Pagina's

zaterdag 26 maart 2022

Hip hip Hooray

Vandaag twee vrolijke verjaardagskaartjes voor de voorraad. Luisterboek op mijn telefoon, copics in de aanslag en kleuren maar. Simpel en snel...



Voor ieder kaartje een bijpassend envelopje gezocht..


En natuurlijk ook de binnenkant niet vergeten.

Stempels:  Birtshday Pawty - Avery Elle
Stanzen:  
Birtshday Pawty - Avery Elle, Oval window - Reverse Confetti
Inkt: Memento tuxedo black, Versafine Onyx black, Versamark - Tsukineko
Papier:  Tempting Turqoise - SU, Lemon Drop, Fun and Frolic -  MFT, Solar white - Neenah, Perfectly plaid - Lawn Fawn
Verder: Glossy accent, Glitter pen, Copic markers

Met al die verjaardagen in Maart en April kan ik altijd wel wat extra kaartjes gebruiken maar vooral is het gewoon heel leuk om ze te maken. 

Groetjes! Nicole

20 opmerkingen:

jackelien zei

Hoi hoi
Wat twee vrolijke kaartjes heb je gemaakt.
Groetjes Jackelien

Rhodé zei

Wat een vrolijke verjaardagskaarten! Slim om er gelijk 2 in verschillende kleuren te maken. Je kunt nooit teveel kaarten op voorraad hebben. De luisterboeken moet ik nog ontdekken, maar een podcast is ook erg fijn om te luisteren tijdens het knutselen. Fijne dag!

Creaellenknutselsite zei

oooh wat een vrolijke boel op je kaartjes wat gezellig al de vrolijke kleurtjes en schattige stempeltjes
groetjes ellen

Angélique zei

Heel vrolijke, feestelijke kaarten, superleuk!

Marjan zei

Wat zijn ze leukkkk!!! Die kleurtjes en de uitsparingen waar de dieren uitpiepen, gave enveloppen erbij, top! Fijn weekend, nog even genieten van het mooie weer!

Margreet zei

Wat een superleuke kaartjes, Nicolette. Hier word je helemaal happy van. En dan ook nog toffe binnenkantjes!
xxx Margreet

Diny zei

het zijn inderdaad twee vrolijke kaartje Nicole....wat ontzettend leuk gedaan!
Groetjes en een fijn weekend,
Diny

Gerrina zei

Dat klinkt als een goede manier om helemaal in een 'zen'-mode te komen! Het resultaat is lekker vrolijk; een vrolijk luisterboek? Fijn weekend!

Scraptastisch zei

Hele blije kaartjes Nicole ... twee verschillende kleuren, heel tof weer!!! Fijn weekend verder ... zonnige groetjes Gerie

Femminde zei

Wat een vrolijke kaarten!! Zo heerlijk die felle kleurtjes. En tof met dat raampje eruit.
En die bijpassende enveloppen maken het weer helemaal af.
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

!neke zei

Super gaaffff!!!!
Groeten Ineke

lostinpaper zei

So bright and fun Nicole!

Daphne zei

Heerlijk dat kleuren, ik deed het laatst ook, met een voetbal wedstrijd op de achtergrond (waar het hele gezin naar keek en ik er toch gezellig bij wilde zitten)
Wat een ontzettende leuke vrolijke kaartjes zijn dit! Ik ga het idee onthouden!!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ze zijn ook heel leuk om naar te kijken deze vrolijke mooie kaarten. Ook de binnenkant is van allebei superleuk gedecoreerd en zo'n kleurige envelop op je deurmat maakt het al meteen feestelijke post.
Lieve groetjes Miranda

Nancy zei

Hey Nicole,

Hoe leuk zijn deze weer!! Wat een feestje om zo'n kaartje te krijgen!!

Liefs,
Nancy

Els zei

Wat een schattige verjaardagstaartjes met leuke vrolijke kleuren en je maakt ook van die leuke binnenkanten. 2 perfecte kaartjes.

Groetjes, Els

Holly zei

OH!! wat een Super lieve en vrolijke verjaardagskaarten..Dotjes!!

Kekke Kaarten zei

Wat een vrolijkerds Nicole! De kleurencombinatie maakt mij helemaal blij, goed gekozen voor een verjaardagskaart. En wat een gave stans heb je gebruikt voor de voorkant, dit model heb ik nog niet eerder gezien. Ja, en dan de feestbeestjes, ze zijn té leuk (mijn twijfel was toch terecht bij mijn bestelling laatst ;-))
Groetjes, fijne dag en tot zaterdag :-)

nicolevb zei

Ik loop gigantisch achter met reageren op blogs
Maar wat heb je weer mooie kaarten gemaakt
Ik word altijd zo blij en geïnspireerd van jouw creaties

Ellen zei

Beeldige kaartjes maakte je Nicole…zo leuk die stempeltjes! Leuke vrolijke kleurtjes ook!
Groetjes Ellen