Pagina's

zondag 4 februari 2024

Dutch Card Lovers Challenge 381

Vandaag gaan we voor de liefde bij de Dutch Card Lovers. De nieuwe uitdaging is van Rosalien en luidt;

Maak een Valentijnskaart

Ik ben meteen in mijn hartjes spullen gedoken en vond dit leuke shakermateriaal, daarom besloot ik een shakerkaart te maken. In regenboogkleuren want mijn beer draagt de regenboogvlag. 


Het hartje wat ik had uitgestanst was perfect voor de binnenkant. ook had ik nog een extra beestje ingekleurd van de stempelset. 

Laat de liefde maar stromen zou ik zeggen! Ik kijk uit naar al jullie valentijnswensen! Kijk voor de volledige beschrijving en de voorbeelden van het design team op het DCL blog door hieronder op het logo te klikken.
Meedoen kan tot en met 
vrijdag 23 Februari.

Succes allemaal!

Nicole

11 opmerkingen:

Daphne zei

Héél erg leuk.
Wat veel liefde zit er in dit kaartje🥰.
De binnenkant maakt het helemaal kompleet.

Kaartenkraam zei

Hele leuke shakercard, zo lekker kleurrijk ook.
En natuurlijk een prachtige binnenkant!

groetjes van Ank

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele vrolijke kaart en leuk dat shaker-gedeelte gevuld met ook weer die vrolijke kleuren. Ook de binnenkant is weer een plaatje Nicole.
Lieve groetjes Miranda

Angélique zei

Supergaaf met al die vrolijke kleuren, de hartjes en die leuke gestempelde dieren. Natuurlijk ben je weer een prachtige binnenkant niet vergeten.

Dotty Jo zei

bright, cheery and so much fun, Jo x

Rhodé zei

Leuk om dat uitgestanste hartje dan aan de binnenkant weer terug te laten komen! Lieve beertjes heb je gekozen.

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een mooie kleurrijke kaart.
groetjes Alma

Marjan zei

Super al die kleurtjes en het shakerhart met leuke kleine hartjes. Geinig beertje, ook een leuke diertje binnenin, een gave en kleurrijke kaart!

Femminde zei

Wat een toffe kaart!! Die regenboogkleurtjes spatten van het scherm af.
Ook weer zo'n leuke binnenkant. Mooi gemaakt.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Ellen zei

Wat een geweldige shakerkaart Nicole, vooral met die shaker-hertjes!
Groetjes Ellen

Rosalien Zwackhalen zei

Wat een heerlijke vrolijke kaart. En ook de binnenkant weer zo leuk gedaann. Toppie :)