Pagina's

woensdag 30 augustus 2023

Stempel op reis - MFT - Fantasy florals

Er is weer een stempel op reis geweest. Het duurde even voordat hij weer thuis was want ook alle stempelaars gingen op reis maar vandaag is het dan zover. De stempel woont bij Gerjon en is deze prachtige set met bloemen hieronder. 

Ideaal om in te kleuren maar lastig om te knippen... daar heb ik dus een beetje handig omheen gewerkt. Ik heb hem zo op de kaart verwerkt dat ik maar een klein stukje uit hoefde te knippen. Verder wat vrolijke ruitjes en een tekstje, een klein plaksteentje voor een beetje bling en veel meer valt er niet over te vertellen ;-)


Omdat ik nog wel eens te laat ben met het versturen van mijn kaartjes heb ik daar een toepasselijk stempel setje voor aangeschaft. Deze heb ik hier aan de binnenkant gebruikt. Met nog een restje van dat leuke papier en een stempeltje uit de set. 

Stempels: Laugh out loud belated - CB, Fantasy florals - MFT
Stanzen: Happy birthday line border - Lawn Fawn
Inkt: Memento tuxedo black, Versamark 
Papier: Solar white - Neenah, Cheerful plaid - MFT
Verder: Hugs and kisses gem sticker - Honeybee stamps, Copic markers

Natuurlijk ben ik heel erg benieuwd naar de kaartjes van de rest van het reisgezelschap! Jullie ook? Klik dan op de linkjes hieronder. 

Groetjes en bedankt voor je bezoekje!
Nicole

13 opmerkingen:

Els zei

Een super leuke vrolijke verjaardagskaart voor iemand die je vergeten bent.
Wat een leuke kleuren en hier wordt de ontvangster meteen heel blij van.
Groetjes, Els

Danielle zei

Wat een gezellige kaart! Inderdaad slim gedaan, om zo min mogelijk te hoeven knippen. Ik word helemaal vrolijk van de kleurtjes die je hebt gebruikt! En het tekstje aan de binnenkant, zo grappig!

Colien zei

Wow, wat leuk gedaan! Mooie bloemen zijn het en je hebt ze vrolijk verwerkt.
grtz Colien

Rhodé zei

Ik zag bij Gerjon ook al het idee van de stempel maar gedeeltelijk uitknippen. Daar zou ik zelf niet op gekomen zijn. Gave kleurencombi heb je gekozen.

Kekke Kaarten zei

Ook hier weer zo'n prachtige kleuren gebruikt voor de bloemen!! En wat een geweldige combinatie met het ruitjespapier, gedurfd en zó goed gelukt. Ook van jouw kaart krijg ik weer inspiratie voor het gebruik van de stempel!
Groetjes en fijne dag.

Je@net zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt, Nicole!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke vrolijke felicitatie-kaart Nicole. Leuke layout heb je bedacht. Die tekst aan de binnenkant heeft een mooi lettertype vind ik. Toffe kaart.
Lieve groetjes Miranda

Anoniem zei

Prachtig, zoals altijd bij jou. Een echte ‘Nicole’ is het! Ook de binnenkant is weer mooi. Slimme aankoop die stempelset ;-)

Anoniem zei

Deze anonieme reactie is van mij. Van Ellen. Heb de laatste tijd zoveel problemen met het achterlaten van reacties. Geen idee waarom. Maar onhandig is het wel.

martina's kaartjes zei

een mooie, kleurrijke kaart heb je gemaakt, geslaagd
grtjs,martina

nicolevb zei

Wat een mooi stempel ik hou van bloemen
en wat gedurfd zo 2 verschillende ruitjespapiertjes tegen elkaar
Het is weer een echte Nicole P kaart
Prachtig

Femminde zei

Wat een vrolijke kaart en ik vind het heel verrassend hoe je de stempel hebt gebruikt.
Ik houd wel van niet standaard.
Fijn weekend verder!!
Groeten van Femminde

Holly zei

Wat een geweldige vrolijke kaart ben weg van de kleuren en ruitjes bijelkaar!!