Pagina's

zaterdag 8 april 2017

Color Throwdown 437

Twijfel twijfel, zou ik het doen of... zo heb ik met de stempels van Els Brige in mijn handen gestaan. Het zijn zo een leuke Nederlandse (!!) tekststempels maar ja, ook niet echt goedkoop en die stansjes, ja die moeten er dan toch ook weer bij.. Toch maar gedaan en geen spijt! De kleurtjes zijn van de Color Throwdown, lekker frisse lentekleurtjes!




Stempels: t' Is je verjaardag - Els Brige, Flashy Florals - MFT
Stanzen: t' Is je verjaardag - Els Brige, Flashy Florals - MFT
Inkt: Versamark, Versafine black - Tsukineko, Garden Green, Cherry Cobbler, Real Red - SU!
Papier: Spring Rain, Lemon Tart - PTI, Garden Green, Cherry Cobbler, Real Red - SU! Solar White - Neenah
Verder: Embossingpoeder ultra fine white - Hero Arts

Leuk dat je langs kwam & groetjes!!
Nicole

Challenges: 


16 opmerkingen:

Mariken zei

Hele goede koop, daar zal je zeker geen spijt van krijgen! Heel geweldig kaartje, toffe kleuren!! Fijn weekend!

Dotty Jo zei

Wow, what a fabulous way to use the colours from the challenge! Jo x

martina's kaartjes zei

ik kan alleen maar zeggen : goed gekozen, je zal er helemaal geen spijt van hebben ! bij mij ligt dit set altijd binnen handbereik
een leuke kaart heb je gemaakt, een mooie start
grtjs,martina
x

Evy G zei

Dat gevoel herken ik helemaal! En uiteindelijk heb ik hier al meerdere sets liggen en kijk ik iedere keer weer uit naar haar nieuwe release ;-) Ik vind je kaartje heel erg mooi! Ik vond de kleuren op zich maar een rare combi, maar jij hebt er toch een prachtige kaart mee gemaakt!

Danielle zei

Haha, hoe herkenbaar.... doe ik 't of doe ik 't niet! Deze set is zeker een heel goede keus, ik heb hem ook en al zo vaak gebruikt. Die heeft z'n geld wel al opgebracht ;-) Wat een top kaartje, super leuke kleuren bij elkaar. Echt mooi gedaan!!

Dora zei

Netjes!! Mooie kaart gemaakt.

Margot zei

Heel gaaf! Gewoon kopen, ze zijn zo bruikbaar, kan gewoon geen miskoop zijn :)

Je@net zei

Wauw...die kleurtjes zijn gaaf. En wat een leuke kaart is het geworden, Nicole.
Fijn weekend!

Colien zei

Fantastisch, wat een mooie, kleurrijke kaart!
grtz.Colien

GerJanne zei

Ontzettend leuk! Mooi om de tekst zo op de kaart te doen met enkel ene bloem erbij. Datn gaat de aandacht vooral naar de tekst. En spijt van zoiets? Nee...nooit..
Alvast en fijne verjaardag, al moet je nog even wachten met het echte vieren.
GerJanne

lostinpaper zei

Love it Nicole! Those bold stripes make me so happy!

Gerrina zei

Ik had ook al naar die kleuren zitten kijken; ze zijn zo lekker fris, ook hier op jou mooie kaart! Enne, blij dat ik nog steeds op beurzen en zo die teksten en stansjes niet zie/tref; kan ik ook niet gaan twijfelen LOL... Fijn weekend verder!

Marjan zei

Prachtige interpretatie van de challengekleuren en een heel mooie kaart! Gaaf die teksten, snap wel dat je ervoor viel.

Stella zei

Ik ken dat gevoel en dan toch kopen. Hele goede keus:) Wat een gaaf en mooi strak kaartje!

Petra Swart zei

OOooo, dit lyk PRAGTIG, Nicole!!!! Ek hou vreeslik baie van hierdie kaartjie!!!! So vrolik met al die mooi helder kleure!!!! Puik!!!
Groete, Petra XX

Els zei

Prachtige kaart heb je gemaakt, Nicole, met die strepen!! Ik zou het zelf geen evidente kleuren vinden om mee aan de slag te gaan, maar je hebt er iets moois mee gedaan.
Groetjes,
Els.