Pagina's

dinsdag 30 april 2024

Liftchallenge #188

Aan mij de eer om voor vandaag een liftchallenge voor jullie te verzinnen. Ik zag deze kaart van Kelly Griglione een tijd geleden al en heb deze bewaard voor de liftchallenge voor vandaag. De opdracht luidt

Maak een kaart met een hangertje.

Lift de kaart van Kelly met bovenin een tekstvlak en daaronder een hangend element. Hoe je dat verder invult is aan jou! 

Ik moest nog een kaartje maken voor Gerjon die haar verjaardag viert aan een Grieks strandje dit jaar dus ik had al snel bedacht dat ik schelpjes wilde laten bungelen. Een ouderwetse eyelet in het tekstgedeelte zorgt voor extra strandgevoel net als het hennep touw wat ik gebruikt heb. Om een mooie krul in het touw te maken haal ik het uiteinde even met mijn vingers door wat mat medium waarna ik het touw in een mooie vorm kan plakken. Even laten drogen en het blijft perfect zitten. 


Natuurlijk had ik ook voor de binnenkant nog wat extra schelpjes gekleurd. 

Stempels: Seashells - Honey Bee, Sea you soon - Hero Arts, XL stacked greetings - SSS
Stanzen: ea you soon - Hero Arts, It's your birthday - SSS
Inkt: Versafine Clair Nocture, Morning mist, Memento tuxedo black- Tsukineko,

Papier: Solar white - Neenah, Vitamin Sea, Grain an Grunge - Honey bee, 
Verder: Copic markers, silver cristals glitter drops - Nuvo, Hennep cord

Ik ben natuurlijk heel benieuwd wat jullie laten bungelen op je kaartje! 
Meedoen kan tot en met 
vrijdag 31 Mei 18.00  en de winnaar mag een leuke prijs kiezen uit onze prijzenpagina. 

Succes en heel veel plezier allemaal!

Nicole

PS: Ik heb mijn eigen koningsmarkt kleedje neergelegd op Marktplaats met heel veel stempels en stansjes. Mocht je interesse hebben zoek dan op Parmentier ;-)

7 opmerkingen:

Angélique zei

Een heel mooie zomerse kaart, leuke uitdaging.

Marjan zei

Ja, grappig... Gerjon is een dag voor mij jarig, deze mooierd past natuurlijk top bij haar vakantie!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ooh wat een mooie kaart, ik ben dol op strandthema's en vind dit dan ook superleuk bedacht en gemaakt Nicole. Gave challenge heb je gekozen.
Lieve groetjes Miranda

Hobby Hoogland zei

Een mooie kaart en ook een leuke uitdaging.
groetjes Marjan.

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een prachtige kaart en wat een leuke uitdaging ook, misschien, als het wil lukken.... ga ik ook eens mee doen.

Groetjes,
Marjolijn

Rhodé zei

Een hele gave challenge en een mooie voorbeeldkaart van jou! Leuk, zo'n zomers kaartje. Ik ben al begonnen met mijn liftkaartje. Vandaag probeer ik hem af te maken. Nog even zoeken naar een geschikt, bijpassend papiertje...

Colien zei

Leuke challenge weer en jouw lift is echt supermooi en zomers!
Ik ga eens bedenken wat ik ervan ga maken...
grtz Colien