Pagina's

zaterdag 21 mei 2022

Swap Saturday #2022 pakket 2/2

Het is weer Swap Saturday vandaag en vandaag mijn tweede kaartje met het lente pakket van. De uitdaging die ik voor vandaag verzonnen heb is..

Pretty in Pink

Ik heb dit keer vooral de kleine stempeltjes uit de set gebruikt en deze ingekleurd met mijn copic markers. In het roze natuurlijk. Met de stans heb ik dezelfde bloemetjes nog een keer uit craft foam gestanst en hier alle bloemetjes mee opgehoogd en op het roze papier uit de kit gelijmd, daartussen transparant roze Nuvo drops gezet. De stans met het schulprandje is van Mama Elephant, deze heb ik van rosegold cardstock gestanst. Omdat de achtergrond al druk genoeg was een heel simpel tekstje. 


Aan de binnenkant heb ik nog een half kransje gebruikt en een restje van het papier.  

Een romantisch kaartje voor een jarige vriendin. Hieronder nog een fotootje van het pakket. Ik ben echt weer super nieuwsgierig naar de roze creatie van Cornelie!  Hoppen jullie mee? KLIK

Groetjes en een heel fijn weekend!

Nicole



11 opmerkingen:

Cornelie zei

Gaaf gedaan! Heel feestelijk met alle pareltjes ertussen. Prachtig kaartje!

Angélique zei

Een heel frisse en vrolijke kaart, erg leuk.
Die Nuvo Drops ertussen zijn een mooie toevoeging, ik heb het afgelopen week ook gekocht, een heel leuk product, ben er blij mee.

Gerrina zei

Fijn dat je een stansje erbij hebt; zou een heel werk zijn om zoveel te knippen... Lekker vrolijke kaart en, ondanks het roze, toch ook voor een man te gebruiken... Fijn weekend!

Rhodé zei

Echt een beauty! Ik heb zomaar het idee dat je je hebt laten inspireren door Yana Smakula? Heel mooi om het op DP te doen. Dat zou ik nou nooit bedacht hebben. Je hebt echt een hele gave stempelset met die krans en die losse bloemen en blaadjes in het pakket gestopt. Ik ben nu al benieuwd naar jullie volgende creaties met dit pakket!

Holly zei

Super lief en romantisch kaartje! Dotje!

Els zei

Wouw wat een pracht kaart en wat super mooi ingekleurd met de copics.
Groetjes, Els

lostinpaper zei

Sooo very beautiful Nicole!

Ellen zei

Supergaaf gedaan Nicole…hier word je toch blij van ;)
Ook je voorbeeld voor DCL is schitterend…je bent een kunstenaar haha!
Groetjes Ellen

Kekke Kaarten zei

Jaaa, ik mocht dit prachtige kaartje ontvangen voor mijn verjaardag! Zo mooi dat alle onderdeeltjes apart zijn opgehoogd. Wat een klus is dat geweest. En de kleuren: ik ben een roze fan, dus een schot in de roos. Mooi gedaan Nicole!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel mooi zoals de kleine stempels hier tot zijn recht komen. Leuk met die glaspareltjes erbij Nicole. Een lieve feestelijke kaart is het geworden.
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Prachtige kaart, Nicole, mooi al die kleine zwevende bloemetjes en de kleine accentjes! Dank je wel nog voor je mooie verjaardagskaart die ik afgelopen zaterdag vond toen we terug kwamen van vakantie!