Pagina's

zondag 14 januari 2024

Dutch card lovers #380

 

Hoi allemaal! Ja we zijn er weer hoor. Met een nieuwe uitdaging voor jullie. Marjan heeft hem verzonnen deze keer en hij luidt.;

Maak een kaart met 3 paneeltjes waar je een tafereeltje op maakt. 

Je mag hier geen vakjesstans voor gebruiken, het moeten echt drie losse vlakjes zijn. Ik heb voor mijn kaart een stanzen setje van de Action gebruikt waarmee ik uit het voorste paneel de kaders heb gestanst wat ik iets verhoogd heb opgeplakt. Op de kaart zelf heb ik het lieve ruitjespapier geplakt voor de achtergrondjes. Daarna hoefde ik alleen nog maar al deze leuke bosdiertjes een plekje te geven. 




Stempels: Friendly forest, Sunflorer sweetheart - MFT
Stanzen: Friendly forest - MFT, Action
Inkt: Lawn Fawndamentals - Lawn Fawn, Versafine Clear morning mist - Tsukineko
Papier:  Neenah solar white, Tiny check brights- MFT

De stijl van dit stempelsetje vond ik zo leuk, ze doen me een beetje denken aan een prentenboek, ik houd er van! Ben heel benieuwd naar alle inzendingen want met deze opdracht kun je echt alle kanten op. Ik hoop dan ook dat jullie massaal mee gaan doen! Kijk voor de uitgebreide beschrijving van de challenge op het Dutch Card Lovers blog door hieronder op het logo te klikken.

Meedoen kan tot en met vrijdag 2 februari 18.00 h

Succes allemaal!

Nicole

14 opmerkingen:

Daphne zei

Ooooh, wat een leuke kaart.
Ik krijg meteen zin om mijn kamertje in te duiken.
De ruitjes op de achtergrond zijn leuk en ik snap wat je bedoeld met de sprookjes dieren n, je hebt gelijk.

Kaartenkraam zei

Wat een vrolijke kleurrijke kaart! Zo leuk met die ruitjes er achter, helemaal top!

groetjes van Ank

!neke zei

Gave kaart !!!
groeten Ineke

Anoniem zei

Superleuk!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Marjan zei

Ja, snap waarom het je doet denken aan een prentenboek, erg leuke stempels en zo leuk gedaan die vakjes met de ruitjes, die passen er ook zo goed bij!

GerJanne zei

Hoi Nicole,
het is een heel leuke challenge en een beste uitdaging wat die tafereeltjes betreft. Jouw voorbeeld is heel gaaf! Ik ga mijn best doen en alle voorbeelden eens goed bekijken.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke uitdaging en je hebt een mooie, frisse kaart gemaakt ter inspiratie. Leuk dat ruitjespapier en grappige diertjes en ook de binnenkant is weer een plaatje.
Lieve groetjes Miranda

alma.heijenk@gmail.com zei

Een hele leuke uitdaging! Je maakte een hele mooi kaart.
Groetjes Alma

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Echt een heel leuk kaartje weer Nicole! Fijn dat we weer terug zijn 🥰🌺☕️

Holly zei

SUPER!! leuke kaarten en leuke manier om dies te gebruiken.

Rhodé zei

Met deze challenge kun je alle kanten op, dus er zullen vast veel mensen meedoen. Leuk, al die bosdieren op jouw kaart. Ik.ken dit setje, maar nog niet zo vaak een kaart mee gezien. Terwijl het ideaal is: je hoeft niks te kleuren!

Rosalien Zwackhalen zei

Hij is gaaf en zo leuk om ook 3 verschillende vormen te gebruiken. Waarom kwam ik niet op dit idee?...lol.. Super leuk gedaan. :)

Nancy zei

Hey Nicole,
Oh, wat een vrolijke beestenboel op jouw kaartje...
Het vrolijke komt ook van de kleuren die je gebruikte.
Daar hou ik wel van!
Liefs,
Nancy

Dotty Jo zei

What a joyful little card! I love the gingham panels so much, Jo x