Pagina's

donderdag 25 juni 2015

PTI Make it Monday & Cards & Scrap challenge 239

Vandaag een kaartje voor de Cards & Scrap challenge 239. Het is de bedoeling dat je een vorm uitstanst en daar papier achter plakt. Ik heb in mijn geval het papier aan de binnenkant van mijn kaart geplakt en de voorkant open gelaten. De tekst in de binnenkant valt precies achter het bannertje op de voorkant. Verder heb ik hem heel strak en fris gehouden.





De make-it-monday challenge van deze week is eigenlijk dezelfde techniek. Je vind het filmpje (met een geweldig mooie kaart van Danielle Flanders!!!) hier.

Groetjes & bedankt voor je bezoekje!!
Nicole

Challenges:
Cards & Scrap #239 (klik)
Make it Monday #215 (klik)

11 opmerkingen:

Je@net zei

Weer een erg leuke kaart, Nicole. Mooie frisse kleurtjes heb je gebruikt.
Fijne dag vandaag!

Margot zei

Mooi!!!

Anneke. zei

Prachtige kaart! Wat een leuk idee om het uitgestanstevorm aan de binnenkant van de kaart te doen.
Het geeft je kast een hele leuke uitstraling.
Groetjes Anneke

Birgit zei

Beautiful! Love the colors and the design!

Diana K zei

Stunning!

Gerdine zei

Mooi!

Bernadet zei

Ontzettend mooi zo Nicole.
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!

Judith zei

Oh, deze is ook gaaf!!!

Thamar, zei

hoi hoi
ik had deze even gemist ( zat met mijn moeder in het ziekenhuis ) maar allebei de posten zijn weer top. wanneer ga je weer een keer meedoen met de scrapchallenge??? aaaahhhhh.
ik hoop dat het met jou ook beter gaat

fijne avond

Bernadet zei

Wat mooi gedaan Nicole!
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!

Sarah zei

Wat een super mooie kaart !! Liefs ☆ Sarah ☆