Pagina's

zaterdag 24 juni 2017

Ahoy! MFT color challenge 72

Vier Ziggies, een kwastje, een jampotje water en een stempelafdrukje op een zwoele zomeravond... Heerlijk! Maar dan? Ik was eigenlijk wel blij met mijn waterachtergrondje en kon maar niet verzinnen wat ik eroverheen moest plakken (zo min mogelijk eigenlijk...) Toen viel mijn oog op dit schattige krabbetje, Ahoi! Beetje grijs erbij en mijn kaart past precies in de MFT kleurenchallenge van deze week!


Stempels: Ocean fun, You float my boat, Wavy coloring book - MFT
Stanzen: Ocean fun, stitched fishtail flag stax, Blueprints 31 - MFT
Inkt: Narwal, Lobster - Lawn Fawn, Versamark
Papier: Tim Holtz Distress watercolor cardstock - Ranger, On point patterns - MFT
Verder: Embossing powder white - Ranger, Clean color markers 032, 030, 034, 038 - Zig



Moet opschieten want we hebben zo een afspraak bij 'De Snuffelende Snuit' waar onze Nutella in de vakantie gaat logeren. Daarna familie-BBQ bij mijn zus, hoop dat we het droog houden hier!!

Groetjes & heel fijn weekend!
Nicole





12 opmerkingen:

Aletta zei

wauwie de wauw... das een superleuke kaart zeg... gave achtergrond en dat kleine schattige krabje maakt t helemaal af... toppie kaart !!!

Je@net zei

Wauw....meer heeft tie inderdaad niet nodig. Vind het een super gaaf kaartje geworden, Nicole!

lostinpaper zei

That background is wonderful Nicole!

!neke zei

Helemaal leuk !
Wat een gave achtergrond !
groeten Ineke

Rosemary zei

absolutely amazing!!

Mariken zei

Oooh, helemaal geweldig!! Dat krabbetje, tè leuk!!!

Ellen zei

Waar haal je nou zo'n leuk krabbetje vandaan?! Staat zo gaaf. Toffe kaart. Uitgenuffeld bij de snuit en inmiddels aan de barbecue? Hopelijk bij jullie wel droog. Hier hele ongezellige miezer.

GerJanne zei

Hoi Nicole,
wat een mooie kaart! Die achtergrondstempel is super en je hebt het met mooie blauwtinten ingekleurd! DTA krabbetje is er gaaf bij en bedekt gelukkig maar weinig, want het inderdaad zonde om dit niet te zien.
Hopelijk is het gezellig bij de BBQ.
Groetjes,
GerJanne

Marjan zei

Kan me voorstellen dat je op deze supermooie achtergrond zo min mogelijk wilde plakken, maar dit krabbetje past er wel perfect bij!
Hopelijk hebben jullie een droge BBQ, het zou vandaag wel droger zijn dan gisteren ...

Colien zei

Wat een gave achtergrond! Superleuk kaartje is het geworden, erg tof!
grtz. Colien

Gerrina zei

Die achtergrond is echt prachtig! Zou er ook niet veel op willen doen, maar zo is het net mooi! Hoop dat je een fijn weekend had! Enne, ik moet bekennen dat ik veel stempels heb... maar ik geniet er dan ook super van ze te gebruiken... Als je wilt kom eens kijken en duik in mijn "collectie" om weer heel andere dingen te maken... Groetjes, Gerrina

Sarah zei

Wat een mooie kaart! Prachtig al dat blauw en dat dan lieve krabbetje erbij!