Pagina's

maandag 1 juni 2015

Open dag in Heesch - Experiment goudfolie

De open dag gisteren in Heesch was een groot succes! Zoveel leuke enthousiaste mensen gezien en gesproken. Een vermoeiende maar zeer leuke dag!

Ik had voor deze dag wat geƫxperimenteerd met de gold foil van I-craft en omdat ik helaas geen laserprinter heb, heb ik (natuurlijk!) gestempeld. Eerst met versamark en clear embossingpoeder. Laten smelten met de heattool en daarna met de folie door mijn lamineerapperaat. Eerst nog heel voorzichtig met bakpapier maar daarna huppetee, zo er doorheen.
Ging erg goed moet ik zeggen. Leuk product! De afdrukken zijn niet zo strak als bij een laserprint maar ik vind dat niet zo erg, een beetje vintage zeg maar...



Gelukkig had ik nog wat snippers uit mijn SSS kit (die is nu echt opper dan op!) want dat past er natuurlijk perfect bij. Ben nu wel even klaar met al dat goud denk ik....



(Bovenstaande kaart is zonder goudfolie maar gestempeld met goudkleurige inkt)


De kleine hartjes van de kaart hierboven zijn gedaan met foamtape en goldfoil. Eerst stanzen en daarna de goudfolie er op wrijven.




Groetjes! Nicole

6 opmerkingen:

lostinpaper zei

These are all so fabulous, I just had to pin the congrats card!

Je@net zei

Wauw...ziet er allemaal super gaaf uit, Nicole. Een geslaagde dag dus!

Brendaxx zei

Klinkt als een supergeslaagde dag! Prachtige kaartjes allemaal trouwens en gave combi met dat goud!

Judith zei

Prachtige kaarten! Ik kan nog niet genoeg krijgen van goud op papier (-:
Mooie stempelsets heb je toch ook

Gerdine zei

Leuk dat de open dag zo'n succes was! Je kaarten zijn schitterend, letterlijk!

walchowDesign zei

You are on the "gold", Nicole! Love how you worked with the gold and they are all beautiful! you've inspired me to use my foil which is waiting for me!