Pagina's

zondag 4 juni 2023

Dutch Card Lovers Challenge 372

We zijn er vandaag weer met een nieuwe Dutch Card Lovers Challenge. Yvonne heeft bedacht dat we aan de gang gaan met een techniek van Jennifer Mc Guire...

Maak een vellum panel kaart

Hoe je dat precies doet vind je op het filmpje wat je kunt vinden op het Dutch card lovers blog. Ik moet eerlijk bekennen dat ik door de vakantiestop even helemaal van de leg was en dus deze deadline compleet was vergeten. Ik werk normaal ruim voorruit met mijn challenges maar de slop is er een beetje in gekomen de laatste tijd. Misschien komt het door dat lekkere warme zomerweer van gisteren, ik wordt daar altijd een beetje lui van. 

Tijd dus om het hoofd koel te houden! Ik heb dus maar een verkoelend kaartje gemaakt. Mede omdat deze afdrukjes al ingekleurd in mijn bakje lagen en ik op deze manier dus nog even snel een kaartje kon maken gisteravond. Maar het is gelukt, hij is op tijd af! En hiermee heb ik meteen mijn eerste kerstkaart van dit jaar in de pocket! 



Stempels: Polar pals - MFT, Merry everything - Mama Elephant
Inkt: Sugarplum, Peacock - Lawn Fawn, Versafine clear nocture black - Tsukineko
Stanzen: 
Scene borders - Lawn Fawn
Papier:  Basic white- SU!, Polar pals -Doodlebug

De foto's zijn niet super van kwaliteit want het begon al een beetje donker te worden maar dat mag de pret niet drukken. het lijkt alsof ik heel erg met lijm heb geknoeid maar daar is in het echt niets van te zien. Ik hoop dat jullie in ieder geval zin krijgen om ook zo een leuke vellum panel kaart te maken. Meedoen kan tot en met vrijdag 23 Juni.  Op het blog van DCL vind je alle voorbeelden van het design team en onze gast designer Nicole Dekkers. Hier kun je ook je kaartje linken. Klik op het logo hieronder voor alle details en voorbeelden. 


Groetjes en succes!

Nicole

12 opmerkingen:

Els zei

Je hebt een super leuke kerstkaart gemaakt en leuk met het vellum erbij.
Dat met de slop erin is voor mij momenteel herkenbaar.
Leuk deze challenge.
Groetjes, Els

Daphne zei

Haha, zou mij ook kunnen gebeuren nu het ineens mooi weer lijkt te worden.
Wat een schattig kaartje heb je gemaakt zeg.
Leuke techniek vind ik, dat wil ik wel eens uit proberen.
Gefeliciteerd met je 1ste kerstkaart voor dit jaar, geeft vast en goed gevoel, deze last minut kaart, maar wel héél erg op tijd voor Kerst😉

Angélique zei

Een heel leuke kaart, niets van te zien dat het een laatste-nippertje-creatie is.

!neke zei

Super leuk !!!!!

Rosalien Zwackhalen zei

En hij is super leuk geworden ondanks dat jezelf niet zo tevreden was. :)

Rhodé zei

Leuke kerstkaart! Knap dat je dat onder tijdsdruk voor elkaar hebt weten te krijgen. Ik ga snel kijken wat de andere voorbeelden zijn.

Femminde zei

Hele gave kaart voor jullie challenge!! Ga proberen met jullie mee te doen.
Je bent deze keer wel heel vroeg volgens mij met je eerste kerstkaart!!
Fijne week!!
Groeten van Femminde

bolletjelucky.blogspot.com zei

Niet te zien hoor dat het een last minute kaart is, ik vind hem heel leuk en grappig dat nu net met het warmere weer jouw eerste kerstkaart een feit is hihi.
Lieve groetjes Miranda

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Hij is echt heel leuk geworden Nicole! Knap gedaan zo last minute 😊 en het begin is er, de 1e kerstkaart! Fijn om langzaamaan weer te starten met de voorraad maken ❤️🌺☕️

Holly zei

Super leuke kaart geworden Nicole..!een dotje ook zo met al die kleurtjes bijelkaar...

Marjan zei

Ook al was je zelf niet zo tevreden, jouw versie mag er zijn, ik vind het een superleuke kaart!! En dat last minute!

nicolevb zei

Wat een heerlijke kerstkaart.
Dat hebben we nu wel even nodig die verkoeling haha