Pagina's

woensdag 21 juni 2017

Verkoelende visjes!

Tijdens deze afgelopen warme dagen maak ik bijna niets anders dan verkoelende zee-thema kaartjes! 
Met al die nieuwe visjes in mijn stempelcollectie wil ik mijn oude exemplaren niet verwaarlozen, daar zijn ze veel te leuk voor en bovendien is het een beetje zielig toch? 
Vandaar deze shaker met Seaside shore stempels, ik had nog wat meer kaartjes met deze set gemaakt maar die waren één op één nagemaakt van Pinterest. Ook wel eens lekker hoor, maar die komen niet op mijn blog ;-)





Stempels: Seaside Shore - SU!
Stanzen: Stitched dome stax - MFT
Inkt: Dapper Denim, Mint Macaron, Calypso Coral- SU! 
Papier: Dapper Denim, Mint Macaron, Soft Sky, very Vanilla, By the shore- SU! 
Verder: Fun Foam, Sequins

Morgen mijn part-time dag en het wordt weer warm dus; lekker vroeg vroeg met de hond uit, heel lang boodschappen doen (want airco), buiten aan de tuintafel misschien nog een beetje kleuren en s'avonds de modeshow van de opleiding Mode Maatkleding van Sverre... zin in!

Groetjes uit een zonnig zuiden! 
Nicole

13 opmerkingen:

Je@net zei

Super leuke kaart, Nicole.
En morgen een fijne dag gewenst!

Maartje zei

Stuk leuker dan een ventilator! Of heb je die ook voorzien van visjes? Echt een superleuke kaart! Mooi dat de binnenkant er ook zo bij aansluit.

lostinpaper zei

Oh so sweet Nicole!

Stella zei

Oeh....wat een mooierd!
Jullie zijn in het Zuiden echt de Sjaak met deze hitte; ik benijd jullie niet. Dat je nog aan kaarten maken toekomt....Hier viel het gisteren mee en morgen ontspringen wij de dans wat de ergste hitte betreft. En daar ben ik niet rouwig om.
Ik ben nu ook benieuwd wat je één op één van Pinterest hebt nagemaakt:) Ik moet zeggen dat bijna al mijn kaarten lift versies zijn van Pinterest. Ik ben geen creatief genie. Liften zorgt ervoor dat ik mijn eigen spullen gebruik. En niet alle kaarten op Pinterest hebben sequins en touwtjes; dat is dan mijn eigen finshing touch ha:)

!neke zei

Prachtige kaart !!!!!

Mariken zei

Ik ben ook into de visjes en water, grappig dat je daar zo'n zin in krijgt!! Geweldig kaartje, en ik ben ook benieuwd naar je liftkaartjes, niets mis mee toch??

Gerrina zei

Dat ziet er echt verkoelend uit....mooi en mooie kleuren bij elkaar! En een leuk ontwerp voor een shaker; deze ziet er helemaal niet "doorsnee" uit... Groetjes, Gerrina

martina's kaartjes zei

helemaal leuk zo !
grtjs,martina
x

Danielle zei

Nee, deze visjes mag je zeker niet verwaarlozen, zijn ze veel te leuk voor! Dit kaartje is super leuk geworden, ik heb nog niets in het vissenthema en ik denk zomaar dat daar verandering in moet komen ;-) Ik hoop dat het te doen was vandaag, ik zat lekker in de redelijk koele lucht op kantoor, geen straf voor mij :-) nu lekker weekend!

Nancy Soetaert zei

toffe kaart, schitterende kleuren, en idd wat verkoelend...
groetjes
nancy

GerJanne zei

Heel leuk kaartje weer! De vissen zijn enig! Ik heb van Action wat vissenstempels. Gauw maar eens gebruiken. De witte lijnen op mijn doosje dat ik beïnkt had heb ik met een witte rollerpen gemaakt. Het heeft een naam, maar ik kan er even niet opkomen....
Ik zal opzoeken hoe het heet.
GerJanne

GerJanne zei

https://www.interoffice.nl/p/2322082/rollerpen-uniball-signo-pastel-wit-0-7mm.html?gclid=CjwKEAjw1a3KBRCY9cfsmdmWgQ0SJAATUZ8b2-nnIng0bfQS_wEX4ZXzlERWjhqusjYrVDJW8hloQhoC1H3w_wcB

Kaartenkraam zei

Wat een énige shakercard! Prachtige kleuren.

groetjes van Ank