Pagina's

zaterdag 13 juni 2015

Smile & Happy

Geen goede week deze week... Afgelopen woensdag is door een virusinfectie een zenuw in mijn hersenen bekneld geraakt. De helft van mijn gezicht is nu verlamd. Gelukkig is het waarschijnlijk niet blijvend, een flinke prednison kuur moet dit kunnen verhelpen. Ik heb ook geen pijn maar het is wel heel vervelend, praten,eten en drinken gaan moeizaam en mijn oog sluit niet goed meer waardoor het uitdroogt en gaat prikken.
En het ziet er niet uit natuurlijk!!! Mensen schrikken zich rot als ik naar ze glimach!!


Vandaar vandaag wat kaartjes uit de SSS-kit met veel 'Smile' en Happy; Smile omdat dat in het echt niet heel erg meer lukt en Happy omdat dat wellicht helpt me op te vrolijken! (ik baal er vreselijk van!!!) Knutselen gaat gelukkig nog wel! En met deze kit met al die vrolijke kleurtjes voel ik me meteen weer een stuk beter! Soms is lekker creatief zijn het beste medicijn toch?!





Wie mij op Pinterest volgt heeft vast gemerkt dat ik opeens 'into' de doosjes ben. Ik zocht een leuk patroontje (niet te ingewikkeld) voor deze vrolijke papiertjes en heb gevonden wat ik zocht. Voor de liefhebber; het instruktiefilmpje vind je hier
Ik heb de doosje gevuld met chocolaatjes, daar wordt iedereen vrolijk van!


En nu ben ik toe aan een lekker wijntje! Fijn weekend nog allemaal en bedankt weer voor je bezoekje!

Groetjes!!
Nicole

16 opmerkingen:

Mariƫtte zei

Je kaartjes zijn vrolijk maar je bericht minder. Ik wens je een voorspoedig herstel toe! Lieve groet,mariette

Unknown zei

Wat ontzettend rot voor je Nicole. Ik hoop echt van harte dat de Prednison zijn werk doet en je weer snel je vrolijke zelf bent. Het pakket van SSS vind ik geweldig en je kaartjes ook. Ik zit ook lekker aan een wijntje dus....Proost!

Cornelie zei

Jeetje Nicole, ik kan me voorstellen dat dat schrikken is. Ik ken ook twee mensen in mijn omgevinig die dat ineens overkwam. Echt balen en ik kan me voorstellen dat je je rot voelt. Prednison is ook niet nix, maar hopelijk helpt t je wel! Ik hoop dat het snel weer beter gaat!!
Kaartjes maken is zeker een goed medicijn, heeft mij ook eens geholpen. De kit is te gek, super leuk, net als je kaartjes.
Hou je taai! lieve groetjes Cornelie

Je@net zei

Jeetje....da's even schrikken, Nicole. Wens je sterkte en een spoedig herstel!
Je kaartjes en doosjes zijn prachtig. Fijn dat je wat afleiding kunt vinden in het knutselen.

Dotty Jo zei

Lovely cards - this is such a fun kit! Jo x

Mary zei

Wat een heftig bericht. Vreselijk naar als zoiets je overkomt. Hoop dat de prednison snel zijn werk doet.
Je kaartjes zijn zo leuk en vrolijk! En je doosjes super!!
Sterkte en beterschap!!

Anneke. zei

Wat een heftig bericht, Nicole. Heel veel beterschap en pas goed op je zelf. Je kaarten en doosje zijn prachtig!
Groetjes Anneke.

Marjan zei

O jee.... ik schrik ervan, wat naar voor je! ik hoop echt voor je dat de Prednison snel werkt en dat het leed allemaal snel geleden is, sterkte meid! Maar je laat je niet kisten, want wat een gave serie kaarten laat je hier zien! Ik ben vooral helemaal weg van die gecombineerde stempeltjes! En de doosjes zijn natuurlijk helemaal leuk, ik mag ze ook graag maken, maar zou het vaker moeten doen. Sterkte en beterschap!

Gerdine zei

Dat is schrikken, zeg! Beterschap en hopelijk slaat de kuur snel aan en verdwijnt de verlamming! Je kaartjes en doosjes zijn in ieder geval vrolijk!

Aletta zei

Ach...jeee.. toch... wat vervelend zeg... hoop dat de Prednison snel aanslaat... want dit wil je niet te lang hebben natuurlijk... wens je heel veel sterkte en je kaartjes zijn in ieder geval weer superleuk! Groetjes Aletta

Jocelyn Olson zei

Oh no! The virus sounds terrible! I hope you feel better soon. Your cards are very cheery, and your designs are so fun! I love those boxes, too!

lostinpaper zei

Love this fun bright collection of inspiration Nicole, you really do make the most out of these kits!

Helga zei

Ik hoop dat de prednison zijn werk doet en wens je heel veel beterschapnen sterkte.
Gr. Helga

anja curvers zei

WoW dat is toch wel erg schrikken Nicole hopelijk helpt de kuur snel. Fijn dat je toch even aan de freubel kon kan heel therapeutisch werken prachtige exemplaren heb je gemaakt. Dit is niet zo mijn ding deze kit maar jij geeft me wel inspiratie.

Thamar, zei

jeetje Nicole wat erg. ik hoop dat die kuur snel werkt, vieze zooi die prednison .
je hebt wel weer mooie dingen gemaakt en die doosjes zijn schatjes echt waar.
beterschap lief mens ik hoop echt dat je je snel weer beter voelt

Judith zei

Oh, Nicole, ik schrik van dit bericht. Hopelijk gaat het inmiddels weer beter met jou?!!! Wat akelig, ik kan mij voorstellen dat je helemaal in de put hebt gezeten en wens je van harte een 100% herstel toe!

De Card Kit is gaaf, net als je kaarten. Wat zijn ze super vrolijk! Ook hier zie ik weer de leuke doosjes. Ik heb ze ook eens gemaakt. Blijft leuk (-:

De beste wensen en hartelijke groeten,
Judith