Pagina's

zaterdag 29 april 2017

Hi, nog steeds verkikkerd...

Op dit kikkertje! Ik had er nog eentje gekleurd op mijn bureau liggen. Was eigenlijk aan het opruimen... toen was het ineens vijf uur en lag dit kaartje voor me (en nog steeds heel veel troep!) Ken je dat? 


Stempels: Lined up dots background, Springtime critters - MFT
Stanzen: Leafy Greenery, Springtime critters, Blueprint 31, Blueprint 7 - MFT, 
Inkt: New Leaf - PTI, Jet Black - Lawn Fawn
Papier: Blue Breeze - MFT, Marina Mist, whisper white - SU! - Pinefeather, New Leaf - PTI
Verder: Eerie eyes sprinkles - Doodlebug, Crystal drops Crushed grape - Nuvo, Copics, Hennep touw

Deze kaart is voor onze Bram die morgen jarig is. Alex heeft vandaag op verzoek van Bram Mississippy mud pie gemaakt dus dat wordt smullen! Na de vakantie beginnen zijn examens en we hebben onlangs te horen gekregen dat hij is aangenomen op de Universiteit in Maastricht. Hij gaat daar psychologie studeren en zal in de loop van dit jaar wel op kamers gaan. Ik heb voor zijn verjaardag dus vast het kookboekje 'Wat een studentje 's avonds eet' gehaald, kan hij thuis vast oefenen met koken!

Bedankt voor je bezoekje en zonnige zondag alvast!
Nicole



12 opmerkingen:

Je@net zei

Alvast gefeliciteerd met je zoon en wat een super leuk kaartje heb je voor hem gemaakt, Nicole. Vind het zo'n schatje, die kikker dan he....al zal jullie Bram vast ook een schatje zijn ;o)
Heb trouwens ook even gekeken bij die taart, dat wordt smullen morgen. Veel plezier!

Mariken zei

Geweldige kaart voor jullie jarige Bram, gefeliciteerd!! En psychologie studeren, mooie studie zeg! Ik heb je aardig aangestoken met dit kikkertje, is ook onweerstaanbaar. En ik zie dat je ook aan de achtergrondstempels bent, gaaf zijn ze hè. Fijne en zonnige dag morgen!

lostinpaper zei

Super cute Nicole!

Willeke zei

Je heb een leuke uitvoering gemaakt van de sketch zeg! En ja dat ken ik wel dat je heeeel snel afgeleid wordt op een hobby kamer :-)

Stella zei

Ja dit herken ik wel; en dan uiteindelijk als een haas aan het opruimen. Ook deze kikker vind ik eindeloos:)

Margot zei

Van harte gefeliciteerd! Je kaart is te gek! Ik heb zo getwijfeld over deze set.... ik twijfel nog steeds en dan komen ze al weer met een nieuwe release, die wil ik ook...... er valt niet tegenop te stempelen hihihihi.

Danielle zei

Ik ben ook verkikkerd op jouw kikker!! En dan zeker op zijn leuke oogjes, wat zijn die te gek.... zo'n leuk detail! Gefeliciteerd met Bram!

Dotty Jo zei

What a fabulous, froggy take on the sketch! Love the colour combo you've chosen - beautiful! Jo x

Gerrina zei

Heerlijk als een idee voor een mooie kaart zo spontaan naar boven komt en uitgevoerd word! Fijn weekend, Gerrina

Colien zei

Nog proficiat met jullie Bram, gave kaart heb je gemaakt! Leuke kikker (weer) en die achtergrond is ook tof. Hoe was de mud pie?
grtz.Colien

Sarah zei

Heel herkenbaar.
Leuke kaart!

Aletta zei

Wat is deze leuk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!