Pagina's

zondag 9 april 2017

Lift challenge

Ik dacht bij deze challenge eerst aan regenboogkleuren maar toen ik er een leuk tekststempeltje bij wilde zoeken kwam ik deze koffie stempel van Altenew tegen en bedacht ik dat ik van SSS ook nog wat koffiestempeltjes had. Qua kleur toen dus ook maar overgestapt op koffiebruin. En zo wordt een kaart plotseling compleet anders als dat je van te voren had bedacht! 



Stempels: Coffee love - Altenew, Coffee and Tea, What's brewing - SSS, Distressed patterns - MFT, Touches of texture - SU!
Stanzen: Blueprint 7 - MFT 
Inkt: Distress Tea Dye, Vintage photo, Tattered rose, Gathered twigs - Ranger
Papier: Smooth cardstock - Bristol, Goud, Tangelo Twist, Very Vanilla - SU!, Cocoa Bean - PTI
Verder: Embossingpoeder ultra fine clear - Hero Arts, Latte Love sprinkles - Doodlebug

Op de buitenkant geen afbeeldingen maar ik kon het niet laten om aan de binnenkant toch dit schattige koffiepotje te gebruiken....

Wat een heerlijke zomerse zondag vandaag! Het gehaktbrood staat in de oven en ik vind dat ik wel een koel wit wijntje in de tuin heb verdiend. Ik duik dus nog even met mijn bloedspannende thriller van Simone van der Vlucht in mijn ei-stoel!

Groetjes & fijn weekend nog even!
Nicole



15 opmerkingen:

Evy G zei

Maar deze is anders toch ook erg leuk! Het idee om met een thema te werken vind ik geweldig. Mooi gedaan! (Naar die overwinning kan ik nu wel fluiten 😂)

Stella zei

Briljant; ik vind die "depresso" stempelecht de "klapper"van deze kaart. Gaaf!!

Ellen zei

Gaaf, een koffiekaart! Lekker genoten van je witte wijntje? Ik heb me er ook aan bezondigd. Inmiddels is hier de zon weg uit de tuin. Even tijd dus om te bloggen. Fijne avond!

Dotty Jo zei

Lovely card, what a great effect you've achieved. Love those little coffee beans, Jo x

Je@net zei

Erg leuke kaart, Nicole.
Het was vandaag een dag met een zonnig gouden randje. Heb er heerlijk van genoten!

Mariken zei

Dat klinkt goed zeg, wit wijntje en thriller en zon...allemaal genieten! Je kaartje is geweldig, een overheerlijke koffiekaart! Fijne dag morgen, geniet van je uitje samen met je man! Xx

Colien zei

Oh, wat een mooie, geslaagde lift is dit! Heel leuk om alles in het koffie-thema te houden. Zelf ik, als echte theemuts, vind em geweldig!
grtz.Colien

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een gave lift heb je gemaakt Nicole. Leuk al die verschillende teksten over koffie...krijg er spontaan zin in. Grappig is dat hè als je eerst iets heel anders hebt bedacht en dan wordt het dát niet ;p
Top dat je ook de binnenkant niet vergeten bent.
Lieve groetjes Miranda

lostinpaper zei

What a great technique and fun design Nicole!

Marjan zei

Superleuke stempels.... Depresso haha. Gaaf kaartje in dit thema met een mooie binnenkant ook nog! Erg leuk dat je weer meedoet!

Gerrina zei

Heerlijk als je jezelf de vrijheid geeft tijdens het maken! Vind koffie niet lekker, maar deze kaart is prachtig! Geniet van de nieuwe week!

Danielle zei

Ik vind je kaartje echt weer zó leuk!! En ook leuk dat je de kleur hebt aangepast, zo is het een echt koffiekaartje. De binnenkant, ja daar ben ik dan weer heel laks in, die krijgt zelden een versiering. Terwijl ik het nu bij jou weer zo leuk vind!! Toch vaker doen.... Hoop dat jullie een leuke dag hebben in Antwerpen!

GerJanne zei

Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik denk dat ik je eens en kaartje stuur als je het helemaal niet verwacht. Dan schrijf ik je op mijn kalender voor volgend jaar en dan ben ik wel tijd.
Ik vind je kaartje erg leuk! Mooie kleuren en al die teksten zijn ook zo superleuk! En die binnenkant maakt het af! Ook nog een stempeltje op de enveloppe gedaan?
Groetjes,
GerJanne

Petra Swart zei

Depresso - ek moes glimlag daaroor, Nicole!!!!! Wat 'n mooi en prettige kaartjie het jy nie gemaak met al die koffiestempels nie en ek hou baie van die bruin agtergrond waarop jy gewerk het!!! En die binnekant lyk net so mooi!!!! Tog te oulik!!!!
Groete, Petra XX
Ek sien jy het verjaar - baie, baie geluk - ek hoop jy het 'n baie lekker dag gehad en dit vir jou 'n baie mooi en gelukkige jaar sal wees!!!

Cornelie zei

O ja heel herkenbaar, ik heb dat regelmatig dat er een heel ander kaartje uitrolt als ik in gedachte had...maar kijk eens hoe leuk! Ik ben gek op de koffie stempels. Erg mooi en toepasselijk in deze tinten. Geslaagde lift weer hoor, dank je wel!