Pagina's

dinsdag 2 mei 2023

Liftchallenge #179

Ik  mocht voor vandaag de nieuwe liftchallenge verzinnen en vond dit prachtige kaartje van Ellen. De opdracht luidt heel simpel...

Lift deze kaart;

Maak een achtergrond van gekleurde vlakken of design papier met een zwart/wit afbeelding als focal point. 

Dat moet lukken toch? Ik wist eerst niet goed welke stempel ik wilde gaan gebruiken maar toen ik mijn achtergrond papier er bij ging zoeken vond ik een oud blokje van Stampin Up en toen waren de bijpassende stempels ook zo gekozen. De vlinders passen namelijk mooi bij het papier en omdat ze zo gedetailleerd zijn doen ze het ook goed in alleen zwart wit. Ook de teksten die ik gebruikt heb komen uit deze set.


Aan de binnenkant nog wat restjes papier en één van de vlindertjes. 

Stempels: Beautiful butterflies - SSS
Stanzen: Beautiful butterflies - SSS
Inkt: Versafine Clair nocture Tsukineko
Papier: Basic white, Serene scenery, - SU!

Het meeste werk aan deze kaart is het uitzoeken van de juiste papiertjes en stempels. Maar dat is dan ook wel erg leuk om te doen, ik ben benieuwd waar jullie mee komen! Meedoen kan tot en met vrijdag 26 Mei. Hiervoor kun je je kaartje linken op het Liftchallengeblog waar je ook de prachtige voorbeelden van Marjan en  Cornelie kunt vinden. De winnaar mag een leuke prijs op onze prijzenpagina uitzoeken. 

Succes allemaal!

Nicole

13 opmerkingen:

Rhodé zei

Ik kan me helemaal voorstellen dat het uitzoeken van het papier de grootste uitdaging is bij deze challenge! Jij hebt leuke papiertjes gevonden. Die vlinders passen er leuk bij. Ik ga m'n door met papiertjes er maar eens bij pakken..!

Rhodé zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Daphne zei

Super mooi.
Wat een leuke challenge!!
Zo leuk dat jij laat zien dat je ook dit soort papier kan gebruiken.

Cornelie zei

Super tof met die mooie papiertjes!!

Holly zei

wat een leuk en apart model kaart!

Colien zei

Prachtige lift, heel mooi met dit papier! Past echt heel goed bij de vlinders, goed gekozen!
grtz Colien

Marjan zei

Leuk papier en erg leuk met de prachtige vlinders die dartelen over het papier. Mooie lift, Nicole!

Angélique zei

Mooie papiertjes, de vlinders passen er inderdaad perfect bij.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Mooie combinatie van dessin-papier en die gedetailleerde vlinders Nicole. Leuke challenge.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Wat een gaaf kaartje! EN de challenge is zo leuk. Echt eentje om vaker te doen. En ik denk dat er inderdaad veel deelnemers zullen komen!

Kekke Kaarten zei

Wat goed dat je deze papiertjes gebruikt hebt ( ik heb ze ook nog ergens liggen🫣), mooie natuurlijke uitstraling met de vlinders die over je kaart ‘fladderen’. Top gedaan Nicole👌🏻
Fijn weekend. Groetjes, Gerjon

Femminde zei

Ik vind het zo'n mooie lift!! Vooral dat papier met die aren komt zo mooi tot zijn recht.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

nicolevb zei

Ik vind dit wel een moeilijke challenge hoor
En jij maakt het nog even moeilijker om ook fotopapier te gaan gebruiken

Maar het klopt gewoon
erg gaaf