Pagina's

donderdag 6 april 2017

Hey Chickie

Ik zit hier achter mijn bureau met een hele berg nieuwe leuke spulletjes van de beurs van vorig week. Het was een supergezellige dag en nee, ik heb me niet ingehouden! Mijn beste aanwinst is een grote Ganzai Tambi watercolor set (Ja die naam alleen al hè!) maar ik heb ook wat van die nieuwe Oxide distress inkten gekocht en natuurlijk ook nog wat leuke stempeltjes. Het zal hier op mijn blog de komende weken hopelijk allemaal voorbij komen. 

Voor mijn maatjes die gezellig mee naar de beurs gingen heb ik een klein presentje gemaakt, gewoon zomaar voor de leuk. De tekst luidt; "Hey Chicky, I think you're a good egg" perfect voor bij een paar paaseitjes dacht ik zo... (en voor deze chickies natuurlijk!)





SSS March 2017 Card kit + Inkt: Tangerine Tango, Basic Black - SU!, Stanzen: Tree-mendous (ei) - MFT, Basic Set - Mama elephant, Zakjes - SU! 

Morgen een hele vrije dag om in mijn berg met nieuwe spulletjes te duiken en ook in het weekend weinig afspraken, al komt de plaatselijke scouting wel spullen ophalen voor de rommelmarkt dus een goede reden om de schuur eens goed uit te mesten. Maandag ben ik jarig en dat vier ik met Alex in Antwerpen. Hopelijk krijgen we wat terrasweer! Zin in!!!

Groetjes en leuk dat je er was!
Nicole

12 opmerkingen:

Jolanda zei

Het was een top dag! Je swapje was echt super schattig. Ik ben heel blij met jou als lieve knutselvriendin !!!!!

Mariken zei

Wat een gezellige foto!! De sfeer straalt er vanaf! Ben benieuwd wat er allemaal voorbij gaat komen op je blog! Wauw, een doos Ganzai Tambi, dat is gaaf! En Distress oxides, ben benieuwd wat je daarvan vindt...Je tractatie voor de meiden is superleuk!! Gezellig, je verjaardag vieren in Antwerpen, dat is een topidee!! Veel gr-x-jes!

Ellen zei

Wat een gezellige foto! Jullie hebben het leuk gehad, dat kan niet anders :-) Ben benieuwd naar al je maaksels met nieuwe aanwinsten. Je boft dat je een rustig weekend voor de boeg hebt, kun je alles lekker uitproberen. Maandag jarig, 10 april. Dat ga ik niet meer vergeten, dat is onze trouwdag. Alvast heel veel plezier in het Antwerpse!

Nancy Soetaert zei

Wat een leuke en mooie tractatie!
Fijne verjaardag
en veel plezier in Antwerpen!
Nancy

Ellen zei

Vergeet ik helemaal je toffe presentjes. Die zien er superleuk uit!

GerJanne zei

Heerlijk om je niet te in te houden Nicole! Dan koop je wat je echt mooi vindt! En wat een gezellige verpakking voor de eitjes! Zomaar voor de leuk! Gaaf!
Zo fijn dat je vrij hebt en maandag in Antwerpen je verjaardag gaat vieren! Goede vooruitzichten. Ik zou ook vrij zijn....maar morgenochtend een vroege dienst en za en zo een nachtdienst. Tussen de feesten door. Maar gelukkig gaat dat wel lukken, alleen totaal geen freubeltijd.
Groetjes en veel plezier!!
GerJanne

Je@net zei

Wat een leuke weggevertjes heb je zo gemaakt, Nicole. Super gaaf.
Gezellig zo'n dagje naar de beurs. Ben benieuwd naar al het moois dat je de komende tijd vast gaat maken.
Alvast een fijn weekend en een super gezellige verjaardag gewenst!

Danielle zei

Wat een leuke weggevertjes voor de chickies!! En ik zag al een goedgevuld mandje bij je, haha.... Lijkt me ook fijn, die Gansai Tambi. Ik heb de pearl kleurtjes om alvast te proberen en die bevallen prima. Geniet van je knutseldag, het weekend èn je verjaardag, allemaal leuk!!!!

Gerrina zei

Fijn dat je los bent gegaan op het event! Zo te zien een gezellige chickiesploeg! En wat een lekker en fleurig kadootje! Ben benieuwd wat je allemaal gaat maken met je nieuwe aankopen! Veel fijne creatieve-tijd dit weekend!

Stella zei

Die Gansai Tambi is zo gaaf! Ok spreek uit ervaring:) Ben ook benieuwd wat je van de oxide inkt vindt. Klinkt als een supergezelligedag en je swap is superleuk. Heel veel plezier in Antwerpen. Geniet er vanen heel veel plezier!

Nota Bene zei

Superleuke cadeautjes heb je gemaakt! Alvast een fijne verjaardag, geniet ervan!
Groetjes, Nele

Marjan zei

Oh wat leuk die cadeautjes! ja, de beurs was weer helemaal top, ook ik heb ervan genoten.