Pagina's

woensdag 17 juni 2015

Vlinders in mijn buik!

Nee hoor, geen vlinders in mijn buik (nou, ja beetje nog wel hoor...) maar vooral op mijn kaartjes vandaag. Gisteravond ben ik gezellig met mijn vriendin Miranda naar de Stampin-Up workshop van Jolanda Stokvis geweest.



Allemaal producten en kleurtjes uit de SU nieuwe catalogus, dat is natuurlijk feest! Hier boven zie je wat we gemaakt hebben. De rechterkaart heb ik thuis van een tekstje uit de set '29 again' van Create a Smile voorzien, en het lijfje van de vlinder heb ik met een copic multiliner nog wat bewerkt.
Ik heb ook nog een heel leuk zakje gemaakt maar dat is helaas eventjes zoek.. oeps!
Meestal geef ik zelf workshops maar soms is het toch zo lekker om gewoon zonder na te denken te doen wat iemand anders je opdraagt, heerlijk geknutseld!

Groetjes & bedankt voor je bezoekje!!
Nicole

12 opmerkingen:

Je@net zei

Gezellig zo'n avondje samen workshoppen. En wat een mooie kaarten heb je gemaakt, Nicole. Prachtige vlinders heb je erbij gebruikt en door de afwerking maak je er een heel persoonlijk kaartje van. Leuk gedaan!

Anoniem zei

Ben gek op vlinders, dus ik zeg: SCHITTEREND!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Mariƫtte zei

Mooie vlinderkaarten. Gezellig zo'n workshopavondje! Groetjes Mariƫtte

Cornelie zei

Altijd heerlijk en gezellig een workshoppie volgen.
Echte SU kaarten ;-) vooral de eerste. Mooie vlinder van de tweede kaartl!

Cornelie zei

Altijd heerlijk en gezellig een workshoppie volgen.
Echte SU kaarten ;-) vooral de eerste. Mooie vlinder van de tweede kaartl!

lostinpaper zei

These butterflies are glorious Nicole!

Unknown zei

Mooie kaartjes, vooral de linker vind ik gaaf. Wel jammer van het zakje haha.

Thamar, zei

hoi hoi

leuk hoor je kaarten en workshops nemen is heerlijk ontspannen.
ik vind ze beide leuk geworden

Marjan zei

Dat is zeker leuk en makkelijk, en de resultaten zijn erg mooi! Die linker set (Gorgeous Grunge) heb ik ook, gebruik ik erg veel!

Miriam Prantner zei

Beautiful cards! I love the layers and the butterflies are wonderful!

Gerdine zei

Ik vind die gele stippenachtergrond helemaal geweldig! Top!

Judith zei

Vlinders vind ik toch meestal heel leuk. Zo ook deze kaarten. De tweede (vooraan) is heel gaaf!