Pagina's

zondag 8 januari 2017

Simon Says Stamp Januari cardkit


Code oranje afgelopen zaterdag! En naast een piepklein pakje sneeuw was er voor mij ook een pakje uit de US. Met nog meer sneeuw... in mijn Simon Says Stamp cardkit! Prachtige kleuren deze maand en ook een geweldig leuk stempelsetje! Naar buiten gaan was vanwege de gladheid toch geen goed idee dus heerlijk de hele middag en avond met mijn kit geknutseld...

In de kit zaten twee velletjes blauw vellum. Iets wat ik zo zelf niet snel zou gebruiken maar het is dan toch wel weer een leuke uitdaging er iets mee te doen. Hier heel simpel over een gestempeld achtergrondje... 

Simon Says Stamp Januari cardkit + Versamark inkt, Wit embossingpoeder - Hero Arts, Inkt: Deep Sea - Lawn Fawn. Stempels: Birthday Sentiments- PTI

Simon Says Stamp Januari cardkit + Inkt: Deep Sea - Lawn Fawn,  Blueberry sky - PTI , Stempels: Birthday Sentiments- PTI, touwtje, Wit embossingpoeder - Hero Arts

Achter het vellum zit een laagje shakermateriaal wat ook in de kit zat. 




Simon Says Stamp Januari cardkit + Glitterpapier - SU!, Inkt: Blueberry sky - PTI , versamark ,  Stanzen: Snow drifts - MFT, Banner framelits - SU!, Wit embossingpoeder - Hero Arts



Simon Says Stamp Januari cardkit + Inkt: Deap Sea - Lawn Fawn, Stempels: Storybook - Avery Elle, Stanzen: Snowflake - PTI, gemstone

Voor de laatste kaart heb ik een schets van Mojo Monday gebruikt. Excuses voor de beroerde foto....  Het werd ineens heel donker en ik wilde niet flitsen.. 


Simon Says Stamp Januari cardkit + Inkt: Blueberry sky - PTI, Crystal drops Silver moondust - Nuvo

Het weekend is helaas weer voorbij en hiermee ook onze vakantieweek. De kerstboom en stal zijn weer opgeruimd maar de kaarten laat ik nog even hangen, ik geniet er elke dag weer van!

Groetjes & bedankt voor je bezoekje! 
Nicole

Challenges: Mojo Monday 478
Simon Says Stamp: New something 

 

13 opmerkingen:

Cornelie zei

Wat een serie!! Jij had de flow lekker te pakken! Ik kan me nog steeds inhouden niets bij SSS te bestellen, maar O, O, wat een mooie spullen hebben ze daar toch. Deze stempels ook weer, prachtig!
Je hebt er mooie kaarten mee gemaakt! Top!

Colien zei

Jij hebt de dag goed besteed, wat een mooie serie! Gaaf pakket is het en met jouw creatieve inslag heb je het omgezet tot fantastische kaartjes! Ik heb de stal, boom en binnnenversieringen opgeruim afgelopen vrijdag, maar doordat ik mijn 2 kleine neefjes een half dagje in huis had, lukte het niet om buiten op te ruimen. Vandaag ook niet gedaan, vind het veel te leuk ;)
grtz.Colien

Margot zei

Wat zijn ze mooi! Ik heb deze kit nog niet ontvangen, ik hoop deze week....

Je@net zei

Wauw...waar code oranje al niet goed voor is ;o)
Super gave serie kaarten heb je weer gemaakt, Nicole. Ontzettend mooi gedaan!

Inge Groot zei

Prachtige winterse kaartjes heb je gemaakt Nicole, zo gaaf in deze kleurtjes :D Laagje sneeuw is hier alweer weggesmolten, mag van mij ook wel lente zijn nu we de december maand hebben gehad ;-)

!neke zei

Ze zijn echt prachtig !!!!!!

Mariken zei

Wat een gave kit is dit! En wat jij daarmee maakt, is helemaal tof, prachtige kaarten allemaal!

Lori zei

Beautiful designs! Love their pastel color palette. Thanks for joining us at Mojo Monday!

GerJanne zei

Sjonge wat gaaf! Zoveel en zo verschillend. Ze zijn prachtig en dat blauwe vellum is inderdaad grappig. Daar zou ik een tijd over moeten nadenken hoe te gebruiken. Lekker als je zo' n dag lekker kunt freubelen.
En helemaal als het dan ook nog zo' n boel mooie kaartjes oplevert!
Groetjes,
GerJanne

Rhodé zei

Jij had de slag lekker te pakken! Er is een prachtige serie uit je handen gerold! Waar zulk weer al niet goed voor is.... ;)

lostinpaper zei

So wonderful Nicole!

Gerrina zei

Mooi dat blauw en roze hoe jij dat combineert! Idd veel sneeuw en sneeuwvlokken, maar wel weer een leuke kit! Groetjes, Gerrina

Virginia L. zei

Wow, Nicole, these are gorgeous creations. I can tell that you had fun :)
Thanks so much for playing Simon Says Stamp Wednesday “New Something” Challenge! Beautiful colors and design. Well done!