Pagina's

vrijdag 2 juni 2017

Utopia bloghop







Om de release van de nieuwe Stampin-Up catalogus te vieren hebben we vandaag vanuit team Utopia een bloghop. We laten allemaal een set uit de nieuwe catalogus zien. 
Ik heb gekozen voor de set Crafting Forever (pagina 181). Veel van mijn kaartjes gaan naar creatieve vriendinnen en kennissen dus met deze set kan ik prima uit de voeten. Qua kleuren heb ik gekozen voor de nieuwe in-colors. Ik moet soms even wennen aan de nieuwe kleuren maar de Lemon Lime twist is een nieuwe favoriet! Mijn papier in deze kleur is al op... Het houtpapier is ook uit de nieuwe catalogus. 

Stempels: Crafting forever, Playful backgrounds- Stampin Up!
Stanzen: Stitched rectangles - SSS, Sterponsje - Stampin Up!
Inkt: Versafine, Powder Pink, Berry Burst, Fresh Fig,Lemon Lime Twist, Tranquil tide - Stampin Up!, 
Papier: Whisper white, Wood textures DSP, Powder Pink, Berry Burst, Fresh Fig,Lemon Lime Twist, Tranquil tide -Stampin Up!
Verder: Wit embossing poeder, grijze copic

Stempels: Crafting forever, Moonbaby (sterretje)- Stampin Up!
Stanzen: Stitched rectangles - SSS,
Inkt: Versafine, Powder Pink, Berry Burst, Fresh Fig,Lemon Lime Twist, Tranquil tide, Basic Black- Stampin Up!, 
Papier: Whisper white - Stampin Up! Watercolor paper - Ranger
Verder: Witte dikke twine & lint in powder pink - Stampin up!, kurken sterretje van de Flying Tiger

Stempels: Crafting forever,- Stampin Up!
Stanzen: Circle stanzen - Lawn Fawn
Inkt: Versafine, Basic black- Stampin Up!, 
Papier: Whisper white, Powder Pink, Berry Burst, Fresh Fig,Lemon Lime Twist, Tranquil tide - Stampin Up!
Verder: Sequins - Pretty Pink Posh

Voor mijn klanten maak ik ook altijd een klein cadeautje en een kaartje voor bij hun bestelling. Deze keer geheel in stijl...

 

Ik hoop dat ik je wat inspiratie gegeven heb voor deze set en hop vooral verder om al het moois te zien wat er met de nieuwe stempels gemaakt is! Hieronder vind je de link naar de volgende blogpost van Anne-Marie! 







Groetjes en veel plezier!
Nicole

PS: De bloghop van gisteren gemist? Geen nood, het kan nog steeds, hieronder de link naar nog meer Stampin Up! Inspiratie!





20 opmerkingen:

Ellen zei

Deze kaartjes passen wel heel goed bij jou. Echt knutsel- en handletterexemplaren, hihi. Gave serie. Geniet vandaag van het warme weer (of niet, hihi)!

Mariken zei

Wat leuk allemaal! Heerlijke frisse kleuren, en inderdaad, dat lemon is wel heel tof! En inderdaad, een echte stempelset die op jouw lijf geschreven is, daar kun je alle kanten mee op. Fijne, en warme dag!!

Nancy Soetaert zei

Toffe set voor veel leuke creatiefjes!

Je@net zei

Wow....wat een leuke frisse kleurtjes en wat een super gave creaties heb je er weer mee gemaakt, Nicole!

Gerrina zei

Jee veel en leuk! Gaaf al die toch weer aparte kleurencombinaties die jij maakt; raak ik steeds weer door geïnspireerd! Die pot vind ik een gave en ja echt een stempelset waar zo veel mee te doen is... Fijn weekend alvast!

Ingrid Heijnen zei

Gaaf hoor!! Ik vind vooral de kaart met de sterretjes en pennen super! Groetjes Ingrid

Stamping & Paper Crafting with Ingrid zei

Wat een gave dingen heb je gemaakt voor de bloghop!
Groetjes Ingrid

Agreable.stampin.fun zei

Heee.....deze kaartjes had ik al voorbij zien komen en had toen al wat willen zeggen, maar vergeten..
Dan nu maar.
Heel leuk Nicole, lekker fris en vrolijk.
groetjes Con

Freubelhut zei

Mooie creaties Nicole! Creatieve groet Gerreke

Marlieke zei

Wauw, wat zijn ze leuk en kleurrijk! Erg mooi gedaan!

marion zei

leuk kleurrijk een inspiratie

Dotty Jo zei

Wow! Fabulous cards - what gorgeous new images and stunning colours, Jo x

de stempelstudio zei

Heel erg leuk gedaan!
groetjes Mijke

Mieke zei

Het is zo'n leuke stempelset en prachtige kleuren inkt. Je hebt er wat moois van gemaakt! Dank je voor je inspiratie

Colien zei

Gave spulletjes zijn er uitgekomen en jouw creaties zijn top: mooie combinatie van materialen en heerlijk die zomerse kleurtjes!
grtz. Colien

manon's kaartenhoekje zei

hoi
wat een leuke en mooie kaarten zeg. bedankt voor de inspiratie

succes met de hop

groetjes manon

Caro's Kaartjes zei

Erg leuk Nicole!

Marjan zei

Mooie kleuren samen inderdaad en wat gaaf zijn je kaarten, jij weet altijd goed te combineren!

Marielle Zeeman zei

Leuk je creaties, de cirkel is leuk, kun je veel van de nieuwe kleuren zien, en restjes gebruiken

Cornelie zei

Gemist! Te leuk om te missen. Zo leuk vind ik deze set. De pennen had ik nog niet gezien. Errug leuk!
Gaaf gedaan met de schaar ook. Toffe serie zo bij elkaar!