Pagina's

woensdag 25 mei 2022

KKT 2022-5 Kraft-Koningsblauw

Het lukt me helaas niet elke maand om mee te doen met de KKT challenge maar vandaag ben ik weer bij. De kleurencombinatie die Caroline verzonnen heeft is perfect voor mannenkaartjes en omdat ik nog twee kaarten voor mijn jarige neef Luc en zwager Erik moest maken was dat een goede gelegenheid. Hieronder de kleuren.. Kraft en Koningsblauw is de opdracht. 

Mijn credits voor mijn eerste kaart gaan wel naar het designteam van Concord&9th want het ontwerp heb ik op hun site gevonden. Ik kon niet zien wie de ontwerper was helaas. Ik heb hem in onze KKT kleurtjes gemaakt en wat kleine aanpassingen gedaan zoals de hapjes aan de zijkant en de studs op het woord YAY maar verder is hij bijna helemaal na-geaapt. Ik vond het gewoon zo een leuke kaart! 


De binnenkant is wel geheel naar eigen ontwerp... dat dan weer wel ;-) 

En ook mijn tweede kaart heb ik gewoon zelf verzonnen. De Hooray stempel heb ik al wat langer en zelfs al eerder voor een KKT kaartje gebruikt..



En ook hier weer een feestelijke binnenkant.. Ik ben elke keer weer verrast te zien hoe goed de Oxide inkten het op craft doen.

Stempels: Tripple step Hooray, Hip Hip Hooray - Concord&9th
Stanzen: Hip Hip Hooray - Concord&9th, Cirkelpons - SU, Seeing stars - PTI
Inkt:  Ultramarine, Artique, Rocky shore - Altenew, Distress oxide Price ribbon - Ranger, Versafine Clair nocture - Tsukineko
Papier: Basic white, Basic black- SU, Desert storm - Neenah, Black & white stripes - MFT
Verder: Plakpareltjes

Natuurlijk kom ik vandaag even bij iedereen langs. Benieuwd wat er allemaal gemaakt is in Koningsblauw met Kraft! 
Ook bloghoppen in KKT kleuren? KLIK

Groetjes en leuk dat je langs kwam!

Nicole

23 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

2 fantastisch leuke kkt-kaartjes!
Groetjes
Nancy

Anita van Deur zei

Super mooi gemaakt deze 2 kaartje heel stoer in deze kleuren, fijne dag.

Femminde zei

Oh wat een toffe mannenkaarten Nicole!! En een beetje inspiratie ergens opdoen is toch prima. Tof met die halve rondjes uitsparingen. Ga ik onthouden.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Ellen zei

Dit zijn weer beauty’s Nicole…mooi gecombineerd hoor, hou ervan!
Groetjes Ellen

Jantine zei

Leuke stoere mannenkaarten, Nicole! Leuke teksten zijn dat!
Groetjes
Jantine

Colien zei

Mooie, stoere kaarten in de kleurencombi van deze laatste woensdag van mei 2022!
grtz Colien

chantal zei

Leuke kaarten heb je gemaakt
Liefs Chantal

Anoniem zei

Wat een prachtige mannenkaarten! Ik zou willen dat ik ze zo kon maken. Je stempels van de tweede kaart herkende ik gelijk. Je hebt ze volgens mij weleens met blauw en geel gebruikt. En wat betreft je eerste kaart: als iemand iets moois maakt is het een eer voor de bedenker dat jij de kaart na wilt maken! Groetjes, Rhodé

martina's kaartjes zei

wat zijn je kaartjes super duper ! Helemaal top ! Ik ben fan. Mannenkaarten altijd moeilijk maar met dit set kom je een heel eind, geslaagd dus
Fijn dat je er deze maand weer bij bent,
grtjs, Martina

Holly zei

SUPER leuke kaarten en super leuke stempel ook die Hooray..nog nooit gezien..echt heel leuk!OOk de binnenkanten zijn super leuk en mooie kleur combo!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauwww, dat zijn twee super duper kaarten Nicole hihi. Het lijken wel gekochte exemplaren zo netjes als alles klopt. Echt héél gaaf allebei!
Lieve groetjes Miranda

Henriët zei

Hele mooie kaarten met al die mooie letterstempels. En met deze kleuren zeker leuk voor mannenkaarten.
Groetjes van Henriët

Diny zei

Wat heb je twee super GAVE kaartjes gemaakt Nicole....zo leuk gedaan!
Groetjes Diny

GerJanne zei

Inderdaad super duper leuk! De eerste is gaaf met die teksten en de tweede is zo geinig met zijn leeftijd zo subtiel aangebracht.. dus die oxides doen het goed op kraft..gauw eens uitproberen...

Daphne zei

Wat een ontzettende leuke, stoere mannen kaarten!
Wat leuk, die verschillende lettertypes en grote in woorden.
Heel leuk gemaakt, beide.
En de binnenkant weer meegenomen, ik ben daar fan van.

Marfien zei

Twee hele leuke en stoere kaarten, grappig dat je ze in de KKT kleuren nagemaakt hebt

Gerrina zei

Ik vind ze allebei zo mooi! Beiden ogen wel mannelijk, maar toch heerlijk fris. En omdat ik dol ben op allerlei fonts vind ik deze nog gaver! Groetjes, Gerrina

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Hele leuke, stoere kaarten in de KKT kleuren Nicole! Gaaf zo met de letters 🌺☕️

Els zei

Je hebt prachtige kaarten gemaakt met deze kleuren en heel mooi hoe de grote teksten eruit springen.
Groetjes, Els

Nelleke zei

Een geweldige combinatie van kleuren en dit zijn 2 mooie mannenkaarten. Lekker stoer. groetjes, Nelleke

Nancy zei

Hey Nicole,
Sorry, iets later dan voorzien, heb nu pas tijd om mijn rondje te maken...
Hoe geweldig zijn deze kaarten! Na-apen mag ook al eens een keer hé! Ik vond ze top, die woorden en letters - ze passen zo goed bij elkaar allemaal! En die hapjes aan de zijkanten, hoe goed is dat gevonden!
Ben weer helemaal fan!
Liefs,
Nancy

Margreet zei

Wat een gave stansen/stempels heb je gebruikt voor deze stoere kaarten in de KKT kleuren!
xxx Margreet

Sarah zei

Wat een leuke stoere kaarten en tip top verzorgd!