Pagina's

dinsdag 11 april 2017

Paaspret!

Van Sverre kreeg ik voor mijn verjaardag een setje Ecoline markers van Talens met een blenderpen. Die wilde ik natuurlijk meteen even testen. Ze werken een beetje hetzelfde als mijn ziggies alleen is de punt iets anders. Zig's hebben een soort van kwastpuntje en die van de Ecoline markers lijken op de brush-tips van copic markers. Wel zijn ze beide prima te verdunnen met water en blenden ze onderling ook goed, vooral op Bristol smooth cardstock. Ik heb ze dus gewoon samen gecombineerd voor deze kaart. 

De paaseitjes waren het perfecte kleurthema voor deze test. Ik heb de 'berg' gestapeld door steeds te stempelen, embossen en maskeren waarna ik weer een nieuw ei kon stempelen. Om alle zoetigheid te compenseren een coole paashaas 'on top' met zonnebril! Is ie niet stoer?!




SSS - March card kit + Clean color markers - ZIG, Ecoline Brush markers - Talens + Bristol smooth cardstock + Touches of texture stempel - SU, + Glossy accent. 

Bij deze blogpost ook nog even als kers op de taart een foto van mijn nichtje Evi.. die is namelijk ook al helemaal in paasstemming, wat een leukerd hè! 


(my little niece Evi)


Het dagje Antwerpen met Alex was heerlijk en ik heb zoveel geweldig mooie kaartjes gekregen met mijn verjaardag, wat voelde ik me jarig!! Ze staan op mijn kast in de woonkamer te pronken en voorlopig blijven ze daar nog heel lang staan!!! Super bedankt iedereen!!

Groetjes, Nicole

Challenge: Dutch card lovers 273






21 opmerkingen:

Mariken zei

Jeetje, waar moet ik beginnen? Die ontzettende leuke foto van je nichtje, wat een schatje!! Of jouw kaartje met de coole paashaas? Allebei helemaal tof! En die eitjes zijn prachtig van kleur! Fijn dat je zo'n gezellige verjaardag hebt gehad!

Stella zei

Ach jouw nichtje; zo lief! En je kaart is echt tóp! Wat prachtig gedaan! Van deze markers zul je ook veel plezier hebben! Geniet nog even na van je verjaardag; leuk om ook zoveel kaartjes te ontvangen!

Ellen zei

Prachtig kleurwerk met je verjaardagscadeau! Echt een goede test: paaseieren kleuren, hihi. Heerlijk dat je zo genoten hebt in Antwerpen. 't Is ook gewoon een hele leuke stad. En dan je nichtje... wat een lekker ding is dat,zeg!

Evy G zei

Ik denk dat ik eens een lijstje moet gaan aanleggen met blogverjaardagen. Kan ik iedereen eens een kaartje sturen. Bij deze sta je op de lijst ;-). Je kaartje is supermooi! De kleuren zijn lekker fel, maar dat meg. En de paashaas met bril is dan weer heel cool en je nichtje om op te eten. (Kan niet anders met zo'n geweldigen naam 😉)

GerJanne zei

ha Nicole,
wat een leuke kaart! Mooie kleuren heeft dat ecoline. De paashaas is inderdaad cool!
EN je nichtje! Wat een fotomodel zeg!
Groetjes, ik ga naar bed....
GerJanne

lostinpaper zei

That sunglass wearing watercoloured rabbit totally made me laugh out loud, yet another fun and fabulous card Nicole!

Danielle zei

Wat een schatje, je nichtje! En wat een leuk kaartje!! Ik vind de kleuren super, echt heel mooi gedaan. Leuk, zo'n berg eitjes. Die ga ik onthouden voor volgend jaar 😉

Je@net zei

Geweldig, Nicole...wat een gave kaart en ook die foto van je nichtje is helemaal te leuk.
Fijn dat jullie uitje naar Antwerpen zo geslaagd was en altijd leuk om verwend te worden op je verjaardag met veel kaarten.
Nog een fijne dag!

martina's kaartjes zei

hahaha, wat een gezellige kleurrijke foto's ! super !
grtjs,martina
x

Petra Swart zei

Jou paashaas met sy cool sonbril is tog te oulik, Nicole en jou niggie is 'n liewe klein hartedief!!!! Al die kleurvolle paaseiers is so vrolik!!!!
Groete, Petra XX
NS. Ek het met e-pos subscribe om jou blog te volg, maar om een of ander rede kry ek nie die e-posse om te se dat jy gepost het nie!!!!! Ek weet nie wat die probleem is nie - hopelik word dit reggestel en kry ek in die toekoms die e-posse dat jy gepost het, dan kan ek elke keer wat jy post vir jou kommentaar lewer!!!! Baie dankie dat jy altyd my blog besoek en vir my kommetaar gee - ek waardeer dit so baie!!!

Marjan zei

Geweldig doe coole Paasdude op de berg eieren in felle kleurtjes! Mooi gekleurd!
Erg gaaf kaartje en de foto van je Paashaas nichtje is onbetaalbaar! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

!neke zei

Super koele kaart !
En je nichtje , gaaf !!!!
En nog gefeliciteerd !!!!!!
Volgend jaar van mij ook een kaartje !!!!!
Mail even je adres en de exacte datum .

groeten Ineke

Gerrina zei

Die foto van je nichtje veroorzaakte hier gelijk een glimlach! Wat een gave paasfoto!
En ipv paaspret had er dus ook kleur - of ontdekpret boven kunnen staan ... Wat een gave kleuren; deze kaart spat gewoon van m'n scherm! Helemaal leuk die haas erbij! Groetjes, Gerrina

Dotty Jo zei

Such a sweet card, and Evi looks so cute! Jo x

Aletta zei

Heerlijk die paaspret, wat een vrolijke blogpost, leuk!

Colien zei

Wat gaaf gemaakt, mooie techniek! En heerlijk die vrolijke eieren en vooral die stoere paashaas, tof! De foto van je nichtje is über schattig!
grtz.Colien

Jolanda zei

Wat een stoer kaartje, mooi gekleurd!
En dat nichtje is een echte cutie!

Margot zei

Vet stoere haas met z'n bril :) Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

Sandra zei

Ik vind je paashaas super cool!

anja curvers zei

Een prachtige paashaas hoor op die stapel eieren en perfect gekleurd. Wat een schattige foto van je nichtje. Leuk dat je weer meedeed bij DCL.

Susan R. Opel zei

Oh my gosh! This is soooooo cute!

Susan R. Opel
Social Engagement Coordinator for Simon Says Stamp