Pagina's

zondag 25 februari 2024

Dutch Card Lovers Challenge 382

Hoi Allemaal, zijn er vandaag weer met een nieuwe uitdaging van de Dutch Card Lovers. Het leukste aan deze hobby vind ik de vriendschappen die ontstaan zijn in de loop der jaren dat ik hiermee mee bezig ben. Niet heb ik er een paar hele fijne vriendinnen aan overgehouden maar ook het contact met de vele creatievelingen die ik online ontmoet zijn mij dierbaar. Daarom vandaag de uitdaging;

Maak een Crafty friend card

Oftewel een kaart voor een creatieve vriend of vriendin, want die hebben we allemaal wel ééntje toch?! Tijd om die eens in het zonnetje te zetten!


Ook ik ben overstag gegaan voor de Waffle flower postage stans, ik had hier al zoveel leuke kaarten mee gezien en toen ik hem op MP voorbij zag komen heb ik mijn slag geslagen. Je kunt met deze stans echt alles combineren en met mijn crafty critters stempelsetje was deze kaart snel bedacht. In lieve lentekleurtjes want daar heb ik weer helemaal zin in! 


Stempels: Crafty critters - Reverse Confetti
Stanzen: Crafty critters - Reverse Confetti, Postage collage die - Waffle flower, Mini hearts party - SSS
Stencils: Postage collage everyday stencil - Waffle flower, Splotch it - CB
Inkt: Memento tuxedo black, Versafine clear nocturne, versamark-  Tsukineko, Distress Oxide Worn lipstick, cracked pistachio, Scattered straw, Fossilized amber - Ranger

Papier: Neenah Classic crest, Crafters compagnion, Sticky note - Lawn Fawn
Verder: Copic markers, Glossy accent. 

Ik ben benieuwd naar alle creatieve groeten die we gaan zien komende weken. Ik hoop dat er veel kaarten gemaakt maar ook verstuurd gaan worden. ;-)  Kijk voor de volledige beschrijving en de voorbeelden van het design team op het DCL blog door hieronder op het logo te klikken.

Meedoen kan tot en met vrijdag 15 Maart. 

Succes allemaal!

Nicole

11 opmerkingen:

Daphne zei

Wat een ontzettende leuke challenge.
Ik heb meteen een idee voor wie ik een kaart zou willen maken nu nog een idee voor een kaart, hihi.
Super leuk voorbeeld, deze kaart van jou, de kleuren, oooooh, zooooooveel zinin-in in het voorjaar😊

alma.heijenk@gmail.com zei

oh wow wat een geweldig leuk kaartje is dit!!
mooie kleurtjes en de tekst binnenin: zo leuk.
groetjes Alma

Irene zei

Hij is enig Nicole en wat je schrijft zó waar: Friendships like sticky glue 😂.
XxIrene

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een ontzettend vrolijke leuke kaart voor een creatieve vrien(in). superleuk

Angélique zei

Een heel leuke kaart met de knutselvriendjes in zachte kleuren, tof gemaakt.

~amy~ zei

So fun, I always love seeing Reverse Confetti!

Rhodé zei

Je hebt een leuke challenge bedacht. En je kaart is echt supergaaf. Leuk, die kleurtjes. Je had geluk dat je die stans op MP vond. Ik ben er ook voor gevallen. Hij is zo tof!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke challenge en een vrolijke inspiratie-kaart Nicole.
Lieve groetjes Miranda

Kaartenkraam zei

Heel leuk kaartje met die leuke postzegelstans. Lekker frisse kleurtjes en de zwarte accenten vind ik er ook heel mooi bij.
Leuke tekst ook binnenin!

groetjes van Ank

Danielle zei

Wat een geweldig leuk kaartje en ook een leuke challenge! Helemaal mee eens, we hebben echt een leuke gezellige hobby die veel leuke contacten oplevert. Ik hoop dat ik de tijd vind om mee te doen, crafty cards heb je nooit genoeg!

nicolevb zei

Leuke challenge
En wat een mooie kaart LOVE IT
wat heerlijke lente kleuren
En ja craft friends are sticky haha