Pagina's

dinsdag 9 maart 2021

Liftchallenge # 159

Vandaag weer een nieuwe liftchallenge. De kaart (zie hierboven) is uitgekozen door Marjan en de bedoeling is;

Gebruik net als op de voorbeeldkaart embossing door een stencil.
De embossing moet ook opvallen.

De stijl en kleuren mag je zelf verzinnen. 

Zoals jullie misschien al weten heeft Cornelie sinds kort een nieuwe baan bij Cloud9. Nu had ik net een bestelling bij deze webshop gedaan en die kreeg ik binnen met een leuk briefje van Cornelie erbij. Ik besloot om deze spulletjes te gebruiken om een kaartje voor haar te maken. De 'splash' in de achtergrond was ook een stencil die ik van Cornelie gekregen had dus die moest er ook bij. Helaas heb ik geen tekst stempel met "nieuwe baan" maar "great job" volstaat ook wel vind ik zelf. 

De rode visjes heb ik in twee delen met het stencil Ocean van Craft Emotion gemaakt. Ik heb hiervoor rode embellishment mousse gemengd met gele glacier paste van Nuvo. De achtergrond is gemaakt met normale distress inkt en het duikbeertje is ingekleurd met copics en heeft wat glossy accent op zijn duikbril.  




Aan de binnenkant heb ik nog een tekstje gestempeld en er een krabbetje uit de stempelset bij geplakt. Ook de visjes van het stencil komen hier in de achtergrond nog terug. 

Stempels: Best Fins, All the Encouragement - MFT, Good Gab - Paper Smooches
Stanzen: Best Fins, Stitched mod rectangle - MFT
Stencil: Ocean - Craft emotion
Inkt: Memento tuxedo black, Versamark - Tsukineko, Distress inkt Peacock feathers, Mermaid lagoon, Blueprint sketch - Ranger
Papier: Solar white - Neenah, Dark indigo - PTI, 
Verder: Crystal drops Caribbean ocean, Iceberg blue, Berry Blue, Glacier paste pineapple delight, Embellishment mousse Fusion red Nuvo, Copic markers

Ik vond het een hele leuke kaart om te maken en hoop dat jullie je ook allemaal vol enthousiasme storten op deze challenge. Je hebt de tijd tot en met  vrijdag 26 Maart 18.00 uur en de winnaar krijgt een prijs van onze sponsor Scrapheap.
Kijk vooral even op het liftchallengeblog voor de details en de prachtige voorbeelden van Cornelie en Marjan en vergeet natuurlijk niet je eigen creatie te linken, ik ben heel benieuwd!

Succes!! 
Nicole

18 opmerkingen:

Je@net zei

Wauw...wat een super gaaf kaartje heb je voor Cornelie gemaakt!

jackelien zei

Hoi
Wat een mooie voorbeeldkaart heb je gemaakt.
De uitdaging is weer geweldig.
Groetjes Jackelien

Els zei

Geweldig leuke kaart heb je voor Cornelie gemaakt en de binnenkant ziet er ook heel leuk uit. Lief dat ze een briefje in je bestelling had gedaan. Een super mooie tekst stempel.
Leuk voorbeeldkaartje ook.
Fijne dag en groetjes, Els

Cornelie zei

Zo gaaf je kaartje!! Prachtig gemaakt ook weer en ik herkende de set en de splash natuurlijk meten ;-))
De binnenkant ook zo super. Daar word ik dan weer zo blij van!!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke nieuwe challenge en je hebt een hele gave vrolijke kaart gemaakt Nicole. Mooi zoals je structuur aan hebt gebracht en ook de binnenkant is weer mooi geworden.
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Superkaart voor Cornelie, ik had niet door dat je die voor haar maakte, want zag alleen de voorkant op ons blog. Gaaf die visjes en het blije beertje, net zo blij als Cornelie met haar nieuwe baan! De binnenkant vind ik ook heel mooi, gaaf die zachte kleurtjes met het leuke krabbetje!

Irene zei

Énig en Cornelie terecht happy!
XxIrene

Kaartenkraam zei

Wat een vrolijke kaart. Heerlijk die frisse heldere kleuren. Mooi detail die glossy accents op de duikbril, net echt!
Binnenkant en envelop heb je ook leuk bijpassend gedaan.

groetjes van Ank

Holly zei

Super leuke en vrolijke kaart..super leuk idee!

Femminde zei

Wat super leuk om zo voor Cornelie een kaartje te maken. Zo super dat ze deze baan heeft.
En je kaart is weer helemaal tof. En die bijpassende binnenkant en envelop maken het helemaal af. En great job is een prima tekst die erbij past toch??
Super dankjewel voor je advies met de inkt. Dat was voor mij van grote waarde. Ik ben je advies op gaan volgen en wacht op mijn bestelling van cloud 9. Als ik het zo begrijp van je is ze al begonnen. Wie weet heeft zij mijn bestelling ingepakt.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Margreet zei

Wat een ontzettend leuke kaart is dit Nicole. En wat is dat duikertje grappig!
Ik heb nog nooit van Cloud 9 gehoord. Zal er eens gaan rondneuzen.
xxx Margreet

Marfien zei

Een hele gave kaart, leuk dat je voor de visjes gekozen hebt, vrolijke boel zo samen

GerJanne zei

Heel leuk kaartje en inderdaad een leuke challenge. Ik he een achtergrodnje klaar liggen, al heel lang en zou bij deze challenge passen, maar geen idee hoe ik er een kaart van zal kunnen maken. Even over nadenken.

Annemarie en Merit zei

Wat een super leuk en vrolijk kaartje heb je gemaakt, heel gaaf gedaan!

Liefs, Merit en Annemarie

Colien zei

Heel tof kaartje!
En leuke challenge weer...
grtz Colien

Nancy zei

Hey Nicole,

Hoe geweldig is deze kaart alweer?
En leuk hoe je de visjes in blauw als achtergrond in de binnenkant laat zwemmen...
Great Job!!

Het wordt spannend hoor! Ik heb echt een leuk pakketje naar je opgestuurd... Hoop nu echt wel dat het snel gaat aankomen. Het was ook zeker genoeg gefrankeerd... Volgende maandag is het 3 weken geleden dat ik het opstuurde...

Liefs,
Nancy

Ina ( Frysk Famke ) zei

Owww wat een gave kaart voor Cornelie.

De kleuren en de splash vind Ik geweldig!
Challenge voor deze keer is een dingetje voor
gebruik zelden textuur...maar hee heb nog even.

Geniet van je weekend Ina xx

Gerrina zei

Lekker vrolijk! En ik denk aan een vriendin van mij die wel heel weinig zwemlessen heeft kunnen geven dit jaar... Groetjes, Gerrina