Pagina's

maandag 16 januari 2017

Cadeaukaart pop-up kaart

Afgelopen zondag moesten we naar de verjaardag van neef Emile die de dag daarvoor 19 was geworden. Helaas is de tijd van playmobil dozen voorbij en willen de jongens graag een cadeaukaart voor hun verjaardag. In de ochtend dus snel nog even deze leuke pop-up gemaakt. Het idee is niet van mezelf maar had ik op you-tube gevonden.

Mannenkaarten blijven altijd een beetje lastig. Wat stoer papier uit de nieuwe Stampin Up! catalogus, een leuke tekststempel en 1 metalen sterretje als embellishment was dan in dit geval ook voldoende.

Stempels: Bravo! - Stampin Up!
Inkt: Basic Black, Smokey Slate - Stampin Up!
Papier: Basic Black, Delightfull Dijon, Very Vanilla, Smokey Slate, Urban Underground - Stampin Up!
Verder: Urban Underground embellishments.

En de binnenkant..





Grappig idee toch?! Dit modelletje gaat vast vaker van pas komen!

Groetjes & bedankt weer voor je bezoekje!!
Nicole

13 opmerkingen:

Je@net zei

Ja...een lastige leeftijd om een kaart voor te maken. Maar vind dat je prima geslaagd bent. Een leuke stoere kaart, die beslist in de smaak gevallen is!

GerJanne zei

Ontzettend leuk dit model kaart! Dat ga ik onthouden, want voor tieners en twintigers ook merk ik, is een kaart/bon toch vaak het meest gewilde! Zal wel veel bewondering geoogst hebben!
Groetjes,
GerJanne

!neke zei

Wat een leuk idee !!!!!
Ziet er top uit !!!!

Rhodé zei

Dit is echt een leuk idee! Die ga ik onthouden. En je kaart is verder weer een plaatje. Alles past perfect bij elkaar. De kleuren heb je ook mooi gekozen. Hij was er vast blij mee!

Danielle zei

Super leuk idee om zo een cadeaukaart te verpakken! Ook hier worden de neefjes en nichtjes ouder en kiezen liever hun eigen cadeau tegenwoordig. Dan komen dit soort ideeën goed van pas. Wat is het Urban Underground papier leuk voor mannenkaarten, mooi gedaan!

Colien zei

Heel leuk, wat een gaaf model! Hier nog 2 kleine neefjes, maar ook de oudste neef (inmiddels 17) en de nichtjes (8 en 11) willen graag een cadeau-kaart of bioscoopbon. En dan denk ik alleen ff aan mijn kant, de neven en nichten aan Rolf z'n kant zijn allemaal rond de 30 ;-)
grtz.Colien

Marjan zei

Wat een slim model, voor zo'n cadeaukaart helemaal top natuurlijk. Ik vind je kaart erg mooi, heel stoer en denk dat je neef dat ook vond!

Mariken zei

Gaaf!! En een heel leuk idee! Sla ik op in de hersenpan!

Stella zei

Wat gaaf!!! Ik vind mannenkaarten ook altijd een uitdaging; dit is echt een superleuk idee. Dat pop-up gedeelte is echt tóp!

Dotty Jo zei

So stylish! Jo x

Jolanda zei

Wat een leuk idee! En een echte mannenkaart geworden!

Gerrina zei

Wat een gave manier om een kadokaart te geven! Enne ik vind 'm helemaal stoer met deze rustieke kleuren en mooie motieven! Groetjes, Gerrina

Femminde zei

Wat een leuk model Nicole!!
En mooie kleuren heb je gebruikt. Weer eens wat anders. En dat metalen sterretje maakt het echt helemaal af.
Fijne week!!

Groeten van Femminde