Pagina's

zondag 21 maart 2021

Lentebloemen van Femminde

Afgelopen week kreeg ik van Femminde een prachtig kaartje met een zakje afdrukjes van The Greetery. Zo lief!! Toen ik begon met stempelen was ik groot fan van Papertrey Ink en Betsy Veldman die daar destijds in het design team zat. Vol spanning keek ik iedere maand weer uit naar de relaese met alle prachtige voorbeelden van de designers. Inmiddels is er veel veranderd en heeft Betsy Veldman haar eigen merk stempels, die van The Greetery dus. Als je het niet kent kijk dan vooral even in het lookbook van dit merk want daar vind je echt prachtige kaarten!

Ik was dus meteen heel enthousiast over deze afdrukjes en heb meteen een kaartje gemaakt met dit prachtige gietertje en wat van de lentebloemen uit het zakje. Omdat het stempelwerk al gedaan was, was dit kaartje zo klaar. Ik heb alleen een tagstans en tekststempel van mezelf gebruikt en om de tag mooi passend te maken (hij is eigenlijk vierkant) heb ik deze in twee delen gestanst. De spettertjes heb ik gemaakt met distress oxide inkt. 



De binnenkant en een enveloppe van hetzelfde papier;

Stempels: Think big favorites #13 - PTI, Budding beauties summer, Springkled with kindness - The Greetery (Femminde) 
Stanzen: Tag sale quilted die - PTI
Inkt: Distress oxide Mowed lawn, Mustard seed - Ranger, Blue Jay - Lawn Fawn
Papier: Solar white - Neenah, Ruitje - PTI
Verder: Band en lint - SU!

Femminde is met dezelfde afdrukjes aan de gang geweest en post vandaag ook haar kaartje. Ben je net zo nieuwsgierig als ik, kijk dan HIER
Ik heb van dit merk de herfst en lentebloemen en hiervan gaan ook wat afdrukjes retour naar Femminde dus wellicht doen we binnenkort een keer weer een blogpost samen met deze prachtige stempels. 

Bedankt voor je bezoekje & een zonnige zondag!
Nicole

Challenges: Knutsels & Kadootjes - Tag op je kaart

21 opmerkingen:

Els zei

Super wat is dit een pracht lente kaart met deze heerlijke kleuren.
Weer heel leuk deze binnenkant met de tulpjes.
Fijne dag en groetjes, Els

Femminde zei

Wat super leuk Nicole!! Ik herkende ook die tagdie direct en die heb je dus verlengd. Mooi gedaan en ik zie niet eens waar je gesmokkelt hebt. Leuk ook om zelf zo een achtergrond te maken met spetters. En ja ik ben ook nog fan van ruitjes. Tof in dit kleurtje.
Kortom een super kaartje is het geworden!! Leuk ook zo een keertje samen met je te posten.
Fijne dag!!
Groeten van Femminde

Rhodé zei

Prachtig, Nicole! De combi met het ruitjespapier is perfect! Leuk om zo een keer met Femminde samen te posten. Fijne dag vandaag!

Irene zei

Zó gaaf met dat blauwe ruitje!
XxIrene

Scraptastisch zei

Dit zijn van die hele leuke momenten die gebeuren door het bloggen, lief van Femminde hè! Jij wist er wel raad mee en het blauwe ruitje erbij zo lekker fris, super mooi ook Nicole enige duo post!!!
xx Gerie

Marieke zei

Mooi! Vind de kleuren ook prachtig. Ik twijfel altijd zo over bloemen kaarten maar jij doet dat prachtig.

Diny zei

Wow....wat een GAVE kaart Nicole....en zo leuk gecombineerd met de binnenkant en de envelop!
Groetjes Diny

Gerrina zei

Dit ziet er al bijna zomers uit met zoveel bloemen en frisse kleuren; kan wel zien waar jij aan toe bent... Geniet van de zondag!

Ina ( Frysk Famke ) zei

Wat een heerlijk fris voorjaarskaartje Nicole.

Nog nooit van The Greetery gehoord en heb daar even gekeken.
Kan heel goed voorstellen dat jij en femminde deze stempels en
stansen mooi vinden...ben gauw terug gegaan...vind al zoveel mooi🙈

Groetnis fan Ina

Holly zei

Wat Super lief van Femminde..en mooie kaarten heeft ze ook met de sets gemaakt heb op haar blog gekeken...
Zou bijna alle stempels en dies wel willen van Betsy....ze verkocht mij ook bij PTI altijd de stempels met haar creaties..en ook haar kits!
Ben weg van jouw landelijke kaart helemaal mijn stijl!! zo leuk ook met het jute....en super mooie kleuren .//spetters en ook de bijpassnede envelop..!het is een Dotje!

Margreet zei

Wat een leuk idee van Femminde (ga zo even bij haar kijken) en je hebt er een schitterende kaart mee gemaakt. Dat blauwe ruitje staat er mooi bij.
Fijne zondag verder.
xxx Margreet

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een heerlijke voorjaarskaart. Zo fris die kleurtjes en dat zijn zeker hele mooie stempels. Gaaf hoor met die zinken gieter erbij.
Lieve groetjes Miranda

Kaartenkraam zei

Wat leuk zo'n verrassing over de post en jij hebt er natuurlijk weer iets prachtig van gemaakt.
Wat een heerlijke frisse lentekaart is het geworden.
Dat jute band is een mooi contrast met de rest van de kaart en leuk dat je dat in het touwtje weer terug laat komen!

groetjes van Ank

Trudy zei

Wat een prachtig en super vrolijk kaartje heb je gemaakt!
Groetjes Trudy

Annemarie en Merit zei

geweldig deze heerlijke voorjaarskaart!!!\

leuk dat blauwe ruitje..
Liefs Annemarie en Merit

Trijntje zei

Wat prachtige voorjaarskaart.jullie hebben elkaar leuk uitgedaagd. Groeten Trijntje

Monique zei

Wat een prachtige kaart!
Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Groetjes, Monique

Danielle zei

Práchtig!! Ik vind the Greetery een geweldig merk, gelukkig kun je het alleen rechtstreeks in Amerika bestellen dat houd mij dan toch tegen ;-) Je kaart is een plaatje, ik vind 'm echt super mooi!!

Marjan zei

Ik ken het wel en Betsy natuurlijk ook, net als PTI! Snap helemaal dat je daar zo voor viel toen, je was niet de enige. Ik vind het nog steeds heel gaaf! Wat danielle zegt houdt mij ook tegen, je zit al zo snel boven de toegestane waarde en die douanekosten zijn fors. Ondervond ik laatst ook toen ik iets uit Engeland liet komen omdat het hier niet te koop is...:(
Je kaart is weer een topper, straalt ook zo echt lente uit, heel mooi!

Je@net zei

Wat een mooie fleurige kaart heb je gemaakt, Nicole!

Nelly zei

Superleuke kaart met een tag erop.
Bedankt voor je deelname aan de challenge van Knutsels&kadootjes.

Groetjes Nelly