Pagina's

woensdag 8 mei 2024

Beep, beep

De dochter van Gerjon vroeg me een kaartje te maken voor haar moeder. Daar kon ik natuurlijk geen nee op zeggen. Dit leuke scootertje van Spellbinders had ik gescoord op de Art Specially. Ik kreeg een hele leuke kaart voor mijn verjaardag van Cornelie die ik heb gelift met mijn nieuwe scooterje. Gerjon viert haar verjaardag dit jaar in Griekenland, dus de s'zomerse vibes passen er goed bij. 




Stempels: Enjoy the ride - Honeybee
Stanzen: Ciao - Spellbinders, Single stitched frames - MFT
Inkt: Versafine Clair - Nocturne
Papier:  Neenah solar white, div MFT
Verder: Shakermateriaal, hennep cord

Groetjes! 

Nicole

7 opmerkingen:

Rhodé zei

Heel leuk en kleurrijk. En wat is dat scootertje leuk! Door de toevoeging van het shakermateriaal is het een extra feestelijke kaart geworden.

Yvonne zei

Wat een heerlijke kleurrijke kaart heb je gemaakt.
Het scootertje is super leuk erbij.
Echt een feestelijke kaart.

Groetjes, Yvonne.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Beep, beep, wat een supervrolijke zonnige kaart Nicole. Heel gaaf in die vrolijke kleuren en met het schudgedeelte. Ik vergeet steeds te vragen of je mijn kaart voor je verjaardag had ontvangen? Van de post kun je nl steeds minder opaan helaas.
Lieve groetjes Miranda

Daphne zei

Wat een ontzettende leuke mooie kaart is dit, echt op en top zomers.
Heel leuk dat schud gedeelte erbij en het scootertje is perfect voor iemand die de verjaardag in Griekenland gaat vieren.

Marjan zei

Die is gaaaaaafff!! Onwijs leuk dat scootertje!

Angélique zei

Wat een coole kaart, heel gaaf!

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een scheetje en dat scootertje, te leuk. Lekker vrolijke kaart!