Pagina's

maandag 9 januari 2017

Simon Says Stamp Januari Cardkit deel 2

Zondagavond nog twee kaartjes gemaakt met mijn Cardkit. Ik zat in de flow en kwam er niet meer uit geloof ik. De kit is nu zo goed als leeg dus dit zijn voorlopig echt de laatste!

Simon Says Stamp Januari cardkit + Inkt: Deep Sea - Lawn Fawn, Blueberry sky - PTI,  Stempels: Birthday Sentiments- PTI, Sneeuwvlok stans - PTI, Nuvo Crystal drops Sweet Lilac.


Er zat ook een doosje delicata white shimmer inkt in de kit maar het effect op het blauw viel een beetje tegen. Ik heb daarom met een kwastje er wat perfect pearls overeen gekwast en het resultaat is echt heel gaaf geworden. Helaas zat mijn achtergrondje nog in mijn Misti toen ik enthousiast met het poeder aan de gang ging... Alles onder de Perfect Pearls...  


Simon Says Stamp Januari cardkit + Inkt: Memento Black,  Blueberry sky - PTI , Stempels: Birthday Sentiments- PTI, Cooler with you MFT, Perfect Pearls - Ranger, Stans: Hit de slopes - MFT 

Vanochtend met een fikse migraine opgestaan. Inmiddels is het met medicijnen wel wat gezakt maar ik ben er wel moe en suf van. Gelukkig hoef ik morgen pas weer aan het werk, hopelijk ben ik dan weer helemaal fris en fruitig!

Groetjes & fijne maandag!!
Nicole

9 opmerkingen:

Margot zei

Superleuk! Wat goed dat jij die kit helemaal opmaakt, moet ik ook eens doen. Ik blijf altijd maar met veel restmateriaal zitten.... Beterschap met je hoofdpijn!

Je@net zei

Wauw...vond de vorige serie kaarten al helemaal leuk, maar dit zijn ook weer toppertjes, Nicole. Vind ze allebei super gaaf geworden.
Beterschap met je migraine, hopelijk gaat het in de loop van de dag wat beter!

!neke zei

Ze zijn weer leuk !!!!!!
Beterschap !!!!!

Mariken zei

Prachtige kaarten, wat een mooie en lieve kaarten! En migraine, ik ken het, zo naar!! Beterschap en ff bekomen!!

Colien zei

Heel gaaf, mooie kaartjes weer! Rustig aan maar, kan heftig zijn...
grtz.Colien

Larissa zei

Super leuk deze kaartjes.
Hopelijk ben je weer wat opgeknapt, en anders beterschap!

Rhodé zei

Ik dacht dat je alles al had laten zien. Wat zijn deze ook weer leuk! Super!

Sarah zei

Ze zijn leuk! Toffe kleurtjes!
Hopelijk is je migraine weg

Gerrina zei

Beiden mooi, maar vooral die 1e vind ik top! Mooi weer dat roze en blauw bij elkaar! Groetjes, Gerrina