Pagina's

donderdag 17 maart 2022

Snel kerstkaartje

Ik zat op mijn werkkamer te bellen en moest nog wat achter mijn laptop doen. Op het bureau lag nog een ingekleurd afdrukje en een blokje papier... en ineens was daar een kaartje! Het was eigenlijk al heel laat maar ik kon het toch niet laten het even af te maken, gelukkig was dat zo klaar! 


Stempels:  Winter birds - SSS, Itty bitty holidays - MFT
Stanzen:  Winter birds - SSS
Inkt: Versamark, Memento tuxedo black - Tsukineko 
Papier:  MFT
Verder: Copic markers, Crystal drops symply white - Nuvo

Mijn eerste kerstkaartje voor op de stapel. Als ze allemaal zo snel gaan wordt de kerstkaartenproductie een eitje dit jaar.

Groetjes! Nicole


22 opmerkingen:

Els zei

Een super leuke kerstkaart met al deze vrolijke kleurtjes. Heb je ff snel gemaakt dus.
Groetjes, Els

Scraptastisch zei

Haha, je had ineens de flow, wel fijn eind van het jaar om tussendoor kerstkaartjes te maken! Prachtige combi van stempels en papier en hartstikke vrolijk kerstkaartje Nicole! Fijne dag verder,
xx Gerie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Grappig dat deze leuke kerstkaart zo ineens ontstond. Mooi met die besneeuwde tak en het vrolijk gestreepte dessin-papier Nicole.
Lieve groetjes Miranda

Trudy zei

Super vrolijke kerstkaart! Knap dat je dat zo even snel kan maken!
Groetjes Trudy

Daphne zei

Whahaaaaa, wat een leuk bericht.
Het is bijna net zo snel geschreven als dat je kaartje gemaakt is.
Wat een leuke kaartjes trouwens, ik wordt er vrolijk van.
Mooie stempels, die takjes.
Succes met de kerstkaartjes dit jaar, inderdaad een makkie op deze manier😉

Holly zei

Super leuke en vrolijke kaart..mooi met die kleurtjes en het takje.....echt prachtig!...zou er nog meer van maken..met misschien nog ander papier als deze op is..is echt leuke kaart!!

Nancy zei

Hey Nicole,

Wat een leuke kerstkaart in niet zo'n traditionele kleuren!
Het zijn dikwijls de meest onverwachte dingen die een leuk resultaat opleveren... Ik wil ook dringend wat kerstkaarten bij maken maar er liggen nu paas-sppullen op me te wachten...

Liefs,
Nancy

!neke zei

En dan heb je ineens een hele leuke kaart !!!!
Groeten Ineke

Marja Sch zei

Wat een ontzettend leuke kerstkaart. Mooie combinatie van het takje met de strookjes papier. Groetjes Marja

Femminde zei

Wat een super leuk snel kerstkaartje!!
Soms komt in 1x alles samen en lukt het zo.
Fijne dag!!
Groeten van Femminde

Rhodé zei

Ik vind het knap dat je zo snel iets wist te bedenken en uit te voeren! Leuk, zo'n kleurrijke kerstkaart. Mijn teller staat op 2. Ik ben nog nooit zo vroeg geweest...

Angélique zei

Een heel vrolijke kerstkaart. Het takje is mooi ingekleurd.

Epie zei

Een schitterende kerstkaart Nicole
Groetjes Epie

Laurespage zei

Het is gewoon een heel mooi kaartje geworden !
Groetjes, laurette

Diny zei

Snel....maar heel mooi Nicole....leuk kaartje!
Groetjes Diny

Margreet zei

Gaaf is dat om ineens een idee voor een kaartje te krijgen. Het is een supervrolijke geworden!
xxx Margreet

Gerrina zei

Altijd mooi dat er opeens iets 'klikt' en het idee daar is! Ik vind 'm lekker vrolijk en wel en toch niet traditioneel, wat het weer een gave kerstkaart maakt! Groetjes, Gerrina

Annemarie en Merit zei

wat snel had jij een hele leuke vrolijke kerstkaart, soms gebeurt het gewoon, daar moet je dan dankbaar gebruik van maken!!
Liefs Annemarie en Merit

lostinpaper zei

Wow! Just, WOW!

Kekke Kaarten zei

Wat een hipperd! Super leuk bedacht met het streepjespapier Nicole. Mooie kersttak ook ;-)) Fijn als je kerststapeltje zo makkelijk groeit.
Groetjes, Gerjon

GerJanne zei

Nou... je bent echt vroeg voor jouw doen! Het is een heel vrolijk kerstkaartje! Goed bezig!

Unknown zei

Great article..I am looking so forward to your blogcomment and
I love your page on your post.. That is so pretty
FOOTBALL BETTING