Pagina's

dinsdag 29 augustus 2023

Liftchallenge #181

Na een lange zomervakantie vandaag weer een hele leuke liftkaart! Deze keer heeft Cornelie voor ons bedacht... 

Maak een tentkaart

Ja ja, voor al die mensen die deze zomer zijn weggeregend uit hun tentjes zijn we heel solidair en gaan de we de meest vrolijke tentkaartjes maken om de zomer toch nog even zonnig uit te zwaaien. Ik heb dan ook mijn meest zomerse stempelsetje erbij gezocht en maak er met slippetjes en schelpen nog even een strandfeestje van.




Stempels: Seas the day, Flipping fabulous - Honey Bee stamps
Stanzen: Seas the day, Flipping fabulous - Honey Bee stamps, Precision layering A2- Spellbinders, Postal cover panel - RC
Inkt: Versa fine clearNocture, Memento tuxedo black- Tsukineko, Rainforest - Lawn Fawn
Papier: Rustic white - PTI, Basic white - SU!, Neenah - Crafters compagnon, Vitamin Sea - Honey Bee stamps
Verder: Copic markers, shimmery christal effects - SU!, Jewel drops Aqua plains - Nuvo

Ik weet zeker dat jullie allemaal enthousiast mee gaan doen. Het modelletje is namelijk super simpel en heel erg leuk om te maken. Je vind hiervan een fotootje op het Liftchallengeblog  waar je ook je kaartje kunt linken. Meedoen kan tot en met vrijdag 22 September en de winnaar krijgt een cadeaubon van  Cloud9 crafts dus reden genoeg om even een tentje op te zetten! 

Succes allemaal!

Nicole

13 opmerkingen:

Daphne zei

Haha, ik lig in een deuk om je berichtje.
Jullie zijn echt héél erg solidair 😉.
Super inspirerende kaart, ik hoop dat ik, nu ik er aan het werk ben, in de kaarten maak flow blijf, ik wil namelijk graag meedoen aan deze lift

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een prachtige tentkaart is dit!

Angélique zei

Je hebt een heel mooi voorbeeld gemaakt voor de liftchallenge, heel inspirerend, wat natuurlijk ook de bedoeling is. Het is een mooie zomerse kaart.

Marjan zei

Nog even lekker nazomeren en nog aan het strand in een tentje bij jou! Heel gaaf kaartje heb je gemaakt, Nicole!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke zomerse kaart Nicole. Gave teksten en leuk gedecoreerd. Heel mooi gemaakt.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Ik ben dol op kamperen in een tent, dus dat komt helemaal goed.
Jouw voorbeeld is heel erg leuk! Lekker zomers ook nog.
Leuk te lezen dat hij super simpel is.... Cornelie ontkende het niet in haar bericht, maar moest wel exemplaar 1 wegdoen.... maar een gewaarschuwd mens telt voor 2.

Danielle zei

Wat een leuke kaart en een leuke challenge weer! Ik hoop dat ik voor mijn vakantie nog tijd vind om mee te doen :-) Ik krijg weer helemaal zin in slippertjesweer van je kaart!

Colien zei

Wat een leuke challenge weer en jouw zomerse uitvoering is heel gaaf! Mooi voorbeeld en prima inspiratie.
grtz Colien

Kekke Kaarten zei

Wat leuk: een tentkaart, deze term had ik nog niet eerder gehoord :-) wat een prachtig zomers kaartje heb je gemaakt. Wat is de schelpenset toch prachtig en de combinatie met de flip flops maakt het helemaal af. Het blauw knalt van het papier, geweldig!
Groetjes, Gerjon.

Rhodé zei

Superleuk kaartje! Een hele leuke challenge weer!

nicolevb zei

Wat een beauty weer
Prachtige toepasselijke teksten
love it

Freubelmina zei

Jij maakte ook een leuke zomerse tentkaart! Dankjewel voor je reactie op mijn tentkaart.
Groetjes Wilma

Holly zei

WOW!!! super mooie kaart en wat een leuk model..heb dit nog nooit gemaakt het is een beauty!!