Pagina's

dinsdag 8 maart 2022

Lift challenge #168

Hallo bloggers! De liftchallenge met het kaartje van Ank is weer voorbij en vandaag start er een hele leuke nieuwe lift die Marjan verzonnen heeft. De opdracht is...

Maak een Inside Tunnelkaart!

Hoe je dat doet kun je zien op het filmpje van Jennifer McGuire dat je kunt vinden op het Liftchallenge blog. Degene die hier vaker komen weten dat ik altijd ook de binnenkant van mijn kaarten versier maar dit is wel even next level! En het leuke is dat je er echt alle kanten mee op kan. Een goede reden om mijn stempeltjes van Avery Elle er bij te pakken en er maar direct een feestje mee te bouwen. Aan de buitenkant een heupwiegende panda maar zodra je de kaart opent barst dit feestje pas echt los! Partytime!!



Stempels: Island time, Tickled pink, Luau party - Avery Elle
Stanzen: sland time, Tickled pink, Luau party - Avery Elle, Single stitched line oval, pierced ovals, fishtail flags - MFT
Inkt: Mememto tuxedo black, Versafine onyx black, Versamark - Tsukineko
Papier: Solar white - Neenah, Melon berry - PTI, Tangelo twist - SU!, Watercolor wishes - Lawn Fawn
Verder: Shimmer pen, Glitter drops Yellow bird- Nuvo, Glossy accent, Copic markers, Witte gelpen

Nu ben ik niet heel handig met ingewikkelde kaartmodellen maar deze is echt goed te doen. Ik zie op jullie blogs vaak de meest innovatieve bouwwerkjes voorbij komen dus dit is waarschijnlijk een eitje voor jullie. Ik verheug me dan ook echt op alle inside tunnelkaartjes die we gaan zien in blogland! 

Met je bijdrage kun je een prijs winnen van onze prijzenpagina. Je kunt meedoen tot en met vrijdag 8 april. Hiervoor kun je je kaartje linken op het Liftchallengeblog waar je ook de prachtige voorbeelden van Marjan, Cornelie en onze gastdesigner Rhodé kunt bewonderen. Op maandag 11 april laten we weten wie er gewonnen heeft.


Succes en ik zou zeggen.. Flamin-go for it! 
Nicole

18 opmerkingen:

Irene zei

Nét zo zonnig als het wéér dat we hebben, één en al vrolijkheid deze énige kaart!
XxIrene

Marjan zei

Gave kaart Nicole, het flamingoroze karton is superleuk voor jouw tropische thema! Gave stansjes en stempels heb je gebruikt!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met al de leuke stempeltjes, ik waan me helemaal in tropische sferen, ga zo ook eens kijken naar de nieuwe liftchallenge ik ben ook geen ster in ingewikkelde vouw kaarten maar proberen kan altijd
groetjes ellen

Gerrina zei

Helemaal leuk zo'n interactieve kaart! Jou flamingo's zien er prachtig uit en de combinatie met de vrolijke panda maakt het alleen maar feestelijker! (geen kaartvorm voor mij, maar wel leuk om straks er veel van te zien...) Geniet van het zonnetje!

Scraptastisch zei

Hier ook al zo'n beeldige tunnelkaart en ik wordt er helemaal vrolijk van! Nog nooit gemaakt maar ga er zeker voor zitten want ze zijn te gek!
xx Gerie

Els zei

Een super leuke tunnelkaart met de mooie flamingo's en leuke uitdaging weer.
Groetjes, Els

Angélique zei

Wat een feest! Een supervrolijke kaart met al die vrolijk feestende dieren. Mooie apaarte kleur heb je als basis gebruikt.

GerJanne zei

Hahaha, jij kunt echt iemand verleiden/overhalen mee te doen!
Waar ik bij Cornelie lees dat het best een dingetje was, lees ik hier dat je ondanks dat je niet zo goed bent in aparte modellen en dat deze toch goed te doen was.. Maar hij is echt helemaal top! Wat een enige zomerse verjaardagskaart. Petje af!
Ik ga natuurlijk mijn best doen, dat snap je wel!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Haha, mijn heupen gaan er vanzelf van meewiegen LOL. Een en al vrolijkheid deze mooie zomerse kaart Nicole. Hele leuke stempels heb je gebruikt en die vrolijke kleurtjes passen perfect bij het mooie weer van de laatste dagen.
Lieve groetjes Miranda

Margreet zei

Je heupwiegende panda op de voorkant vind ik al zo feestelijk, maar dan komt het grote feest nog als de kaart opengaat.
Wat ontzettend knap gemaakt!
Love it.
xxx Margreet

Marieke zei

Wat een super vrolijke lift zeg! Leuk.

Ina ( Frysk Famke ) zei

Ohhh wat een gave vrolijke kaart Nicole,

Ik ben van het simpele werk, maar wie weet...

Groetnis fan Ina xx

Daphne zei

Wow, nooit gehoord van zo'n model, het ziet er, euh, heftig uit😉
Jij maakte een ontzettende leuke kaart als voorbeeld.
Ik ga het filmpje even bekijken.

Cornelie zei

Met recht een feestje, maar dat zij jouw kaarten eigenlijk altijd wel. Erg leuke combi van alle stempels. I can feel the beat! ;-)

Danielle zei

Echt prachtig zeg! Zo leuk gedaan! Heerlijke kleurtjes ook. Ik zal het filmpje eens bekijken, ben niet zo handig met dit soort dingen maar dat maakt het ook een challenge ;-)

Marfien zei

GAAF! Je hebt er een vrolijk feestelijk kaartje van gemaakt, wat moeten wij hier nog aan toevoegen?

Rhodé zei

Een feestje om naar jouw kaart te kijken. Hij is echt superleuk! Ik vind het model er heel speciaal uitzien, maar het is inderdaad niet moeilijk als je de maten van Jennifer goed opvolgt. Ik hoop ook dat er veel mensen nee gaan doen met deze challenge.

Kekke Kaarten zei

Wat een leuk idee zo'n tunnelkaart! Weer eens wat anders. Ik ga zeker meedoen. En de stempelset, jaaaa super leuk natuurlijk, ik was er ook verlief op ;-) en wat heb je hem leuk gebruikt bij deze kaart! Ik vind de kleuren fantastisch. Goed gelukt Nicole!
Groetjes, Gerjon