Pagina's

zaterdag 7 januari 2017

Introductie SU voorjaarscatalogus

Allereerst voor iedereen nog de beste wensen voor 2017! Ik was het in mijn vorige blogpost vergeten maar ik hoop oprecht dat het voor al mijn lezers een gezond, gelukkig en creatief jaar gaat worden!! 
De nieuwe Stampin-Up! catalogus is inmiddels gelanceerd en na alle kerstkaarten is het weer heerlijk om met lente spullen aan de slag te gaan. Bovendien ben ik de laatste maanden vooral met kerstkaarten bezig geweest en zijn mijn verjaardagskaarten zo goed als op. Ik ben nog wel een beetje in feestdagen stemming dus heb mijn goudfolie er bij gepakt. Ik heb het blauw met goud gecombineerd en het coraalrood met koper en rosegold folie. 

Stempels: Dragonfly dreams - Stampin Up!
Stanzen: Celbrate - Paper Smooches, Dragonfly Dreams thinlits - Stamping Up!
Inkt: Versamark, Chocolate chip - Stampin Up!
Papier: Calypso Coral, Peekaboo peach, Bermuda bay, Pool party, Cupcakes en Carousels, koper en goudpapier - Stampin Up!
Verder: Rose gold reactive foil - Mink Heidi Swap, Deco foil gold -  ICraft, lamineer apparaat



En de binnenkant.. 


Op de rechterzijde van mijn blog vind je de pdf files van de nieuwe catalogi, ga dus vooral even lekker snuffelen. 
Maandag 9 januari doe ik een verzamelbestelling, je kunt dan zonder verzendkosten en zonder minimum bedrag bij me bestellen en je bestelling bij mij in Nuenen ophalen. Vergeet ook niet door te geven welk SAB cadeau je wil hebben!

Donderdagavond 26 januari geef ik een workshop met de bundel Dragonfly Dreams. Ik hoor het graag als je mee wil doen. (kosten hiervoor zijn €10.- , dit is inclusief materialen, catalogi en versnaperingen) 

Groetjes Nicole! En voorzichtig buiten vandaag, het is glad! 




13 opmerkingen:

!neke zei

Super mooi die libelle !!!!
groeten Ineke

Dotty Jo zei

O my goodness, these are stunning! I never fail to be totally blown-away by your creativity, Nicole, Jo x

GerJanne zei

Wat een mooie kaartjes! Dat goud geeft inderdaad iets feestelijks. ZO meteen stappen we in de auto, naar de verjaardag van mijn zwager. Gelukkig niet ver, maar fijn vind ik het niet...
Groetjes,
GerJanne

Jolanda zei

Heeeeeeel erg mooi!

MackieMade Paper Creations zei

These are gorgeous! I love the gold! I just ordered that dragonfly! Can't wait to play with it! Thanks for joining us at the Card Concept!

Je@net zei

Wat en prachtige verjaardagkaarten heb je zo gemaakt, Nicole!

Julee (Vervegirl) zei

These are both so fabulous! Such beautiful colors mixed with the gilded touches. Thanks for joining us for The Card Concept.

Lyn Bernatovich zei

So very pretty!!!

Danielle zei

Práchtig!! Heel mooi gedaan met dat goud. Ik ben er echt weg van, wat mooi.....

Gerrina zei

Wat zien die er allebei heerlijk feestelijk uit! Zou geneens kunnen zeggen welke het mooist is; gewoon een gaaf ontwerp! Fijn weekend verder!

Colien zei

Mooie kaarten, gaaf effect, heel feestelijk!
grtz.Colien

Cornelie zei

Cool!!! Heb dat spul hier ook...ga het er gelijk bij pakken, zo gaf! Erg mooie kaarten!

Jen Timko zei

These are so special with the gold. Lovely! So glad to see you at The Card Concept!