Pagina's

zondag 20 augustus 2023

Swap Saturday #2023 pakket 2/3

We zijn er vandaag weer met onze derde en laatste Swap Saturday van dit tweede pakket. Toen ik het pakket aan het samenstellen was had ik net via marktplaats een hele doos Simon Says Stamp spullen overgekocht. Superleuke dingen allemaal en één van de stempels uit de doos was de Waves builder achtergrond. Nu was ik al helemaal gecharmeerd van deze stempel en had ik hem zelf al een een jaar eerder gekocht. Ik had hem nu dus dubbel en besloot hem daarom in het Swap pakket van Cornelie te stoppen. Weet namelijk zeker dat zij er prachtige dingen mee gaat maken! Het is een rubber stempel waarvan de de onderdelen los kunt halen en zo in verschillende kleuren kunt stempelen. 

Voor deze derde challenge wilde ik deze stempel in het zonnetje zetten en bedacht dat we de kaart van Yana zouden liften die mij over haalde destijds deze stempel te kopen. Vandaar dat we onderstaande kaart van Yana, met het voorbeeldfilmpje als uitgangspunt genomen hebben voor deze derde Swap. 

Lift deze kaart van Yana Smakula

https://www.yanasmakula.com/simon-says-stamp-happy-colorful-stamping-video/

Aan een goed ontwerp moet je niet teveel veranderen dus ik heb de kaart bijna één op één gelift. Iets andere kleurtjes en een andere silhouet stempel maar verder alle eer aan Yana Smakula. 


Ik had de achtergrond twee keer gestempeld en de tweede afdruk heb ik voor de binnenkant gebruikt. Hier nog een vrolijke luchtballon en tekstje aan toegevoegd. 

Stempels: Waves builder - SSS, Silhouet Barbecue - Nellies's choice, Tulip fields, Sunflower field - Hero Arts
Inkt: Versafine Clair nocture,- Tsukineko, Buttercream, Warm Sunshine, Firefly, Grass field, Shadow creek, Mountain pine - Altenew. Sunflower - Lawn Fawn

Papier: Basic white thick - SU!
Verder:  Seguins - Pretty pink posh

Ik ga meteen kijken naar de lift van Cornelie, gaan jullie mee?   KLIK

Hieronder nog een keer het Swappakket en alle kaartjes die ik er mee gemaakt heb. Volgende maand zijn we er weer met een nieuw pakket, ik ben net zo benieuwd als dat jullie zijn!  


 



Groetjes en een fijn weekend! 

Nicole


11 opmerkingen:

Rhodé zei

Een hele mooie lift, Nicole! Leuk om te zien hoe je met 1 pakket zulke drie verschillende kaarten kunt maken. Nu is het voor jou dus nog eventjes wachten op het nieuwe pakket. Spannend!

Claudia's kaartjes zei

Super leuk en origineel. 
What a sweetie. I love it.
Kom je graag een kijkje nemen in de webshop, Claudia's Kaartjes

Hier verkoop ik toffe hobbyartikelen en ook mijn geplande workshops kan je terugvinden.

Creatieve Groetjes Claudia

Webshop: Claudia's Kaartjes

Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes

You tube:Claudia's Kaartjes

Blog:Claudia's Kaartjes

Creative Christmas 

Girlz makes Guyz Cards

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie lift heb je met deze stempels gemaakt. Lekker fris die kleuren.
Lieve groetjes Miranda

Cornelie zei

Ja, daar is ze hoor! Met een super tof kaartje. Leuk met de luchtballon en ook dicht bij het origineel gebleven. Mooie zonnige kleuren!
Geweldige stempel is het, zo blij mee.
Het begin van het nieuwe pakket is gemaakt.. nog heel even geduld ☺️😘

Kaartenkraam zei

Wat een superleuke liftkaart heb je gemaakt, heerlijk die frisse kleuren.

groetjes van Ank

GerJanne zei

Ha Nicole, wat een mooi kaartje. En echt anders dan die van Cornelis. Dit het kleurgebruik natuurlijk en wat anders dan de vuurtoren te gebruiken.
De binnenkant is ook weer tof!
Alles goed verder?

Els zei

Een prachtig kaartje heb je met deze stempels gelift en wat een mooie kleuren heb je gebruikt. Ook je binnenkant is erg leuk.
Groetjes, Els

Daphne zei

Prachtige kaart.
Heel erg mooi, de kleuren, die passen goed bij de stempel.

Marjolijn van Elsberg zei

Zo leuk om diverse dingen te zien met een setje van hobbymateriaal. Je kaartje is prachtig geworden en heerlijk zomers.

Femminde zei

Wat prachtig gedaan met die wave builders set!! Hele gave mannenkaart in deze kleurtjes. En de binnenkant is ook bijna een kaartje op zich.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Holly zei

Super stempel en geweldige kaart! wat een mooie mannenkaart!!