Pagina's

dinsdag 30 mei 2023

Liftchallenge #180

Vandaag starten we weer met een nieuwe lift. Deze keer heeft Marjan hem verzonnen en dit is de opdracht: 

Lift deze kaart met alleen maar gestanste teksten. 

Het mag in verschillende kleuren zoals hieronde  maar ook in één kleur. Ik koos voor het stansje 'Yay you" omdat het zo vrolijk klinkt maar ook omdat ik een kaart wilde maken voor Bram die bijna klaar is met zijn studie rechten in Maastricht.  

Ik koos de kleuren donkerblauw en donkergroen omdat dat de kleuren van zijn dispuut zijn. De middelste tekst stanste ik uit goudkarton en ik moet eerlijk toegeven dat het best wel even puzzelen was maar met de gouden sterretjes kon ik de lege plekjes nog een beetje opleuken zodat het lijkt of alles perfect past. 


Aan de binnenkant nog wat tekstjes gestempeld in dezelfde kleuren. Ik heb er na de foto ook nog wat gouden sterren bij geplakt omdat ik die toch nog op mijn tafel had liggen en ik hem zo toch een beetje saai vond. Het was inmiddels helaas te donker om weer een nieuwe foto te maken. 

Stempels: Virtual grad, Love that student - SSS
Stanzen: Yay you, Mini stars party- SSS
Inkt: Dill pickle - MFT, Deep sea - Lawn Fawn
Papier: Night of navy, whisper white - SU, Dill pickle - MFT, goudkarton

Ik hoop dat jullie allemaal weer enthousiast mee gaan doen.  Je kaart insturen kan tot en met vrijdag 23 Juni. Hiervoor kun je je kaartje linken op het Liftchallengeblog waar je ook de prachtige voorbeelden van Marjan, Cornelie en onze gastdesigner Rhodé kunt vinden. De winnaar mag een leuke prijs op onze prijzenpagina uitzoeken. 

Succes allemaal!

Nicole

15 opmerkingen:

Ellen zei

Wat een gave kaart Nicole…heel leuk gemaakt in mn favo kleurtjes!
Leuke lift weer hoor en bedankt dat ik gekozen ben in de top 3 met mn scootertje van 100 jaar oud haha, superleuk!
Groetjes Ellen

Daphne zei

Leuk hoor!!
Je hebt er weer helemaal over nagedacht.
Ik ga vandaag nog in mijn stansjes duiken.
Weet je wat grappig is...... ik heb deze kaart, van Pinterest, ik al heel lang opgeslagen, maar nog nooit na gemaakt.
Nu maar eens kijken of het lukt.

Marjan zei

Ook jouw uitwerking mag er zijn, Bram zal er zeker blij van worden, want gepersonaliseerd! Top gedaan, deze lijkt makkelijker dan hij is! xx

Kaartenkraam zei

Superleuke lift heb je gemaakt, leuke tekststans is dat!
Het lijkt me helemaal geen gemakkelijke opdracht maar jij hebt er een toffe kaart van gemaakt.

groetjes van Ank

GerJanne zei

Ja natúúrlijk ga ik proberen weer mee te doen. Veel te leuk. Er zijn maar weinig challenges die ik niet zo leuk vond.
Jouw voorbeeld is heel vrolijk en helemaal geschikt voor Bram! Knap hoor..je bent uiteraard beretrots!

Angélique zei

Bijzonder : ik open jouw blog en hoor uit mijn speaker iemand Yay you! zingen 😳
Je hebt een gave kaart gemaakt, het ziet er heel perfect uit.

Marfien zei

Leuke kaart voor Bram en ook een leuke uitdaging. Wordt wel even puzzelen want zoveel tekststansjes heb ik niet . . .

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke challenge en je hebt er een gave kaart van gemaakt Nicole. Feestelijk met de gouden accenten erbij en ook weer een leuke binnenkant.
Lieve groetjes Miranda

Rhodé zei

Echt heel leuk, jouw kaart! Bram zal hier vast heel blij mee zijn, zo'n persoonlijke kaart.

Dotty Jo zei

Fab card! Love the colour combo, Jo x

Colien zei

Leuke challenge weer en jouw liftkaartje is erg gaaf! En tof dat je er een geslaagd-kaart voor Bram van hebt gemaakt en ook nog in de juiste kleurtjes: top!
grtz Colien

Colinda zei

Leuk om er een geslaagd kaartje mee te maken, ik vind hem geslaagd!

Cornelie zei

Zo, knapperd, studie rechten. Petje af!
Ook voor jouw lift. Deze woordstans is er super geschikt voor, mooi strak. Doordat mijn woord met ronde letters is blijft het wat speels ogen en ik vond juist het strakke grafische zo gaaf. Heel mooi gedaan dus, maar dat had ik wel verwacht van jou eigenlijk ☺️💙😘

Holly zei

Super leuke kaart !! en wat fijn dat Bram bijna klaar is met de studie..spannend ook weer he?

nicolevb zei

Oh is bram al klaar met zijn studie...Cool Gefeliciteerd
Pff ik ben nu aan het worstelen maar het is geen makkelijke liftchallenge.
Maar jij hebt hem weer perfect opgelost.
Ik vind hem goed in balance en prachtig.