Pagina's

zondag 29 januari 2017

Bugs...ehh Hugs!

Je zou er jeuk van krijgen! Ik zag deze stempelset in de nieuwe catalogus van Stampin Up en was meteen verkocht! Ik ben blijkbaar wel één van de weinige want ik heb deze stempels nog niet voorbij zien komen op andere voorbeelden.
Er zitten layer stempels bij waardoor je de beestjes in verschillende kleuren op kunt bouwen maar vandaag had ik zin ze met mijn Ziggies in te kleuren. Ik heb de kleuren van Color Throwdown gekozen. Niet heel voor de hand liggend bij deze beestjes maar dat vind ik dan juist weer leuk. 


Stempels: Beetles & Bugs, Layered Letters - Stampin Up
Inkt: Basic Black - Stampin Up, Cold press watercolor - Strathmore
Verder: Clean Color markers - Zig, Clear sequins - Pretty Pink Posh

Gisteravond een feestje gehad en daarna tot half drie op Sverre gewacht die naar de stad was. (Ik slaap pas lekker als iedereen veilig in zijn bed ligt!!) dus vandaag lekker rustig aan. Beetje knutselen.. beetje netflixen.. beetje bloghoppen... niks mis mee!

Groetjes & zonnige zondag nog!
Nicole

Challenge: Color Throwdown 427

18 opmerkingen:

Jolanda zei

Zeker niet mijn favoriete stempelset, ik hou niet zo van die kriebelbeestjes maar jouw kaart is weer erg origineel.
Groetjes !

Stella zei

Dat vind ik dan weer zo leuk bij jou; jij ziet er gelijk iets in. Zó vind ik deze beesten helemaal goed. Normaliter zitten ze niet in mijn favorieten:) Gaaf kaartje!!

Dotty Jo zei

This is such fun! Jo x

Colien zei

Oh, te gek! Zeker in deze kleurtjes en met de (aangepaste) tekst, erg gaaf!
grtz.Colien

Evy G zei

Bij mij staat hij ook nog op het verlanglijstje, dus je bent niet de enige ;-) Ik vind he kaart geweldig! Maar ik hou dan ook van woordgrapjes....

Leigh Penner zei

This is so fun! Great take on the colour challenge!

Wanda Cullen zei

Your sentiment is just too adorable! Love this fun design! Thanks for joining us at Color Throwdown!

Je@net zei

Wat leuk, Nicole. Ik vond die set eigenlijk ook niks....maar zo is het ineens weer super gaaf. En die tekst is zóóó leuk gedaan!

Mariken zei

Normaal hou ik niet zo van die kleine, kriebelende, snelle beestjes...maar deze zijn wel echt supergaaf!! Heel erg leuk!!

Vickie Z zei

Fun card....love those bugs and sentiment!! So glad you joined us at CTD!

GerJanne zei

Ik heb ze ook nog niet gezien op de blogs en vind ze ook erg leuk! Helemaal in deze vrolijke kleurtjes. Geniaal die H....
En zo' n dagje is inderdaad heerlijk ( ook als je niet pas om half 3 in slaap viel, hoor....) Hier was het ook zo' lazy sunday. En wat je schreef over die sketch van DCL, dat had ik dus ook. Ik dacht dat ik nog een week had, maar dat had ik dus al eerder deze week. Misschien een beetje druk?
Goede werkweek weer gewenst.
Groetjes,
GerJanne

lostinpaper zei

hahaha you crack me up!

Lori zei

So funny! Love the coloring on the bugs. Thanks for joining us for this week's Color Throwdown!

Rhodé zei

Juist leuk dat die beestjes 'ongewone' kleuren hebben. Steekt lekker af bij het zwart. Mooie kaart!

Marjan zei

De keus voor deze kleuren bij deze beestjes is erg leuk! Ik vind ze enig en je kaart supergaaf! Origineel!

Gerrina zei

Dat klinkt als een heerlijke zondag! Helemaal niks mis mee...net als met die vrolijke kleuren voor deze kruipertjes; ziet er heel vrolijk uit zo! Groetjes, Gerrina

Ellen zei

Gaaf die beestjes! En eigenlijk wel leuk dat niet iedereen voor deze set gevallen is. Nu heb je tenminste originele kaarten. Fijne avond nog!

Thamar, zei

ik sluit mij ook helemaal aan bij de dames boven mij