Pagina's

zondag 18 juni 2017

SSS June cardkit #4

Vandaag weer een kaartje met mijn SSS cardkit. Ik hoop dat jullie hem nog niet beu zijn. Ik niet in ieder geval! Ik heb weer een ander kleurtechniekje uitgeprobeerd. Eerst heb ik met de Barely Beige inkt uit de kit op roze cardstock gestempeld en dit ingekleurd met een roze copic marker. Dit goed laten drogen. De stempel had ik in mijn Misti laten zitten en ik heb de afbeelding overgestempeld met Versamark waarna ik het met platinum poeder geembost heb. Je schijnt namelijk met copics niet over embossingpoeder te mogen kleuren, daar gaan je copics stuk van. Om nog een beetje extra diepte te creëren heb ik met licht en donkerroze potloden er nog wat kleuraccenten op aangebracht.

Het moest een condoleance kaart worden voor een wat oudere buurvrouw die haar vriendin onlangs is kwijtgeraakt. Het vintage papier past daar wel bij en ik vond verdere embellishments te uitbundig worden dus heb hem verder zo gelaten.  



SSS June cardkit + Copic marker + Prismacolor potloden + Stempel: Deepest Sympathy - MFT + Liquid Platinum embossing powder - Ranger



Gisteren een heerlijk dagje den Bosch gedaan met mijn jongste zusje. (en jaaaa ook die Bosche bol niet laten staan!!) Vandaag vaderdag dus ook nog even gezellig bij mijn vader op de koffie met de heerlijke kersen-kruimel-cake die Alex had gebakken (klein stukje maar hoor, na die Bosche bol van gisteren!) . Nu nog een zwoele zomeravond voor de boeg en dan is het weekend helaas weer voorbij... 

Groetjes & fijne zondag nog even!
Nicole

12 opmerkingen:

Dotty Jo zei

Another fabulous card! Jo x

Mariken zei

Ik ben jou Kit nog lang niet beu, en zeker de prachtige kaarten die je daaruit maakt, niet! Dit is weer een beauty, en wat een toffe techniek! Den Bosch is zo'n gexellige stad, Lot en ik gaan altijd een keer in de vakanties, vaste prik. Geniet van deze mooie, warme avond!!

Je@net zei

Erg mooie kaart, Nicole.
Oooh....Den Bosch en de Bosche bol, een prima combinatie voor een dagje uit!

martina's kaartjes zei

leuk en mooi kaartje !
grtjs,martina
x

Danielle zei

Prachtig, prachtig!! Die kit raak je niet snel beu, de stempels zijn zo mooi.... gezellig, Den Bosch! Wij werden vorige week op het werk getrakteerd op de echte Bossche bol. Ik nam heel stoer een halve 's ochtends maar heb 's middags de andere halve ook nog op ;-)

Evy G zei

Jij mag van mij kaartjes laten zien met deze kit tot het laatste snippertje papier is opgebruikt 😉 (En als je dan zo'n verzamelaar bent als mij, weet je dat dat nooit zal gebruren 😂) ik vind je kaartje heel mooi. Het is ingetogen en toch schreeuwt het niet "rouw". Je kleurwerk is heel leuk, maar dat van de copics en embossingpoeder wist ik niet. Doet niet iedereen dat in de filmpjes op youtube? (Jennifer MCG, Amy R, ...) Een Bossche Bol is mij te groot/te veel, knap van jou, maar ik krijg hem niet op! Maar ja, wat wil je dan van een meisje dat komt uit de provincie met de heerlijke fruitvlaaien? 😉

lostinpaper zei

So beautiful Nicole!

Colien zei

Mooie ,stijlvolle kaart!
grtz. Colien

Maartje zei

Wat kun je hier veel mee variëren! Mooi dat je ons dit laat zien! Ik ben het dus nog niet beu ;). Geniet van alle gezelligheid en lekkers :)

Marjan zei

Erg mooie kaart, leuk zoals jij zoveel uit een kit kunt halen!

Gerrina zei

Die techniek is goed gelukt; mooie truuk om je stempel in de stempelhulp te laten zitten! Mooie kaart weer!
En ja je hebt me waarschijnlijk wel gezien bij het Kernkwartier; ik voelde me net een pakezel met de wekelijkse boodschappen op de fiets in de warmte...
Jij was de enige die de verbindende factor tussen de 2 CaS op zaterdag kaarten zag! (Probeer de kaarten altijd op de een of andere manier bij elkaar te laten passen...)
Groetjes, Gerrina

Stella zei

Wat een mooie techniek. Ik vind condoleance kaartjes best lastig; deze is erg mooi geworden. Dit zal je buurvrouw zeker goeddoen. En twee keer gebak in één weekend is al-tijd goed:)