Pagina's

zaterdag 27 mei 2023

Swap Saturday #2023 pakket 2/1

Samen met  Cornelie posten we vandaag ons eerste kaartje van het tweede Swap-saturday pakket. Het pakket heeft een zee-thema omdat ik weet dat Cornelie daar net zo van houdt als ik zelf. Ik vond in de sale een leuk stansje van een vuurtoren en deze dient dan ook voor onze eerste uitdaging;

Vuurtoren...

Ik stanste de toren uit de leuke papiertjes van de kit en maakte hier een slimline kaartje mee. Behalve de letters komt alles wat ik gebruikt heb uit het pakket. De sterretjes zijn eigenlijk shaker materiaal maar zo opgeplakt doen ze het ook heel leuk vind ik. 

In de binnenkant plakte ik nog wat restjes van het papier en twee zeemeeuwen uit het stanzensetje. 

Stempels: Beach Cutie- MFT
Stans: Lighthouse - Elizabeth Craft Design
Inkt: Versafine Clair nocture - Tsukineko

Papier: Basic white thick - SU!, Dessin papier
Verder:  Sprinkletz - Buttons galore

Hieronder het pakket waar we komende maanden mee aan de slag gaan. Als er niets tussen komt zijn we er weer op 24 Juni.  Ik ben super nieuwsgierig en hop snel door naar de vuurtoren van Cornelie. Hoppen jullie mee? KLIK



Groetjes en een heel fijn pinksterweekend!

Nicole



9 opmerkingen:

Rhodé zei

Wat een leuk pakket heb je samengesteld! Altijd weer een uitdaging, hè?! Je kaart is echt leuk geworden. Die vuurtoren is zo gaaf!

Cornelie zei

Het pakket is zó tof, vol met mooie spulletjes, ik word er heel erg blij van. Ook van je kaart. Supertof er een slimline van te maken en mooi alle laagjes, knap dat het niet druk oogt. Hartstikke leuk de sterretjes zo op te plakken!
Idd weer twee totaal verschillende kaartjes met 1 pakket. Hoe leuk is dat! Geniet van je weekend!

GerJanne zei

Wauw wat een leuk pakket is het! Zo zomers en je kaart is weer een plaatje! De vuurtoren is super mooi! EN je binnenkant maakt het weer helemaal af.

Anoniem zei

Heel erg leuk gemaakt en de kleuren zijn top bij elkaar, leuk papier hoor!
Fijn weekend groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Angélique zei

Jouw kaart is heeeeel anders dan die van Cornelie, maar ook heel erg mooi.
Die sterretjes staan mooi te schitteren aan de helem, de vuurtoren is prachtig.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel anders dan die van Cornelie maar ook zeker een toffe zomerse kaart. Leuk die sterretjes erbij en ook de binnenkant is weer top Nicole. Een mooi pakket weer en zo leuk om te zien wat jullie ervan maken. Fijn Pinksterweekend ☀️.
Lieve groetjes Miranda

Scraptastisch zei

Heel leuk om te zien wat jullie van het mooie pakket maken en het is weer een bjoetie Nicole! Fijn pinkster weekend,
xx Gerie

Femminde zei

Wat een leuk pakket!! Weer eens wat anders en ook prima voor mannenkaarten.
Je brengt me op ideeën voor een vaderdagkaart.
En je binnenkant is ook weer super.
Die vogels komen zo mooi uit.
Fijn pinksterweekend!!
Groeten van Femminde

Holly zei

Wat een super leuke kaart en mooi pakket!
Fijn Pinksterweekend!...het weer is ieder geval mooi...Groetjes Holly.