Pagina's

woensdag 17 april 2024

Stempel op reis

 

Ik heb onze Nutella maar even in de bijkeuken opgesloten want er waren twee katten op bezoek. En onze Nuts vind het nogal een feestje om achter katten aan te jagen. Daar waren deze koddige katers veel te netjes voor aangekleed dus dat heb ik maar even voorkomen. Nu ik dit berichtje schrijf heb ik de stempel alweer op reis gestuurd en ik kan even niet meer vinden welk merk het was dus dat houden jullie te goed. Ik ben lekker aan de gang gegaan met mijn aquarelverf, een beetje gespetter erbij, Nuvo drops en that's it!



Poes nummer 2 was ook zo een leukerd, die mocht aan de binnenkant. De toepasselijke tekstjes komen uit een setje van MFT en de enveloppe is gevouwen uit een papiertje uit de FLOW.

Reuze benieuwd naar de pawsome kaartjes van ons reisgezelschap. Jullie ook? Klik dan op de linkjes hieronder. 

Groetjes en bedankt voor je bezoekje!
Nicole

8 opmerkingen:

Rhodé zei

Leuk, jouw kaart! Met die waterverf en de lijntjes langs de rand heb je echt de sfeer van de stempels weten te pakken. Tof dat je aan de binnenkant juist weer voor een vierkant hebt gekozen. Nutella is vast blij dat de katten weer op reis zijn gegaan en de bijkeukendeur weer openging!

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een leuke kattenkaart! En ook zo'n leuke quote.

Rajani Rehana zei

Beautiful blog

Mariken zei

Ooh superleuk is jouw duo! Ik geniet van alle variatie’s die gemaakt zijn…zo tof!🩷💛🩵

Anoniem zei

Wat heb je dat leuk gedaan met de lijntjes rondom en het tekstje er tussen geplaatst.
Mooi de zachte kleurtjes met de waterverf. En ja, die binnenkant, die kat voelt zich vast veilig daar net Nuts in de buurt ;-))
Groetjes, Gerjon

GerJanne zei

hahaha, dat heb je goed gedaan, Nutella even afzonderen....Je kaart is ontzettend leuk met deze gave stempels. En het randje erom heen geeft net wat extra's.

Cornelie zei

Tof gedaan! Mooi met het watercolor. Ook weer leuk om te doen hè?! Ik zou het wel lastig vinden met dit poezeloetje 😄

nicolevb zei

Nou ik snap dat je nutella opgesloten hebt want dit is toch tooo cute...
Ik vind hem geweldig ❤️
Zo mooi die poederkleurtjes en dat met waterverf
Zo mooi gedaan
Hij is echt een beauty