren! Groetjes, Gerrina

Marjan zei

Gaaf!!! De term colorful is wel van toepassing, de envelopjes zo leuk speels verwerkt en ook het gouden frame vind ik mooi!