Pagina's

zondag 13 maart 2022

Dutch Cardlovers Challenge #357

Hoi bloggers! Vandaag begint er alweer een nieuwe Dutch Card Lovers challenge. Marjan heeft denk ik een beetje heimwee naar haar vakantie want het thema wat ze voor jullie verzonnen heeft is...

Zee en Strand! 

Dus stel je even voor... je staat aan de branding, schopt je slippers uit, doet je ogen dicht en gaat in het natte zand staan.. Je hoort het ruisen van de zee, de zon brand op je rug, de koele golven stromen over je voeten en als het water weer terug naar zee stroomt zakken je voeten langzaam in het zachte zand.. voel je hem? Ja? Nou, dat dus.. maar dan als kaartje!


Als ik op het strand ben vul ik aan het einde van de dag altijd even een lege waterfles met zand. Dat gebruik ik dan thuis weer om in mijn windlichten te doen zodat de kaarsen mooi recht blijven staan. Maar het doet het natuurlijk ook heel goed in een strand-shaker-kaartje. Je moet alleen wel zorgen dat je hem heel goed dicht plakt aan de zijkanten. 

Stempels: Sea you soon - Hero Arts, Flippin Fabulous - Honey Bee
Stanzen: Sea you soon - Hero Arts, Flippin Fabulous - Honey Bee, Envelop frame - Trinity stamps
Inkt: Vesafine onyx black, Memento Tuxedo black, Versafine- Tsukineko
Papier:  Solar white - Neenah, Cotton candy, Smooth white, Sweet celebration - MFT, Beach vibes - Honey Bee
Verder: zand, sequins, copic markers, glitterpen

Jullie merken het vast al. Deze uitdaging van Marjan is helemaal in mijn straatje! (Of eigenlijk strandje in dit geval..) Ik heb zoveel stempels met strand en zee thema dat het moeilijk kiezen was. Zijn jullie nu ook in zomerse sferen? Klik op het logo hieronder om op het blog van DCL te komen voor alle details en de voorbeelden van de andere leden van het designteam. Hier kun je ook je kaartje linken. 

Meedoen kan tot en met vrijdag 1 April (geen grapje)


Heel veel succes en een zonnige zondag!

Nicole


16 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje wat gaaf met het zand erin. leuk de slippertjes
groetjes ellen

Kekke Kaarten zei

Wat een zonnige kaart, ik krijg er meteen een zomergevoel van. Ik hoor het water van de zee al ruisen! Ik vind de flip flop altijd zó leuk, enne dat roze is helemaal mijn ding. Super leuke kaart Nicole!
Groetjes en fijne zondag.

Diny zei

Prachtig kaartje Nicole....zo krijg je toch weer zin in de zomer he!
Wij wandelden afgelopen vrijdag langs de zee....heerlijk om dat weer te ruiken!
Groetjes Diny

Angélique zei

Hahaha, bij het voorstukje waar je een voorstelling maakte met je ogen dicht dacht ik "en toen beet er een krab in je teen" 😆
Je hebt een prachtige kaart gemaakt, hij was mij al opgevallen tussen de verjaardagspost op haar blog. Knap gedaan met het zand, een heel gaaf effect, maar lastig om te doen met het oog op lekkage. Ook de aankleding van de kaart is geweldig.

Marjan zei

Je schept een fijn sfeertje in je beschrijving :) Mooie kaart en erg leuk dat je er ook een shaker van hebt gemaakt!

Rhodé zei

Toen ik de uitdaging van DCL zag, wist ik direct dat deze goed bij jou past! En inderdaad: je hebt weer een superleuk kaartje gemaakt. Ik zag dat hij bij Cornelie op de mat gevallen is. Een originele shaker, daar was ze vast blij mee.

Ellen zei

Erg leuk gedaan Nicole…super sfeertje!
Gaaf ook met het zand…hier word je toch vrolijk van!
Fijne dag, groetjes Ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Even liet je me echt aan het strand staan Nicole. Goed beschrijving en als ik naar je mooie kaart kijk hoor ik het ruisen van de zee. Gaaf om er een shaker met echt zeezand van te maken en die slippers zijn schattig.
Lieve groetjes Miranda

Margreet zei

Mijn dochter is een weekendje naar Scheveningen, dus ik moest bij het zien van dit kaartje meteen aan haar denken (ze had een foto gestuurd dat ze achter glas op een terrasje zat)....dus nog niet haar slippers uitgeschopt.
Je hebt een gave shakerkaart gemaakt met het echte zand. Leuk idee!
xxx Margreet

anja curvers zei

Schitterend kaartje wederom Nicole en ja ik waan me nu heerlijk op het strand met het zand tussen m'n tenen, sjucccht.

gerrie zei


Super gezellig strandkaartje Nicole, we krijgen er zin in. Groetjes, Gerrie.

Femminde zei

Wat een super leuke challenge!! Ik krijg ook al inspiratie...
Zeker als ik jouw kaart met die mooi slippertjes zie. Echt weer heel tof gemaakt, zeker die shaker erbij.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Scraptastisch zei

Ik heb er net een weekend zon, zee strand opzitten en zo fijn met je blote voeten op het strand te lopen, dus ik voel hem hoor Nicole...enig om zand in te doen en er zo'n gezellige shaker van te maken! Ziet er weer tip, top uit!
xx Gerie

Holly zei

Wat een SUPER leuke en lieve kaart ook helemaal mijn ding de Zee en het strand..en deze kaart! Lieve kleurtjes..Super leuk met het echte zand erin.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Hele mooie kaart en prachtige kleuren! Leuk dat je er echt zand in hebt gedaan. Ik heb zin in een dagje zee!! xx

GerJanne zei

Ah wat gaaf! Ik stond echt even aan het strand en mijn voeten zakten even weg... Die brandende zon op mij rug....mmmm...
Maar je kaart is helemaal geweldig! Die teenslippers en het zand. Wat een leuk idee...