Pagina's

woensdag 28 juni 2017

Martina's kleurenkaartenteam challenge + Liftchallenge #119

Het begon bij de kaart voor het kleurenkaartenteam, olijfgroen en okergeel.. phoe.. ik zat nog een beetje in de blauwe visjesfase dus moest even schakelen... Zoveel mogelijk tinten olijfgroen en okergeel cardstock op mijn bureau gelegd ter inspiratie en 'pats' het kwartje viel! Met al die kleurtjes cardstock moest ik meteen aan de Liftchallenge denken die ook nog op mijn 'To-do' lijstje stond. De perfect combi dacht ik zo! 


Stempels: Lighthearted leaves - SU!, Movers & shakers sentiments - PTI
Stanzen: Stitched basic edges - MFT, Birthday sentimenti - PTI
Inkt: Versamark, Mossy Meadow, Old Olive, Delightful Dijon - SU!, 
Papier: Crushed curry, Mossy Meadow, Delightful Dijon, Ripe avocado, Old Olive, Whisper white - SU!
Verder: Verfpen wit - Posca, Crystal drops English Mustard - Nuvo

En dan blijft er na deze kaart nog zo een gestreept stansje over. Te leuk voor de papierbak! Snel dus nog een kaartje mee gemaakt. Heb ik ook weer wat jongenskaarten op voorraad. 


Stempels: Beetles and Bugs - SU!, Movers & shakers sentiments - PTI
Stanzen: Stitched basic edges - MFT, Birthday sentimenti - PTI, Stitched shapes - SU!
Inkt: Mossy Meadow, SU!, 
Papier: Crushed curry, Mossy Meadow, Delightful Dijon, Old Olive, houtpapier - SU!
Verder: Glossy accent


Vandaag eerst werken en vanavond kom ik natuurlijk even op alle blogs kijken van het kleurenkaartenteam, tot vanavond!

Groetjes! Nicole

PS: Manon van Manon's kaartenhoekje heeft de Utopia bloghop prijs gewonnen! Proficiat Manon, heel veel plezier met je nieuwe stempels! 

Challenges:

 

29 opmerkingen:

Mariken zei

Wauw, wat een prachtige, blitse kaart, en nummertje twee vind ik ook geweldig. Het is zeker even omschakelen, na al die waterpartijen, dat had ik ook. Ben de jungle maar ingedoken...werk ze, en een fijne dag!

Je@net zei

Wat gaaf. Twee super leuke kaarten in deze kleurencombi, Nicole!

Gerrina zei

Een super combinatie! De witte letters zijn net het rustpuntje voor de ogen wat het mooi maakt op deze kaart! En de 2e is lekker stoer met de jaarringen erop! Groetjes, Gerrina

Colien zei

Gaaf! En leuk hoe je de strookjes hebt ingezet voor je liftkaartje, errug tof!! Ik moest bij deze kleurencombi nog denken aan de torretjes die jij zo geweldig weet te gebruiken en nu zie ik er toch eentje terug, gelukkig.... hihi
grtz.Colien

Petra-loves-paper zei

Wat een leuke kaarten alle twee, super hoe je de 2 challenges hebt gecombineerd! Groetjes Petra

!neke zei

Super gaaf !
De tweede , leuk die achtergrond !

Marfien zei

Prachtige kaartjes Nicole, hele mooie lift in deze kleuren

Diny zei

Wat leuk gedaan Nicole....en zo heb je gelijk twee kaartjes!
Groetjes Diny

Kaartenkraam zei

Ja dat is wel even anders dan oceaanblauw e.d. maar dit is ook heel mooi hoor! Twee prachtige kaarten heb je ermee gemaakt. De blaadjes op de bovenste kaart doen me erg denken aan batik. De andere kaart vind ik ook gaaf hoor, is het een envelop?

groetjes van Ank

Veerle zei

Ziet er heel mooi uit.
Groetjes Veerle

Margreet zei

2 prachtige kaartjes...handig om de uitgestanste tekst te 'hergebruiken'.
xxx Margreet

martina's kaartjes zei

ha, leuk te zien hoe mensen zich toch uitleven met vrij 'onbekende' kleurencombo's. tof gemaakt, mooie resultaten
blij met je deelname alweer,
op naar de volgende,
grtjs, Martina
x

Margo zei

Wat een toffe kaarten Nicole ! Die bladstempels zijn echt geweldig ! Heel leuk hoe je er witte accenten in aanbracht !

Larissa zei

Ik vind ze geweldig!
Stoere kaarten!

Beisforbeauty zei

Wat maak jij speciale kaarten leuk om te zien

Liefs cindy

Marjan zei

ERG gaaf, Nicole! Twee heel mooie kaarten met deze lastige kleuren. Ik houd erg van witte accentjes, leuk!

Ellen zei

Supergaaf zoals je deze twee uitdagingen hebt gecombineerd! En leuk ook dat je het uitgestanste woord hebt gebruikt voor een tweede kaart. Inderdaad veel te mooi om weg te gooien.

Creatiels zei

ook voor jou bleek de kleurencombi niet zo makkelijk, ik vind je kaartje zeer geslaagd.
groetjes
Els

Stella zei

Ik moet zeggen dat ik het een moeilijke kleurencombi vind. Maar wat zij nje kaarten gaaf! Die eerste vind ik echt de klapper; wow! Prachtig design; de bladeren doen mij aan Paisley motieven denken. Super!

Nelly zei

Superleuk met de kleuren van het KKT.

Groetjes Nelly

Ant zei

Prachtige kaarten, 2 nog wel in deze kleuren combi. :)

Maartje zei

2x wauw, echt heel geslaagd!

GerJanne zei

Allebei superleuk! Grappig dat je de liftchallenge hebt gecombineerd! Heb ik aan gedacht, maar te weinig geschikt papier (raar he, met de wereld aan papier....) Ik was gisteren de hele dag weg, even thuis om te eten en weer weg. Eigenlijk moet ik de laatste woensdag van de maan blokken in mijn agenda, zodat ik die dag bij iedereen langs kan! Nu loop ik echt achter...
GerJanne

Linda Visser - van der Velden zei

Onwijs leuke kaarten met deze kleurencombi! Groetjes, Linda

Sarah zei

Ik vind je eerste kaart echt PRACHTIG!!! Die bladeren set heb ik zelf niet maar ik vind ze heel mooi en jij hebt ze prachtig op de kaart gezet.
Het tekstgedeelte vind ik ook zo mooi gedaan.
Mijn blogrondje duurt lang, elke dag een beetje maar fijn om bijna op het einde nog zo' n mooie te zien!

Danielle zei

Jij weet steeds weer zo'n geweldige kaarten te maken.... de liftkaart vind ik echt een topper, ontzettend mooi in deze kleuren! En ik heb zo nog wat leuke gekleurde woorden liggen, zal er ook eens iets mee verzinnen!

Rhodé zei

Jij hebt het uitgestanste woord al direct gebruikt. Super! Bij mij ligt het nog in een doosje. Je kaartje voor de liftchallenge is mooi geworden. Maar je tweede kaart is ook super!

Jantine zei

Wat een mooie kaarten, Nicole! Echt knap gedaan. En wat grappig dat je zoveel papier in deze tinten hebt.
Ik ben wat later dan gebruikelijk met mijn reactie, had even zeer beperkt internettoegang!
Groetjes,
Jantine

Cornelie zei

Knap hoor met deze kleuren, zou ik ook even over na moeten denken. Toffe lift zo en je kaart met het kevertje vind ik ook super!